Marketing

Reklamy lokalne są równie ważne jak marketing cyfrowy dla małych firm

  • 7 kwietnia, 2023
  • 7 min read
Reklamy lokalne są równie ważne jak marketing cyfrowy dla małych firm


Obrazy Getty’ego

  • Małe firmy, które inwestują w reklamę lokalną, mogą łączyć się ze swoimi społecznościami i angażować je.
  • Reklama lokalna to sposób, w jaki małe firmy mogą wspierać inne firmy i współpracować z nimi.
  • Reklama lokalna to opłacalny sposób promowania marki i budowania lojalnej lokalnej bazy klientów.
  • Ten artykuł jest częścią „Marketing dla małych firm”, seria badająca podstawy strategii marketingowej dla SBO, aby zdobywać nowych klientów i rozwijać swoją działalność.

Kwiaciarnia Tipton & Hurst z Little Rock w stanie Arkansas działa na rynku od 137 lat i cieszy się stałą popularnością w społeczności. Liderzy w firmie przypisują to ciągłym inwestycjom w reklamę za pośrednictwem lokalnych mediów.

Howard Hurst, prezes i dyrektor generalny Tipton & Hurst.
Dzięki uprzejmości Howarda Hursta

„Chociaż możemy być dobrze znaną nazwą, myślę, że ważne jest, aby być na bieżąco” – powiedział Insiderowi Howard Hurst, prezes i dyrektor generalny firmy. „Chcemy być numerem 1 na rynku pod względem świadomości, świadomości i ekspozycji”.

Tipton & Hurst nawiązał wieloletnie relacje z lokalnymi mediami, w tym prasą, telewizją i radiem, w których firma regularnie wyświetla reklamy. Hurst powiedział, że lokalne media uzupełniają jego działania w zakresie marketingu cyfrowego, w tym Google Ads i media społecznościowe.

Podczas gdy marketing cyfrowy jest ważną strategią dla małych firm, więcej inwestuje w tradycyjne media, w tym gazety, telewizję i radio, donosi Harvard Business Review. BIA Advisory Services oszacowało, że lokalne przychody z reklam w USA spadną o 0,5% w 2023 r., ale nadal będą miały niewielką przewagę nad przychodami cyfrowymi.

Robert Walker-Smith, dyrektor ds. dochodów cyfrowych w Knight x LMA BloomLab w Local Media Association.
Dzięki uprzejmości Roberta Walkera Smitha

„Dla lokalnych firm, które mogą reklamować się na swoim lokalnym rynku, daje to połączenie, że są zaangażowane i zaangażowane w swoją lokalną społeczność” – powiedział Robert Walker-Smith, dyrektor ds. przychodów cyfrowych w Knight x LMA BloomLab w Local Media Association. Wtajemniczony.

Warto przeczytać!  Jak odświeżyć strategię networkingową na rok 2024 – Inman

Dodanie tradycyjnych, lokalnych mediów do marketingu mix małej firmy może być skutecznym sposobem dotarcia do docelowych odbiorców na określonym obszarze geograficznym. Oto kilka innych potencjalnych korzyści, jakie mogą zaoferować lokalne media.

1. Firmy mogą wzmacniać tożsamość marki w całej społeczności

Małe firmy potrzebują jasnego zrozumienia tożsamości ich marek i unikalnych propozycji wartości lub tego, co je wyróżnia, aby współgrać z lokalnymi klientami, powiedział Eric Morley, współzałożyciel agencji marketingowej Blue C.

„Zanim zaczniemy od klienta, zawsze chcemy skupić się na tym, kim jest, co sprzedaje, jakie jest jego przesłanie i komu to sprzedaje” – powiedział Insiderowi.

Katie Dufort, założycielka Puzzle Rides.
Dzięki uprzejmości Katie Dufort

W 2020 roku, kiedy Katie Dufort założyła Puzzle Rides, które ma lokalizacje w Scottsdale i Prescott w Arizonie, wiedziała, że ​​lokalne media to sposób na rozpowszechnianie informacji o firmie i przyciąganie klientów.

„Jesteśmy czymś do zrobienia, o czym nikt nigdy nie słyszał” – powiedział Dufort Insiderowi, opisując firmę jako „przygodę w stylu escape roomu na wózkach golfowych”.

„Naprawdę musimy wyróżniać się lokalnie, aby ludzie wiedzieli, kim jesteśmy” – powiedziała. Lokalne media drukowane, w tym gazety, lokalne magazyny poświęcone stylowi życia i turystyce, a także stacje telewizyjne i radiowe reklamowały przejażdżki puzzlami.

Dufort, która przeznacza co najmniej jedną czwartą budżetu reklamowego swojej firmy na reklamę lokalną, to ważny sposób na rozpowszechnienie nazwy firmy w społeczności i budowanie marki. „Jedynym sposobem na dotarcie do lokalnych mieszkańców jest reklama lokalna”.

Warto przeczytać!  Studium przypadku: Zwiększ przychody dzięki marketingowi frakcyjnemu

2. Firmy mogą kierować reklamy do różnych klientów w różnym czasie

Eric Morley, współzałożyciel agencji marketingowej Blue C.
Dzięki uprzejmości Erica Morleya

Aby reklama lokalna działała, Morley powiedział, że „bardzo ważne jest, aby naprawdę zrozumieć, skąd pochodzą twoi klienci, kim są i dlaczego cię lubią”.

Posiadanie solidnej tożsamości marki, wiedza o tym, kim są jej odbiorcy i wiedza, z jakich mediów lokalnych korzystają odbiorcy, może pomóc firmie wybrać najlepszą opcję reklamową, powiedział.

„W naszej branży ludzie mówią:„ Cóż, jaki jest twój rynek docelowy? ”- powiedział Hurst. „To zależy od okazji. Musisz znaleźć właściwe drogi”.

Tipton & Hurst zmienia swoją lokalną strategię reklamową, aby dotrzeć do różnych grup w różnych porach roku. Z okazji walentynek firma wykorzystuje radio sportowe, by kierować reklamy do mężczyzn, a magazyny lifestylowe to główne medium, dzięki któremu można dotrzeć do kobiet w celu uzyskania świątecznych dekoracji.

3. Firmy mogą pomagać innym małym firmom

Pojawianie się w lokalnych mediach, które istnieją od pokoleń i są znane i cieszące się zaufaniem społeczności, może podnieść lokalny biznes, powiedział Walker-Smith.

Powiedział również, że wiele lokalnych mediów to także małe firmy, więc reklama jest sposobem wspierania społeczności biznesowej.

W ankiecie Borrell Associates przeprowadzonej wśród firm, które kupują reklamy w lokalnych gazetach, ponad 40% ankietowanych firm stwierdziło, że bycie postrzeganym jako część społeczności i organizacja wspierająca tę społeczność były największymi korzyściami płynącymi z reklam — nawet bardziej niż napędzanie sprzedaży.

Warto przeczytać!  Simeon zacieśnia współpracę z Datacom — Reseller News

„Wszyscy jesteśmy w tym razem i jeśli wszyscy odniosą sukces, wszyscy odniesiemy sukces” – powiedział Hurst. „Mamy te relacje, więc pracujemy z nimi”.

Hurst powiedział, że ma szczęście, że w środkowym Arkansas nadal istnieje codzienna gazeta i wiele innych lokalnych mediów, które znikają w innych społecznościach w całym kraju w tempie około dwóch tygodniowo, donosi Medill School of Journalism w Northwestern.

4. Firmy mogą nawiązywać relacje z mediami i klientami

Jednym z wyzwań związanych z reklamą lokalną jest to, że nie zawsze oferuje ona wgląd w dane z kampanii cyfrowych, a czasami może być trudno zmierzyć wyniki, powiedzieli Dufort i Hurst. Mimo to powiedzieli, że pomaga to budować świadomość marki w społeczności.

Dufort powiedziała, że ​​słyszy więcej opinii od klientów z jej reklam lokalnych niż z kampanii cyfrowych. „Ludzie mówią:„ Och, widziałem cię w Scottsdale Independent i pamiętałem o tobie, kiedy nasza rodzina przyjechała do miasta ”. Bardzo podobają mi się te opinie z lokalnych źródeł, podczas gdy nie dostajesz ich od Google” – powiedziała.

Hurst powiedział, że reklama w mediach tradycyjnych może być droższa niż reklama w mediach cyfrowych. Ale firma często handluje reklamami produktów lub usług, w tym pozwala firmom medialnym na wykorzystywanie kwiatów lub dekoracji do sesji zdjęciowych.

„Podoba mi się to, ponieważ wtedy wiem, że mogę nadążyć za moimi ludźmi z mediów i wiem, że dla nich też jestem najważniejszy”, powiedział.

Nawet jeśli małe firmy uważają, że reklama lokalna jest zbyt droga, Walker-Smith wezwał właścicieli firm do skontaktowania się z lokalnymi organizacjami medialnymi w sprawie dostępnych opcji.

„Może się okazać, że naprawdę chcą pomagać firmom i mają rozwiązania, które są bardzo atrakcyjne i niedrogie” – powiedział. „Chciałbym po prostu powiedzieć, wyciągnij rękę i powiedz:„ Hej, oto co próbuję zrobić. Czy możesz mi pomóc? Myślę, że w 90% przypadków odpowiedzi będą brzmiały: „Tak, możemy to zrobić”.


Źródło