Marketing

RAPORT Z PERSPEKTYWY WYDARZEŃ NA 2023 R. UJAWNIA ZMIANY W FORMATACH IMPREZ, BUDŻETACH ORAZ POTRZEBĘ LEPSZYCH NARZĘDZI

  • 6 lutego, 2023
  • 5 min read
RAPORT Z PERSPEKTYWY WYDARZEŃ NA 2023 R. UJAWNIA ZMIANY W FORMATACH IMPREZ, BUDŻETACH ORAZ POTRZEBĘ LEPSZYCH NARZĘDZI


3r & D Coroczna ankieta firmy Splash podkreśla koncentrację marketerów wydarzeń na codziennych wydarzeniach i optymalnym wzroście widowni w 2023 r.

NOWY JORK, 6 lutego 2023 r /PRNewswire/ — Przeciwności ekonomiczne, zmieniające się zachowania zakupowe B2B i mniejsze zasoby to niektóre z najważniejszych wyzwań stojących przed organizatorami wydarzeń w 2023 r. 3r & D roczny raport dotyczący perspektyw wydarzeń od Splash, firmy zajmującej się technologią marketingu wydarzeń, która obsługuje przedsiębiorstwa i ich zespoły zajmujące się wydarzeniami, marketingiem i sprzedażą na całym świecie.

Splash jest liderem w oprogramowaniu do automatyzacji event marketingu.

Splash jest liderem w oprogramowaniu do automatyzacji event marketingu.

Ankieta przeprowadzona wśród 670 marketerów i profesjonalistów z branży eventowej Ameryka północna, Europai Wielkiej Brytanii, przeprowadzone pod koniec 2022 r., wykazały, że pomimo tego, że 85% marketerów wydarzeń zgłosiło zwiększenie swoich budżetów na 2023 r., nadal czują się skrępowani brakiem zasobów — zarówno ludzkich, jak i finansowych — oraz potrzebą technologii, która lepiej wspiera ich role i pomaga im poprawić efektywność.

Te ograniczenia, w połączeniu z coraz bardziej cyfrową i złożoną ścieżką zakupową oraz potrzebą udowodnienia wpływu wydarzeń na wyniki finansowe, skłaniają coraz więcej marketerów do eksperymentowania z różnymi formatami wydarzeń. Codzienne wydarzenie — wydarzenie zaprojektowane do wielokrotnego powielania w różnych regionach, branżach, formatach (wirtualny/hybrydowy/osobisty) i interesariuszach — jest w głowie co najmniej jednej trzeciej marketerów, którzy ponownie koncentrują swoje strategie wokół tych częstsze, skalowalne wydarzenia w stosunku do sztandarowych wydarzeń, takich jak konferencje i targi.

Warto przeczytać!  Nie korzystałeś jeszcze z modelowania marketingu mix? Oto 6 powodów, dla których będziesz | Meta | Otwórz mikrofon

Mając na celu optymalizację budżetów i robienie więcej za mniej, marketerzy wydarzeń wykorzystują format codziennych wydarzeń, aby przebić się przez hałas przepełnionych i anonimowych wydarzeń i częściej docierać do odbiorców.

„Ostatnie trzy lata pokazały, że profesjonaliści zajmujący się wydarzeniami są odporną grupą, pozostającą zwinną i eksperymentującą z różnymi możliwościami zwiększania przychodów poprzez wydarzenia” – powiedział Kate Hammitta, dyrektor ds. marketingu Splash. „Nasze najnowsze badania pokazują, że marketerzy wydarzeń po raz kolejny dostosowują swoje strategie, aby tworzyć więcej punktów kontaktu z uczestnikami i pozytywnie wpływać na zwrot z inwestycji. Nadal widzimy dowody na to, że codzienne wydarzenia – na dużą skalę – mogą mieć znaczący wpływ finansowy na rurociągu sprzedaży firmy przez cały rok”.

Wydarzenia i programy eksperymentalne są istotnymi składnikami marketingu mix firmy. Jednak udana realizacja wydarzeń, zwłaszcza na dużą skalę, może być wymagająca ze względu na ograniczone zasoby, ręczne procesy i zawiłe rozwiązania technologiczne. Marketerzy potrzebują technologii, która ułatwia tworzenie, zarządzanie, mierzenie i powielanie wydarzeń oraz zapewnia, że ​​wydarzenia te pozostaną zgodne z marką i zaangażują docelowych odbiorców.

Raport Perspektywy wydarzeń w 2023 r pokazuje, że 81% praktyków organizowałoby więcej wydarzeń, gdyby dysponowało odpowiednimi narzędziami. Inne ustalenia raportu pokazują, że:

  • Codzienne wydarzenia udowadniają swoją wartość: Prawie jedna trzecia (27%) marketerów planuje zorganizować 11-20 tego typu wydarzeń.

  • Niewykorzystany potencjał przychodów: Ponieważ większość wydarzeń (84%) jest skierowana do obecnych klientów, istnieje duża szansa na rozszerzenie programów wydarzeń w celu pozyskania nowych kupujących. Znacznie mniej niż połowa (41%) wydarzeń jest skierowana do potencjalnego nabywcy – co świadczy o imponującym potencjale wzrostu!

  • Wirtualne wydarzenia to wciąż paradoks: podczas gdy tylko 6% organizatorów imprez jest gospodarzami tylko wirtualnych wydarzeń, 38% twierdzi, że są one opłacalne.

  • Inwestycja w technologię eventową pozostała w dużej mierze niezmieniona od 2021 r., a połowa (53%) marketerów wydarzeń twierdzi, że ich budżety techniczne pozostały takie same.

  • Zmienia się skład wydarzeń: duże „flagowe” wydarzenia nie znikają, ale tylko 13% marketerów twierdzi, że skupi się na nich w 2023 roku. Zamiast tego coraz więcej marketerów przygląda się codziennym wydarzeniom, aby dotrzeć do docelowych odbiorców w wielu punktach styku w ciągu roku

  • Metryki mają znaczenie: podobnie jak posiadanie Prawidłowy uczestnicy; 32% marketerów twierdzi, że jest to ich najważniejszy wskaźnik sukcesu w 2023 roku, co oznacza wzrost o 6% w stosunku do 2022 roku.

Warto przeczytać!  Wielkość rynku cyberbezpieczeństwa w branży motoryzacyjnej, przyszłe imponujące tempo wzrostu i analiza rozwoju w latach 2023–2032 — wykładnik Reedleya

Technologia wydarzeń nadal jest centralnym elementem strategii marketingowych w 2023 r., a 81% marketerów wydarzeń szuka zasobów, które pomogą im zmaksymalizować potencjał wydarzeń i zwiększyć przychody. Specjaliści od eventów mają dziś idealne warunki do eksperymentowania i uczenia się dzięki dostępności elastycznych narzędzi, które umożliwiają im skalowanie w górę lub w dół zgodnie z ciągle zmieniającymi się celami biznesowymi. Testowanie różnych formatów wydarzeń pomaga odkryć, co najlepiej przemawia do odbiorców, pogłębiając ich więź, jednocześnie otwierając nowe możliwości rozwoju.

Pobierz raport programu Splash 2023 Events Outlook Tutaj.

Aby uzyskać więcej informacji na temat najnowszego raportu firmy z badań nad wydarzeniami lub porozmawiać z Splash CMO Kate Hammitt, prosimy o kontakt Vanessę Horwell Na vhorwell@thinkinkpr.com.

O Splashu

Splash, firma zajmująca się technologią marketingu wydarzeń z siedzibą w Stany Zjednoczone z klientami i zespołami w Wielkiej Brytanii i na całym świecie Europaumożliwia każdemu w organizacji organizowanie na dużą skalę wymiernych, powtarzalnych i zgodnych z przepisami programów marketingu wydarzeń związanych z marką (na żywo, hybrydowo i wirtualnie) oraz doświadczeń cyfrowych. Splash pomaga firmom organizować bardziej wpływowe wydarzenia dzięki różnym typom wydarzeń, większej liczbie integracji i głębszym wglądom w zaangażowanie uczestników i zwrot z inwestycji w wydarzenia. Korzystając ze Splash, profesjonaliści i zespoły eventowe mogą uprościć swoje procesy, wzmocnić swoją markę, skuteczniej mierzyć wyniki i rozwijać programy wydarzeń za pomocą jednej potężnej platformy. Odwiedzać Splashthat.com uczyć się więcej.

Warto przeczytać!  Sześć sposobów na utrzymanie zombie z dala od marketingu popytu B2B

ŹRÓDŁO Splash


Źródło