Technologia

Recenzja BMW M2 Coupe 2023, pierwsza jazda

  • 1 czerwca, 2023
  • 7 min read
Recenzja BMW M2 Coupe 2023, pierwsza jazda


Przez Dipayan Dutta: Zacznę tę recenzję od skrajnie niepopularnej opinii. Nowoczesne samochody sportowe są dla entuzjastów wyjątkowo bezużyteczne. Zmieniło się to w wielki konkurs fallusów. A ponieważ są w zasadzie niezdatne do jazdy w swoich całkowicie uwolnionych formach, muszą być owinięte bąbelkami w labirynt siatki bezpieczeństwa za siatką bezpieczeństwa, aby upewnić się, że staruszkowie, którzy je prowadzą, nie skończą z siebie w drodze do następnej przejażdżki… przez lub klub lub gdziekolwiek to jest, ludzie zabierają większość supersamochodów. Jasne, niektóre z nich kończą jako samochody torowe, ale rzadko widywałem regularne dni na torze z supersamochodem z kości. Dla prawdziwych entuzjastów, tych, którzy naprawdę kochają jazdę, gdzie to jest 400-500bhp, miejsca dwa, czasem cztery. To powinno wyjaśniać, dlaczego ostatnia generacja BMW M2 była wyjątkowo najlepiej sprzedającym się samochodem typu M wszechczasów. Ten nowy jest trochę droższy, mniej demokratyczny iw ogóle, ale jest o pełny poziom wyższy. Wysłuchaj mnie.

Recenzja BMW M2 Coupe 2023: Tak, projekt jest nieco polaryzujący, zwłaszcza z przodu, jawnie geometryczne wycięcia, przysadzista osłona chłodnicy, jego totalny szok i podziw. Ale znowu, o to chodzi. Relatywnie rzecz biorąc, geometryczny tylny profil wygląda wyjątkowo z odsłoniętymi poczwórnymi rurami.

Oto nagłówki. To nowa generacja M2, o nazwie kodowej G87, która również nie wymaga liftingu. Uziemić nowe. Oznacza to, że chociaż nadal opiera się na nowej generacji serii 2, jest sztywniejszy, ostrzejszy, ale być może najważniejsze, pod maską znajduje się 3,0-litrowy S58. To ta sama 3-litrowa rzędowa szóstka z podwójnym turbodoładowaniem, która znajduje się pod maską zarówno obecnej generacji M3, jak i M4. Nieznacznie przestrojony do 460 KM, ale wciąż dostarczający 550 Nm wspaniałej błogości ubijania asfaltu. Wy mogliście mieć to z — zupełnie kawałkiem szybszym 8-szybkością ZF– albo 6-biegową manualną. Niechętnie przyznam, że obie skrzynie biegów są równie przekonujące, tuż przed uzasadnieniem 6-biegowej manualnej z powodów, do których tylko nieliczni mogą się odnosić. Ale do tego dojdziemy później.

Warto przeczytać!  Fortnite nie działał cały dzień

Recenzja BMW M2 Coupe z 2023 r.: (Powyżej) 390 litrów przestrzeni bagażowej to nie tylko praktyczność w samochodach sportowych, ale to więcej niż większość hybryd z akumulatorami w bagażniku. (Poniżej) S58 w coupe M2 wytwarza 460 KM. Zwróć też uwagę, że wszystkie te poprzeczki usztywniają podwozie i utrzymują porządek.

Tymczasem, jak zapewne zauważyliście, nowe BMW M2 jest większe, ale gustownie. M2 jest nieznacznie niższy, ale niewystarczający, ponieważ musisz zacząć się pocić, gdy zobaczysz łamacz prędkości. Jest szerszy dzięki szerokim aerodynamicznym elementom nadwozia, które po prostu emanują klimatem GT3, ale jest też dłuższy, więc może zmieścić dorosłych na tylnym siedzeniu bez konieczności amputacji dwunożnej. Ale z kogo żartujemy? Kupujesz coupe M2 i nie masz dzieci. To powiedziawszy, kiedy zajdzie taka potrzeba, możesz wygodnie zmieścić dwie dorosłe osoby na tylnym siedzeniu i mogę to powiedzieć z przekonaniem, ponieważ próbowałem. Dla przypomnienia, jazda z tyłu też nie jest straszna. Otrzymujesz również niezależną kontrolę strefową klimatyzacji na tylnych siedzeniach, co jest więcej niż wystarczające w moich książkach. Dostajesz też dość spory bagażnik, 390 litrów, który wystarczy na weekendowy wypad dla dwojga i tydzień w trasie dla jednego. Chodzi mi o to, że walcząc o tytuł M-Car każdego mężczyzny, coupe M2 musi być demonem toru, ale musi być również praktyczne. Który to jest.

Kabina też jest daleka od spartańskiej, to głównie seria 2 z wykończeniem M, co oznacza mnóstwo wkładek z włókna węglowego i kolory M gustownie wtopione w panele drzwi. Ale centralnym elementem nadal jest masywny zakrzywiony wyświetlacz za kierownicą, który łączy 12,3-calowy zestaw wskaźników, który łączy się z drugim 14,9-calowym ekranem dotykowym iDrive 8. I istnieje nieskończona liczba permutacji odczytów danych, mediów i nawigacji, z którymi można to rozplanować. W naszym samochodzie testowym brakowało również opcjonalnych kubełków z włókna węglowego, ale byłem więcej niż zadowolony z komfortu i stylu M na standardowych siedzeniach kubełkowych. Nasz samochód testowy był również wyposażony w dach z włókna węglowego, ale nadal nie jest jasne, czy model India będzie wyposażony w ten opcjonalny dodatek jako wyposażenie standardowe.

Warto przeczytać!  Nowy model języka AI Phi-3-mini firmy Microsoft działa na iPhonie
Recenzja BMW M2 Coupe 2023:. Centralnym elementem jest nadal masywny zakrzywiony wyświetlacz za kierownicą, który łączy 12,3-calowy zestaw wskaźników, który przechodzi w drugi 14,9-calowy ekran dotykowy iDrive 8 z ekranem dotykowym i systemem informacyjno-rozrywkowym

A teraz soczyste bity, S58 w tym M2 wytwarza zaledwie 20 KM mniej niż standardowe M3 i M4. Co jest dobre dla 4,2 sekundy do 100 km / h w manualu i 3,9 sekundy w automatycznej skrzyni ZF. Moc nadal trafia na tylne koła i jest przekazywana przez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mówiąc entuzjastom, wciąż jest dość niedestylowany. S58 ma szerokie pasmo obrotów i czujesz to. Przerażające rzeczy dzieją się dopiero po 4000 obr./min i chociaż dotarcie tam za pierwszym razem wydaje się nieco powolne, od tego momentu wystarczy tylko utrzymać gotowość. Z drugiej strony oznacza to również, że M2 łatwiej się prowadzi na co dzień w ruchu ulicznym bez konieczności ciągłego zaciskania. Co, moim zdaniem, jest świadomym wysiłkiem dywizji M, aby uczynić ten samochód bardziej użytecznym na co dzień. 6-biegowa ręczna skrzynia to prosta winda od M3 aż do powiązań i jest w większości świetna, ale wydaje się, że rzuty są nieco dłuższe niż powinny, ale to wszystko. Szczerze mówiąc, gdy już się do tego przyzwyczaisz, siedząc za kierownicą, rekompensuje to z nawiązką zaangażowanie w jazdę. Ta generacja ma również funkcję auto-blip, która oszczędza trochę pracy nóg, ale jeśli nie masz ochoty jej wyłączać, możesz to zrobić bez konieczności wyłączania kontroli trakcji. To nie wydaje się jak coś wielkiego, dopóki nie zdasz sobie sprawy, że nigdy nie jeździliśmy poprzednią generacją M2 z mniej więcej tego samego powodu. Sprzęgło jest również dość lekkie i nie wydaje się tak onieśmielające, jak niektóre z podręczników Porsche, którymi jeździłem.

Warto przeczytać!  Jak skonfigurować kontrolę rodzicielską na Instagramie, Facebooku i innych aplikacjach
Recenzja BMW M2 Coupe 2023: Jest szybki, ostry, ale także poskromiony i łatwiejszy w obsłudze na co dzień, prawdopodobnie nadal będzie tak samo szybki jak M2 w specyfikacji Competition na torze.

Słyszałem, że pierwsza generacja M2 była bestią i garstką. G87 jest jednak łagodniejszy w sposobie, w jaki obniża moc. Dzięki naprzemiennym oponom z 20-calowymi oponami Pirelli P-Zero i obszerną sekcją 245 dla tylnego zestawu, coupe 2023 M2 jest bardziej zdolne do wcześniejszego i hojniejszego obniżania mocy bez wściekłego cofania. Wydaje się bardziej ograniczony, ale z pewnością będzie szybszy na każdym torze wyścigowym. Zawieszenie też jest nadal sztywne – tak jak powinno być – w porównaniu z serią 2, ale nie jest to bolesny rodzaj sztywności, czy to na dziurach, czy na łamaczach prędkości. M2 dość dobrze tłumi ostre wibracje.

Werdykt

Recenzja BMW M2 Coupe 2023: Czterocylindrowe rury i to szerokie nadwozie po prostu sprawiają, że M2 wygląda tak dobrze na tylnych zdjęciach 3/4, a felgi aluminiowe M są również warte śmierci!

Chociaż ceny w Indiach nie są jeszcze znane, wkrótce będą, a szacunki mówią o crore. To trochę naciągane dla tytułu każdego mężczyzny, ale dam mu to, ze względu na ilość zestawu w standardzie dla silnika M3 i całą tę większą wygodę. To nowe coupé M2 jest szybsze, wygodniejsze, bardziej dostępne, a jednocześnie równie praktyczne i przyjemne w równych dawkach. Myślę, że jeśli możesz sobie na to pozwolić, M2, zwłaszcza z (wolniejszą) 6-biegową, jest najbardziej niedestylowanym M-samochodem, jaki możesz kupić w Indiach, a jeśli nie, zawsze jest M 340i.


Źródło