Recenzja: Genetyczna taśma na kierownicę Hi-Grip
![Recenzja: Genetyczna taśma na kierownicę Hi-Grip](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/05/pxl20240324071418313-770x470.jpg)
Można się spodziewać, że taśma Genetic Hi-Grip będzie, cóż, bardzo przyczepna. I tak jest: jest to całkiem wygodna taśma, która zapewnia dobry poziom przyczepności w mokrych i suchych warunkach. Nie jest to najtańsza taśma ani najdłuższa, ale jest całkiem niezła. Pod warunkiem, że chcesz czarny, bo to wszystko, co robi Genetic.
Możesz sprawdzić inne opcje w naszym przewodniku po najlepszej owijce na kierownicę.
> Kup teraz: Genetyczna taśma na kierownicę Hi-Grip za 19,15 £ od Velozone
W pudełku otrzymasz taśmę, listwy wykończeniowe i chromowane zatyczki do kierownicy. Zestaw wykończeniowy jest w porządku, ale nie sprawia wrażenia szczególnie wysokiej klasy. Taśma ma grubość 3 mm, ze standardowym paskiem samoprzylepnym z tyłu i teksturowanym wykończeniem.
Nie jest aż tak rozciągliwy, więc nie jest najłatwiej go ominąć, ale dość łatwo uzyskać ładne wykończenie. Zamontowałem go na kierownicy Genetic 42 cm i obcinałem końcówki na płasko, zamiast wyrzucać je na dużą długość, więc prawdopodobnie nie jest to najlepszy wybór w przypadku kierownic żwirowych.
Podczas użytkowania taśma wydaje się dość twarda pod dłonią – nie jest to miękka taśma – ale uważam ją za wygodną. Często stwierdzam, że taśmy przypominają pod tym względem siodełka – te, które na początku wydają się wygodne, nie zawsze zapewniają komfort podczas długiej jazdy. Chwyt jest dobry, powierzchnia jest nieco lepka i działa dobrze na mokro i na sucho, z gołymi rękami lub w rękawiczkach. Podczas testów nie stwierdzono żadnego zauważalnego zużycia, a solidność taśmy sugeruje, że będzie trwała.
Przy cenie 25 funtów nie jesteśmy w segmencie taśm premium – obecnie naszym najlepszym wyborem jest taśma Enve za 35 funtów – ale są też naprawdę dobre taśmy, takie jak Kranx Stretta i Tortec Super Comfort, za mniej niż tutaj płacisz. Taśma Genetic to jednak dobra opcja, którą można założyć i zapomnieć, ponieważ wydaje się, że będzie trwała i będzie dobrze działać.
> Kup teraz: Genetyczna taśma na kierownicę Hi-Grip za 19,15 £ od Velozone
Werdykt
Solidna owijka na kierownicę zapewniająca dobry poziom przyczepności i komfort podczas długiej jazdy
Robić i modelować: Genetyczna owijka na kierownicę Hi Grip
Powiedz nam, dla czego przeznaczony jest produkt i do kogo jest skierowany. Co na ten temat mówią producenci?
Z Genetyki:
„Wysoce wydajna, antypoślizgowa taśma kierownicza.
Nowoczesne i trwałe dla rowerzystów, którzy wymagają dodatkowego chwytu na kierownicy.
Opowiedz nam więcej o technicznych aspektach produktu
Listy genetyczne:
Powierzchnia antypoślizgowa.
Tył z amortyzującej pianki EVA.
Perforowana część środkowa.
Samoprzylepna taśma podkładowa.
Zaślepki końcowe z chromowanego tworzywa sztucznego.
Czarna taśma wykończeniowa.
Grubość 3mm.
Oceń produkt pod względem jakości:
8/10
Oceń produkt pod względem wydajności:
7/10
Oceń produkt pod względem wartości:
5/10
Opowiedz nam, jak ogólnie działał produkt, gdy był używany zgodnie z przeznaczeniem
To dobra taśma barowa.
Powiedz nam, co szczególnie spodobało Ci się w produkcie
Dobry poziom przyczepności i komfortu, trwałość.
Powiedz nam, co szczególnie Ci się nie podobało w produkcie
Dość trudny do owinięcia, nie tani jak na wydajność.
Jak cena ma się do cen podobnych produktów na rynku, w tym tych ostatnio testowanych na road.cc?
25 funtów to średnia wartość rynkowa. Taśmy premium kosztują o około 10 funtów więcej, a budżetową taśmę można kupić za połowę tej kwoty. Powiedziałbym, że wartość jest w porządku, biorąc pod uwagę to, co dostajesz.
Czy korzystanie z produktu było dla Ciebie przyjemnością? Tak
Czy rozważylibyście zakup produktu? Może
Czy poleciłbyś produkt znajomemu? Może
Użyj tego pola, aby wyjaśnić swój ogólny wynik
Nie jest jakoś szczególnie wybitnie, ale to dobra taśma.
Wiek: 50
Zwykle jeżdżę: cokolwiek testuję… Mój najlepszy rower to: Naprawiono Kinesis Tripster ATR, Merida Scultura, Dward Design
Jeżdżę od: Ponad 20 lat Jeżdżę: Codziennie Sklasyfikowałbym siebie jako: Ekspert
Regularnie uprawiam następujące rodzaje jazdy konnej: wyścigi szosowe, dojazdy do pracy, turystyka, przejażdżki klubowe, ogólna jazda kondycyjna, stała/singlespeed, Mountain Bike Bog Snorkeling, tor