Marketing

Recast zbiera 3,4 miliona dolarów, aby umożliwić marketerom optymalizację wydatków na reklamę dzięki analizie danych – AlleyWatch

  • 22 grudnia, 2022
  • 8 min read
Recast zbiera 3,4 miliona dolarów, aby umożliwić marketerom optymalizację wydatków na reklamę dzięki analizie danych – AlleyWatch


„Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę, jest marnowana; problem w tym, że nie wiem, która połowa”.

To słynny cytat pioniera marketingu Johna Wanamakera, który nawet ponad 100 lat później jest nadal aktualny, ponieważ trudno jest dokładnie określić ilościowo reakcję na marketing, zwłaszcza w erze handlu wielokanałowego. Przerobić, platforma do analizy marketingowej i prognozowania skoncentrowana na danych, ma misję to zmienić. Wykorzystując sztuczną inteligencję, firma jest w stanie powielić pracę setek godzin ręcznych analiz danych, aby zapewnić zespołom marketingowym narzędzia do tworzenia modeli marketingu mix w czasie rzeczywistym (MMM), prognozowania i planowania oraz optymalizacji marketingu bez budowania w- ekipy domowe. Ponieważ oczekuje się, że gospodarka się skurczy, Recast pozwala markom nabrać pewności, że ich pieniądze marketingowe napędzają wyniki finansowe, ponieważ obawy makroekonomiczne przesunęły punkt ciężkości z podejścia „opryskuj i módl się” do skutecznego zrozumienia czynników wpływających na przychody z danych – ukierunkowana i holistyczna perspektywa. Platforma jest już używana przez rozwijające się marki konsumenckie, takie jak Away, Harry’s, Masterclass, Rocket Money i Calibrate.

AlleyWatch dogonił Recast Co-CEO i Cofounder Michał Kamiński aby dowiedzieć się więcej o biznesie, planach strategicznych firmy, ostatniej rundzie finansowania, dzięki której łączna kwota zebranych funduszy wyniosła 4,5 mln USD i wiele, wiele więcej…

Kim byli twoi inwestorzy i ile zebrałeś?

Firma Recast zebrała 3,4 mln USD w rundzie finansowania zalążkowego prowadzonej przez Lerer Hippeau. Uczestniczące były Dobrzy przyjaciele (prowadzony przez założycieli Warby Parker, Allbirds i Harry’s), a także Fundusz Data Tech, Vibe Eksperci kapitałowi i branżowi Jonasza Goodharta (współzałożyciel platformy reklamowej marki Fosa) i Adama Greniera (były Uber, były Masterclass).

Opowiedz nam o produkcie lub usłudze oferowanej przez Recast.

Recast oddaje w ręce praktyków najnowocześniejsze narzędzia nauki o marketingu. Narzędzia do modelowania marketingu mix (MMM), prognozowania i planowania oraz solidnej optymalizacji marketingowej mogą być używane bezpośrednio przez zespoły marketingowe, bez konieczności czekania na analityków danych lub zewnętrzne firmy konsultingowe. Recast wykorzystuje najnowocześniejszą sztuczną inteligencję i statystykę bayesowską do automatyzacji procesów, których ręczne wykonanie wymagało setek godzin.

Warto przeczytać!  3 kroki do zwiększenia popytu dzięki kampaniom ABM w mediach społecznościowych

Co zainspirowało początek Recast?

Kiedy kierowałem zespołem data science w Harry’s, oceniałem wiele opcji modelowania marketingu mix i po prostu nie byłem zadowolony z produktów dostępnych na rynku. Doświadczenie Toma (współzałożyciela) w prowadzeniu firmy zajmującej się badaniem rynku (Gradient Metrics) pokazało mu tę samą lukę na rynku. Kiedy opuściłem Harry’s, postanowiliśmy połączyć siły i zmierzyć się z tym niezwykle trudnym problemem statystycznym.

Czym różni się Recast?

Recast to pierwsza platforma do modelowania marketingu mix zbudowana dla nowoczesnych marek, dostarczająca produkt, który eliminuje wady innych podejść pomiarowych. Przekształcenie jest adaptacyjne i „uczy się” z czasem, aby udoskonalać i ulepszać modele. Recast jest w stanie całościowo ocenić skuteczność programu marketingowego: działa on równie dobrze w kanałach online i offline oraz działa w kanałach dystrybucji możliwych do śledzenia i niemożliwych do śledzenia (online i w sklepie).

Na jaki rynek kieruje Recast i jak duży jest?

Recasts TAM jest duży (i rośnie!). Realizując misję wyeliminowania zmarnowanych wydatków na marketing, Recast szacuje potencjalne oszczędności w wysokości 100 miliardów dolarów w firmach, które wydają na marketing ponad 500 miliardów dolarów.

Jaki jest twój model biznesowy?

Recast to platforma SaaS z modelem subskrypcji.

Jak przygotowujecie się na potencjalne spowolnienie gospodarcze?

Uważamy, że jednym z najlepszych sposobów, w jaki firmy mogą przygotować się na spowolnienie gospodarcze, jest analiza i optymalizacja wydatków marketingowych. Kiedy kapitał był tani, można było rzucić VC dolarami na reklamę Superbowl, ale te czasy minęły. Platforma Recast może powiedzieć CMO, gdzie należy dokonać cięć, i może pomóc zespołowi finansowemu zaplanować, w jaki sposób zmiany w budżecie marketingowym wpłyną na najwyższe i najniższe wyniki.

Uważamy, że jednym z najlepszych sposobów, w jaki firmy mogą przygotować się na spowolnienie gospodarcze, jest analiza i optymalizacja wydatków marketingowych. Kiedy kapitał był tani, można było rzucić VC dolarami na reklamę Superbowl, ale te czasy minęły. Platforma Recast może powiedzieć CMO, gdzie należy dokonać cięć, i może pomóc zespołowi finansowemu zaplanować, w jaki sposób zmiany w budżecie marketingowym wpłyną na najwyższe i najniższe wyniki.

Jak wyglądał proces finansowania?

Warto przeczytać!  Przedstawiamy Thriize.com: nową platformę SaaS z wyświetlaczami społecznościowymi, która pomaga twórcom treści rozwijać się

Pomimo naprawdę trudnego środowiska finansowania, mieliśmy szczęście, że wielu inwestorów było podekscytowanych współpracą z nami. Uważamy, że dzieje się tak, ponieważ jako firma zawsze koncentrowaliśmy się na efektywności kapitałowej i byliśmy w stanie pokazać inwestorom, że istnieje duży popyt i gotowość do płacenia za nasz produkt. Mamy naprawdę płacących klientów, więc nie próbowaliśmy zbierać pieniędzy na zjeżdżalni i marzyć. Czujemy się szczęśliwi, że mamy niesamowitego partnera w Lerer Hippeau, czołowym funduszu z siedzibą w Nowym Jorku.

Jakie są największe wyzwania, przed którymi stanąłeś podczas pozyskiwania kapitału?

Największym wyzwaniem dla nas była próba wyboru między konkurencyjnymi termsheetami z bardzo różnych funduszy. To naprawdę wyczerpujący emocjonalnie proces i musisz dokonać wyboru, który wpłynie na długoterminową przyszłość firmy w oparciu o to, co wiesz o ludziach z kilku godzin całkowitego czasu interakcji. Cieszymy się z podjętej decyzji, ale to było kilka bardzo stresujących dni!

Jakie czynniki dotyczące Twojej firmy skłoniły inwestorów do wystawienia czeku?

Nasi inwestorzy doceniają innowacyjność i wytrwałość, które wnoszą założyciele Recast. Caitlin Strandberg, partner w firmie Lerer Hippeau, powiedział: „Tom i Michael mają niezwykle imponującą wiedzę techniczną połączoną z głęboką znajomością marketingu i problemów, z jakimi borykają się współcześni marketerzy podczas pomiaru wydajności”. Nasi inwestorzy słyszą również, co mówią nasi klienci – że postrzegają Recast jako niezbędne narzędzie do zarządzania programem marketingowym, które szybko i skutecznie dostarcza wartość. Nasi inwestorzy uznali, że Recast z powodzeniem zbudował zespół najwyższej klasy ekspertów z doświadczeniem w data science, ekonometrii i statystyce.

Warto przeczytać!  Czy fala prywatności konsumentów będzie nadal niszczyć imprezę marketerów?

Jakie kamienie milowe planujesz osiągnąć w ciągu najbliższych sześciu miesięcy?

Recast planuje skalować zarówno zespoły inżynierii oprogramowania, jak i analityki danych, aby dalej rozwijać platformę i zwiększać nasz zasięg jako najlepszej zautomatyzowanej platformy nauki o marketingu na świecie.

Jakiej rady możesz udzielić firmom w Nowym Jorku, które nie mają świeżego zastrzyku kapitału w banku?

Zawsze będzie dostępny kapitał dla solidnych biznesów. Czasami ten kapitał może być droższy, niż byś chciał, ale solidny biznes, który przynosi zyski w przeliczeniu na jednostkę, zawsze będzie w stanie znaleźć chętnych inwestorów. Skupianie się na podstawowych produktach i podstawach biznesowych jest tym, co każdy lider powinien robić, bez względu na to, ile kapitału posiada w banku (lub jak trudne lub łatwe jest środowisko finansowania venture capital).

Zawsze będzie dostępny kapitał dla solidnych biznesów. Czasami ten kapitał może być droższy, niż byś chciał, ale solidny biznes, który przynosi zyski w przeliczeniu na jednostkę, zawsze będzie w stanie znaleźć chętnych inwestorów. Skupianie się na podstawowych produktach i podstawach biznesowych jest tym, co każdy lider powinien robić, bez względu na to, ile kapitału posiada w banku (lub jak trudne lub łatwe jest środowisko finansowania venture capital).

Jak widzisz, dokąd zmierza firma w najbliższym czasie?

Dla nas nic się nie zmienia – mamy ten sam plan działania, co wcześniej, teraz z nieco większymi zasobami, aby jeszcze szybciej udostępniać naszym klientom nowe funkcje produktów.

Jaka jest twoja ulubiona restauracja w mieście?

Ptaki z piór w Williamsburgu. Nie możemy się nacieszyć potami z pieprzu.


Dzielą Cię sekundy od zapisania się na najgorętszą listę Tech!

Zapisz się dzisiaj



Źródło