Polska

Raport rynkowy programów lojalnościowych w Polsce 2024: 2,03 USD

  • 14 marca, 2024
  • 6 min read
Raport rynkowy programów lojalnościowych w Polsce 2024: 2,03 USD


Dublin, 14 marca 2024 r. (GLOBE NEWSWIRE) — „Badanie danych dotyczących polskich programów lojalnościowych i dynamiki przyszłego wzrostu – ponad 50 wskaźników KPI dotyczących trendów w programach lojalnościowych według sektorów użytkowania końcowego, operacyjnych wskaźników KPI, dynamiki produktów detalicznych i danych demograficznych konsumentów – I kwartał Dodano raport „Aktualizacja 2024”. ResearchAndMarkets.com oferując.

Oczekuje się, że rynek lojalnościowy w Polsce będzie rósł o 11,9% w ujęciu rocznym i w 2024 roku osiągnie poziom 1,36 miliarda dolarów.

Pod względem wartości rynek lojalnościowy w Polsce w latach 2019-2023 zanotował CAGR na poziomie 13,4%. Polski rynek lojalnościowy będzie nadal rósł w okresie prognozy i oczekuje się, że w latach 2024-2028 odnotuje CAGR na poziomie 10,4%. Rynek lojalnościowy w kraju wzrośnie z 1,22 miliarda dolarów w 2023 roku do 2,03 miliarda dolarów w 2028 roku.

Raport ten zawiera szczegółową analizę skoncentrowaną na danych dotyczącą możliwości i zagrożeń na rynku lojalnościowym w różnych kategoriach branżowych. Dzięki ponad 50 wskaźnikom KPI na poziomie kraju raport ten zapewnia kompleksowe zrozumienie dynamiki rynku lojalnościowego, wielkości i prognoz rynku oraz statystyk udziału w rynku.

Kluczowe korzyści z raportu

  • Uzyskaj wgląd w rynek wydatków lojalnościowych w Polsce: raport zapewnia kompleksowy przegląd rynku wydatków lojalnościowych w Polsce, w tym wielkość rynku, czynniki wzrostu i trendy. Informacje te mogą pomóc firmom w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących strategii programów lojalnościowych.
  • Porównaj swoją firmę z konkurencją: Raport zawiera analizę konkurencyjną rynku wydatków lojalnościowych w Polsce, która może pomóc firmom zidentyfikować ich mocne i słabe strony w porównaniu z konkurencją. Informacje te mogą pomóc firmom ulepszyć strategie programów lojalnościowych i zyskać przewagę konkurencyjną.
  • Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku wydatków lojalnościowych: Raport zawiera przegląd najnowszych trendów na rynku wydatków lojalnościowych, takich jak rosnąca popularność mobilnych programów lojalnościowych oraz rosnąca świadomość korzyści płynących z programy lojalnościowe wśród konsumentów. Informacje te mogą pomóc firmom wyprzedzić konkurencję i ulepszyć strategie programów lojalnościowych.
  • Podejmuj świadome decyzje dotyczące programu lojalnościowego: raport zawiera kompleksowy przegląd czynników, które należy wziąć pod uwagę przy opracowywaniu programu lojalnościowego, takich jak grupa docelowa, nagrody i korzyści oraz strategia marketingowa i komunikacyjna. Informacje te mogą pomóc firmom w opracowaniu skutecznego i udanego programu lojalnościowego.
Warto przeczytać!  Polska zatrzymuje 4 ukraińskich dziennikarzy reportujących się na granicy

Kluczowe cechy:

Atrybut raportu Detale
Liczba stron 117
Okres prognozy 2024 – 2028
Szacunkowa wartość rynkowa (USD) w 2024 r 1,37 miliarda dolarów
Prognozowana wartość rynkowa (USD) do roku 2028 2,03 miliarda dolarów
Składana roczna stopa wzrostu 10,4%
Regiony objęte Polska

Zakres raportu

Raport ten zawiera dogłębną, data-centric analizę programów lojalnościowych w Polsce. Poniżej znajduje się podsumowanie kluczowych segmentów rynku:

Analiza tendencji wartości wydatków sektora detalicznego w Polsce

Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu według kluczowych wskaźników wydajności

Wartość skumulowana i współczynnik wykupu wartości programów lojalnościowych w Polsce

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według domen funkcjonalnych

  • Schematy lojalnościowe
  • Platformy lojalnościowe

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według rodzaju programu lojalnościowego

  • Programy punktowe
  • Programy oparte na poziomach
  • Programy oparte na misji
  • Programy oparte na wydatkach
  • Programy do gier
  • Darmowe programy bonusowe
  • Programy subskrypcyjne
  • Programy wspólnotowe
  • Poleć program znajomemu
  • Płatne programy
  • Programy cashbackowe

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i dynamika przyszłego wzrostu według kanałów

Warto przeczytać!  Warsaw Forum podkreśla rolę HD Hyundai Heavy Industries w modernizacji polskiej marynarki wojennej

Programy lojalnościowe w Polsce Wydatki Wielkość rynku i przyszła dynamika wzrostu według modelu biznesowego

  • Kierowany sprzedawcą
  • Napędzany instrumentem płatniczym
  • Inni

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według kluczowych sektorów

  • Sprzedaż detaliczna
  • Usługi finansowe
  • Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie
  • Restauracje i dostawa jedzenia
  • Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)
  • Telekomunikacja
  • Media i rozrywka
  • Inni

Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu w kluczowych sektorach w Internecie

  • Sprzedaż detaliczna
  • Usługi finansowe
  • Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie
  • Restauracje i dostawa jedzenia
  • Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)
  • Telekomunikacja
  • Media i rozrywka
  • Inni

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu w kluczowych sektorach według zakupów w sklepach

  • Sprzedaż detaliczna
  • Usługi finansowe
  • Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie
  • Restauracje i dostawa jedzenia
  • Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)
  • Telekomunikacja
  • Media i rozrywka
  • Inni

Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu w kluczowych sektorach według aplikacji mobilnej

  • Sprzedaż detaliczna
  • Usługi finansowe
  • Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie
  • Restauracje i dostawa jedzenia
  • Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)
  • Telekomunikacja
  • Media i rozrywka
  • Inni

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu w podziale na handel detaliczny

  • Zróżnicowani sprzedawcy detaliczni
  • Domy towarowe
  • Sklepy specjalistyczne
  • Odzież, obuwie i akcesoria
  • Sklepy z zabawkami i hobby
  • Supermarket i sklep wielobranżowy
  • Towary domowe
  • Inny
Warto przeczytać!  Polski Tusk dąży do umocnienia władzy w wyborach samorządowych

Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu według dostępności

  • Dostęp oparty na karcie
  • Dostęp cyfrowy

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według typu konsumenta

  • Konsumenci B2C
  • Konsumenci B2B

Programy lojalnościowe w Polsce Wydatki Wielkość rynku i przyszła dynamika wzrostu według rodzaju członkostwa

  • Bezpłatny
  • Za darmo + Premium
  • Premia

Polska Platforma Lojalnościowa Wielkość rynku wydatków i przyszła dynamika wzrostu według przypadków użycia oprogramowania

  • Oparte na analizie i sztucznej inteligencji
  • Platforma zarządzania

Polska Platforma Lojalnościowa Wielkość rynku wydatków i przyszła dynamika wzrostu według dostawcy/partnera ds. rozwiązań

  • W domu
  • Sprzedawca będący stroną trzecią

Polska Platforma Lojalnościowa Wielkość rynku wydatków i przyszła dynamika wzrostu według wdrożenia

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według platform lojalnościowych

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według platform przypadków użycia oprogramowania

  • Platforma zbudowana na zamówienie
  • Platforma z półki

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i prognoza według danych demograficznych i zachowań konsumentów

  • Według grupy wiekowej
  • Według poziomu dochodów
  • Według płci

Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie

Informacje o ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com jest wiodącym na świecie źródłem raportów z międzynarodowych badań rynku i danych rynkowych. Dostarczamy Ci najświeższe dane dotyczące rynków międzynarodowych i regionalnych, kluczowych branż, czołowych firm, nowości produktowych i najnowszych trendów.

  • Polski Rynek Programów Lojalnościowych


            


Źródło