Recenzja filmu Aa Okkati Adakku z 2024 roku
![Recenzja filmu Aa Okkati Adakku z 2024 roku](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/05/aa-okkati-adakku-2024-movie-review-770x470.jpg)
LINIA DOLNA
Tytuł klasyczny niewłaściwie użyty
OCENA
1,75/5
CENZOR
U/A, 2 godz. 14 min
Akcja Aa Okkati Adakku opowiada o starszym kawalerze Ganie (w tej roli Allari Naresh), który stara się wyjść za mąż. Przy okazji znajduje swoją ukochaną Siddi (w tej roli Faria Abdullah), która jest jednak uwikłana w oszustwo małżeńskie. Film bada, jak wpływa to na społeczność kawalerów i jak Gana demaskuje oszustwa małżeńskie w imię wykorzystywania kojarzeń.
Przedstawienia
Allari Naresh odgrywa rolę sędziwego kawalera, co niewątpliwie jest jego mocną stroną, jednak sposobowi, w jaki jego rola jest napisana i przedstawiona, brakuje świeżości. Można odnieść wrażenie, że Allari Naresh po prostu robi, co do niego należy i nie ma na co narzekać, ale jednocześnie nie ma też czego doceniać. Wygląda bardzo pasuje do tej roli i wnosi przekonujący element do roli faceta starającego się o małżeństwo.
W głównej roli kobiecej występuje Faria Abdullah, jednak jej rola w pierwszej części filmu jest bardzo niejednolita. Po pojawieniu się w kilku scenach znika, a następnie jej rola powraca przed przerwą i trwa przez resztę filmu. Wykonuje swoją pracę i dostarcza to, co jest napisane dla jej roli.
Aa Okkati Adakku reżyseruje Malli Ankam. Wybrał fabułę, która jest możliwa do odniesienia w obecnym społeczeństwie i ma powiązanie. Dobrze zaprezentowany od razu przypadnie do gustu widzom, jednak aby film zadziałał, potrzebne jest odpowiednie połączenie humoru i dramatyzmu w odpowiednich dawkach.
Film rozpoczyna się od ustalenia kwestii małżeńskiej głównego bohatera i jego otoczenia rodzinnego. Jednak większym problemem jest to, że czas płynie, a wydaje się, że nic nie działa, z wyjątkiem dowcipu tu i ówdzie, który wywołuje śmiech.
Dzieje się tak głównie za sprawą pisma, które momentami jest zupełnie zwyczajne, a czasem kiepskie. Weźmy na przykład bardzo ważną hiper postać Vadinę, graną przez Jamiego Levera. Jej sceny z Allari Naresh powinny wywołać salwę śmiechu, ale tak się nigdy nie dzieje. Ma duży potencjał, ale reżyser i zespół scenarzystów powinni winić siebie za niewykorzystanie tego utworu.
W przerwie wprowadzono mały zwrot akcji, choć nie wydaje się to przekonujące.
Druga połowa oferuje poważniejszą historię, ale znowu prezentacja i zamieszanie w przedstawianiu różnych postaci są widoczne z powodu braku wiedzy reżyserskiej. Weźmy na przykład bardzo ważną kwestię oszustw małżeńskich. Postać grana przez Raję Chembolu nie jest nawet w połowie upieczona.
Reżyserowi nie udało się przedstawić bardzo ważnej i świeżej idei połączenia małżeńskich oszustw z zmaganiami głównego bohatera i głównym wątkiem fabularnym. Jeśli to nie zadziała, nie ma szans, aby ten film odniósł sukces i tak właśnie się stało w tym przypadku.
I za każdym razem, gdy pojawia się piosenka, dodaje więcej bólu do ciągłej nudy.
Punkt kulminacyjny niesie dobry przekaz dotyczący problemów małżeńskich i oszustw, ale wtedy jest już za późno, aby cokolwiek zmienić. Cały odcinek kulminacyjny przypomina dramat sądowy, w którym biorą udział niezwykle utalentowani aktorzy, tacy jak Gautami i Murali Sharma, ale nie wykorzystuje się ich.
Ogólnie rzecz biorąc, Aa Okkati Adakku ma zasadniczą historię, którą można powiązać, która powinna wnieść świeżość poprzez oszustwa małżeńskie, ale nigdy jej nie dostarcza z powodu braku jasności w kierunku i kiepskiego scenariusza. Ostatecznie klasyczny tytuł jest nadużywany bez powodu.
Aa Okkati Adakku ma liczną obsadę drugoplanową i chociaż wszyscy dobrze wykonują swoje role, żaden z nich nie wywiera pozytywnego wpływu na film. Wynika to przede wszystkim ze sposobu przedstawiania ich ról, czy to w scenach komediowych, czy dramatycznych.
Vennela Kishore jak zwykle odgrywa rolę typowego przyjaciela komediowego, a inni, jak Viva Harsha i Shakalaka Shankar, wystawiają na próbę naszą cierpliwość, mimo że mają wywoływać śmiech.
Ważna rola Vadiny grana przez Jamiego Levera jest całkowicie źle obsadzona. Ani jej rola, ani jej czyn nie generują wymaganego humoru.
Utalentowani aktorzy, tacy jak starsza aktorka Gautami i Murali Sharma, pojawiają się w roli sędziego i prawnika w długiej scenie na sali sądowej w kulminacyjnym momencie, ale można się zastanawiać, dlaczego fabuła potrzebuje przede wszystkim takich aktorów do zakończenia.
Istnieją inne nazwiska, takie jak Anish Kuruvilla, Rajeev Kanakala, Ajay, Raghu Babu, Goparaju Ramana, Ariyana Glory itp., Ale im mniej się o nich mówi, tym lepiej.
Gopi Sundar zapewnia muzykę, ale w swoim dziale osiąga solidne zero. Ani jedna piosenka nie wypadła w filmie dobrze pod względem audio i wizualnym. Poza tym poważnym problemem jest rozmieszczenie utworów.
Zdjęcia Suryaa są przyzwoite, a wizualnie film wygląda nieźle jak na film z klasy średniej. Montaż Choty K. Prasada mógł być ostrzejszy; mimo że film trwa krótko, sprawia wrażenie bardzo długiego.
Wartości produkcyjne Chilaka Productions są przyzwoite, a film wygląda dobrze wizualnie.
Przegląd najważniejszych wydarzeń?
Podstawowa fabuła, którą można powiązać
Wady?
Kierunek
Pismo
Nudne sceny komediowe
Piosenki
NIE
Czy to polecisz?
NIE
Recenzja filmu Aa Okkati Adakku 2024 autorstwa M9
Raport końcowy:
Aa Okkati Adakku nie ma nic pozytywnego do zaoferowania, poza wciągającą fabułą. Jednak reszta filmu cierpi z powodu kiepskiego scenariusza i słabej prezentacji. Decyzja o wykorzystaniu zapadającego w pamięć tytułu z lat 90. jest godnym pożałowania błędem.
Raport z pierwszej połowy:
Pierwsza połowa „Aa Okkati Adakku” opowiada o zmaganiach starzejącego się kawalera i rozgrywa się w dość zwyczajny sposób, z kilkoma jak dotąd tu i tam dowcipami.
Aa Okkati Adakku rozpoczyna się w Vizag w rodzinnej atmosferze. Gana (Allari Naresh) zostaje przedstawiona jako borykający się z problemami kawaler w późnym wieku. Zapraszamy do zapoznania się z raportem z pierwszej połowy.
Bądź na bieżąco z recenzją filmu Aa Okkati Adakku (2024) i raportem z premiery w USA.
Allari Naresh powraca do swojej mocnej strony w gatunku komedii, a także posługuje się tytułem pamiętnego filmu swojego ojca z lat 90., Aa Okkati Adakku, czyniąc go dla niego filmem wyjątkowym.
Obsada: Allari Naresh, Faria Abdullah, Vennela Kishore, Jamie Lever, Viva Harsha, Ariyana Glory i inni.
Reżyser – Malli Ankam
Producent- Rajiv Chilaka
Współproducent – Bharath Laxmipati
Banner – Chilaka Productions
Pisarz – Abburi Ravi
Redaktor – Chota K Prasad
DOP – Suryaa
Dyrektor muzyczny – Gopi Sundar
Dystrybutor w USA: Radhakrishna Entertainments, Naatu Media
Recenzja filmu Aa Okkati Adakku 2024 autorstwa M9