Zdrowie

Reklama dnia: Kampania GSK India dotycząca półpaśca z udziałem Amitabha Bachchana i Manoja Pahwy – Brand Wagon News

  • 13 sierpnia, 2024
  • 4 min read
Reklama dnia: Kampania GSK India dotycząca półpaśca z udziałem Amitabha Bachchana i Manoja Pahwy – Brand Wagon News


GSK India uruchomiło nową kampanię reklamową z udziałem Amitabha Bachchana i Manoja Pahwy, aby zwiększyć świadomość na temat półpaśca. Kampania, której reżyserem jest R. Balki, dostarcza informacji na temat przyczyn, czynników ryzyka i zapobiegania półpaścowi. Filmy mają na celu edukowanie społeczeństwa za pomocą jasnych i bezpośrednich komunikatów na temat tej choroby. Vigyeta Agrawal, lider ds. wzmocnienia pozycji pacjentów w GSK, rozmawia z BrandWagon Online, o inspiracji, procesie twórczym i wyzwaniach, jakie napotkaliśmy, wcielając tę ​​kampanię w życie.

Skąd wziął się pomysł na tę kampanię i jak ona oddziałuje na Twoją grupę docelową?

Badania API-Ipsos Survey 2023 i The Shingles Misconception Study 2024 wykazały, że osoby starsze nie rozumieją przyczyny półpaśca i niedoceniają ryzyka zachorowania na tę chorobę. Chcieliśmy uświadomić im ryzyko i zachęcić ich do rozmowy z lekarzem, aby zrozumieli naukę stojącą za tym ryzykiem. W naszej poprzedniej kampanii na temat półpaśca zastosowaliśmy poważny ton głosu, skupiając się na nieznośnym bólu tej choroby. W tej kampanii chcieliśmy użyć humorystycznego tonu i codziennych scenariuszy, aby nasz przekaz był niezapomniany. Jesteśmy przekonani, że przekaz znajdzie oddźwięk u osób starszych, ponieważ filmy przedstawiają sytuacje, z którymi większość osób starszych może się spotykać każdego dnia. Jeden z filmów pokazuje dwóch przyjaciół wspominających dni szkolne, a drugi pokazuje sytuację z życia osoby chorej na cukrzycę. Reżyseria kreatywna pod kierownictwem R. Balkiego oraz kunszt aktorski Amitabha Bachchana i Manoja Pahwy sprawiają, że filmy są angażujące.

Warto przeczytać!  Medytacja transcendentalna pomaga w zmniejszeniu zbiorowego stresu i przemocy: badanie, ET HealthWorld

Czy mógłbyś opowiedzieć nam nieco o procesie kreatywnym tworzenia tej kampanii reklamowej, od pomysłu po realizację?

Proces twórczy zaczyna się od badań. Mieliśmy już dane wskazujące, że musimy uświadamiać starszym osobom ryzyko wystąpienia półpaśca, aby mogły poważnie traktować tę chorobę i jej profilaktykę. Stworzyliśmy kilka koncepcji i ostatecznie zdecydowaliśmy, że jeśli chcemy stworzyć film, który znajdzie oddźwięk u naszej grupy docelowej, musimy sprawić, aby był on zrozumiały, ale poparty nauką. Linia kampanii „Yeh Science Hai” działała na wielu poziomach. Zrozumieliśmy również, że posiadanie wiarygodnych głosów w filmie pomoże konsumentom zwrócić uwagę i docenić przyczynę choroby, a mając doświadczonych aktorów na czele, zdecydowaliśmy się zatrudnić R. Balkiego do stworzenia filmów, ponieważ jest znany ze swojego emocjonalnego opowiadania historii i radzenia sobie ze złożonymi tematami w artystyczny, ale prosty sposób.

Jakie wyzwania napotkałeś podczas tworzenia i wdrażania tej kampanii reklamowej i jak sobie z nimi poradziłeś?

Kluczowym wyzwaniem było opowiedzenie historii w sposób, który byłby zrozumiały, ale jednocześnie informacyjny, prowokujący do myślenia, ale jednocześnie życiowo. Nie chcieliśmy, aby reklamy zawierały zbyt wiele szczegółów technicznych, ale wystarczająco dużo, aby zachęcić konsumenta do rozmowy z lekarzem na temat choroby i nauki, która za nią stoi. I myślę, że udało nam się znaleźć równowagę i sprawić, aby filmy były angażujące.

Warto przeczytać!  Pojawienie się lęku u dorosłych w wieku 50+ podwaja ryzyko rozwoju choroby Parkinsona

Obserwuj nas na ŚwiergotInstagram, LinkedIn, Facebook




Źródło