Motoryzacja

Recenzje Mercedes-Benz EQS SUV 2023: Najwyższy tron ​​staje się zielony

  • 10 stycznia, 2023
  • 3 min read
Recenzje Mercedes-Benz EQS SUV 2023: Najwyższy tron ​​staje się zielony


„Kiedy płacisz ponad 126 000 USD za SUV-a EQS 580 4MATIC, zrozumiałe jest, że będziesz bardziej niż trochę wybredny. Zasięg, technologia i elastyczność rządzą tutaj, a jeśli kiedykolwiek był czas na budowanie samochód elektryczny był po prostu kwestią zamiany benzyny na e-silniki, wtedy te czasy są już daleko za nami, półśrodki po prostu nie pomogą.

„To SUV, ale nie jest to do końca estetyka, którą kojarzymy z tą kategorią. Tradycyjnie SUV-y to duże, praktyczne, pudełkowate rzeczy: pomyśl o GLE i GLC własnego Mercedesa. Wyzwanie polega na tym, że kwadratowe boki są 't akuratnie aerodynamicznie przyjacielski.

„SUV EQS jest zatem łagodniejszą wersją znanego projektu. Jego lekko zwężająca się linia dachu ma w sobie coś z hatchbacka, chociaż wątpię, by Mercedes docenił to, co mówię. – w sztucznej kratce i wystawnych tylnych nadkolach – są przenoszone z siostrzanego sedana.

„W rezultacie jest tu trochę mniej praktyczności niż w innych dużych SUV-ach producenta samochodów. SUV EQS ma pięć lub opcjonalnie siedem miejsc siedzących; 23 stopy sześcienne przestrzeni ładunkowej ze wszystkimi siedzeniami lub 74 stopy sześcienne” Z opuszczonymi wszystkimi siedzeniami GLE ma ponad 33 stopy sześcienne przestrzeni ładunkowej z podniesionymi siedzeniami — zaleta pionowej tylnej szyby — mimo że jest o ponad 7 cali krótszy.

Warto przeczytać!  Odrodzenie Astona Martina zależy od partnera lub nowego finansowania, mówi analityk

— Chris Davies, Slash Gear

Maksymalny moment obrotowy

„Najlżejszy z trzech SUV-ów, 450+, wciąż jest potężną bestią o wadze 5963 funtów. Mimo to okazał się zaskakująco szybki, rozpędzając się do 60 w zaledwie 6,5 sekundy. Silnik elektryczny zapewnia maksymalny moment obrotowy w momencie uruchomienia. A układ napędowy nie zwalniał, gdy jechałem autostradą I-70 w kierunku podnóża Gór Skalistych.

„Mając ograniczony czas, zdecydowałem się na zakup topowego EQS 580 4Matic. Jeszcze mocniejszy, przy 6228, dodatkowa moc i moment obrotowy natychmiast weszły w grę, skracając czas startu 0-60 do fabrycznych 4,5 sekundy Wystarczająco imponujące, ale moc stała się jeszcze bardziej oczywista przy szybkiej jeździe na autostradzie międzystanowej.

„Prawdziwy test przyszedł, gdy zjechałem na jedną z wietrznych przełęczy prowadzących w kierunku Gór Skalistych. EQS zareagował wspaniale, gdy zacząłem go pokonywać w ciasnych zakrętach, a układ kierowniczy okazał się zarówno responsywny, jak i przewidywalny. przechyły nadwozia. Zawdzięczamy to standardowemu zawieszeniu pneumatycznemu Airmatic SUV-a i adaptacyjnemu systemowi tłumienia. Niska pozycja montażu akumulatora znacznie obniża środek ciężkości w porównaniu z crossoverem GLS — jednocześnie pomagając w zapewnieniu rozkładu masy prawie 50:50 .

Warto przeczytać!  Vaughan Blackman (LSH Auto) i Mark Blundell (BYD)

„Tryb jazdy na 1 pedał również pomógł. Modulując moją stopę na pedale gazu, odkryłem, że muszę naciskać hamulec tylko od czasu do czasu, głównie podczas zbliżania się do szczególnie ostrego zakrętu po długiej prostej. Nauczenie się, jak to zrobić, zajmuje trochę czasu. korzystać z tej funkcji, ale osobiście nie kupiłbym samochodu elektrycznego, który nie oferowałby jazdy na jednym pedale.

„Prawdziwa niespodzianka nastąpiła około 90 minut drogi od Denver, gdzie dogoniłem przewodnika Mercedesa i skręciłem na boczną ścieżkę zwykle używaną przez lokalną firmę poszukiwawczą. Przełączając się w tryb Off-Road, elektryczny system 4Matic ułatwił pracę kierowcy. luźna gleba, strome, zasypane gruzem wzgórza, muldy i ostre zakręty”.

— Paul A. Eisenstein, Biuro w Detroit


Źródło