Realme i Coca-Cola prawdopodobnie wprowadzą na rynek smartfon z ekscytującymi funkcjami
![Realme i Coca-Cola prawdopodobnie wprowadzą na rynek smartfon z ekscytującymi funkcjami](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/01/1668683169-291.png)
Globalna marka smartfonów realme i Coca-Cola prawdopodobnie połączą ręce, aby wprowadzić wyjątkową ofertę na rynek indyjski, która będzie największą zapowiedzią roku.
Wyciekły już historie dotyczące możliwości uruchomienia nowego telefonu w ramach współpracy.
Według źródeł, premiera będzie zgodna z filozofią Realme, polegającą na przeskoku do przodu, dzięki potężnym technologiom i oszałamiającemu wzornictwu.
Produkt może odnieść ogromne korzyści dzięki realme i ogromnej atrakcyjności Coca-Coli wśród indyjskiej młodzieży. Ciekawie będzie również zobaczyć, jak dwie modne marki łączą siły, aby stworzyć modne opcje stylu życia dla młodzieży.
Realme ma obecnie ponad 70 milionów klientów w Indiach i aktywnie współpracuje z lokalnymi społecznościami i markami zorientowanymi na młodzież w zakresie szerokiej gamy unikalnych technologii, ofert i eksperymentalnych kampanii.
Dla firmy realme Indie zawsze pozostawały największym i najważniejszym rynkiem, na który przypada 50 procent bazy użytkowników. Rok 2022 był rokiem pełnym wrażeń, w którym wprowadzono szereg smartfonów z całej serii, aby zaspokoić różnorodne potrzeby klientów.
Oczekuje się, że telefon będzie miał różne zupełnie nowe i ekscytujące funkcje, a także innowacyjny wygląd – uzupełniając DNA produktów obu marek.
Według źródeł nie wiadomo jeszcze, czy telefon będzie specjalną edycją, czy nową gamą smartfonów Realme i Coca-Coli.
Żadna z marek nie odpowiedziała na prośbę o oświadczenie.
Aby stworzyć oddźwięk wśród indyjskiej młodzieży, firma realme nawiązała wiele powiązań z markami z najlepszymi projektantami w Indiach i platformami, takimi jak FDCI x Lakme Fashion Week, aby zapewnić im skokowe doświadczenie związane z marką.
W zeszłym roku firma realme współpracowała z Amitem Aggarwalem, aby powielić i ucieleśnić etos projektowy GT NEO 3T w swojej linii ubrań. Ekskluzywny projekt flagi w szachownicę realme NEO 3T, symbolizujący szybkość, pasję, zwycięstwo i chwałę, stał się inspiracją, która napędza kolekcję realme x Amit Aggarwal „ONYX”.
Współpraca podczas najbardziej rozchwytywanego najważniejszego wydarzenia modowego w kraju stanowiła wzniosłą eksplorację konceptów modowych zorientowanych na trendy, zakorzenionych we wzmocnionym designie i przyniosła doskonałe połączenie technologii i awangardowego designu, tworząc niesamowite projekty z ludzkim dotykiem.
Marka wydała również niedawno młodzieżowy utwór „Naya Nazariya”, wyprodukowany przez realme Music Studio.
Nowy utwór znajduje się w centrum kampanii realme dotyczącej premiery serii realme 10 Pro, „New Vision”, która promuje nowy sposób myślenia wśród młodzieży, który obejmuje szerszą wizję dokonywania świadomych wyborów życiowych i jest częścią realme „ Odważ się skoczyć” na 2023 rok.
Zapowiadając utwór, Madhav Sheth, dyrektor generalny realme India, wiceprezes realme i prezes realme International Business Group, powiedział, że „Dzięki wschodzącym gwiazdom kraju, tonowi inspiracji i odwadze do skoku” chcemy zmienić studio muzyczne w platformę, która pozwala młodym ludziom inspirować się podczas zabawy”.
–IANI
nie/
(Tylko nagłówek i zdjęcie tego raportu mogły zostać przerobione przez personel Business Standard; reszta treści jest generowana automatycznie z konsorcjalnego kanału informacyjnego).