Rezerwacja kwater wakacyjnych i planowanie podróży

• 25 czerwca, 2023

Budżetowe powolne podróże

Przez Patricka Robertsona

W zeszłym miesiącu pisałem o procesie decyzyjnym dotyczącym rezerwacji naszego transportu do iz naszej europejskiej podróży do południowych Włoch, Sycylii, Malty, Barcelony z rejsem do Tampy na Florydzie.

Ustaliliśmy nasze rezerwacje podróży na 4 października i 27 listopada zaledwie kilka dni przed dwoma miesiącami. To jest nasza zwykła długość podróży na duże wycieczki. Uważamy, że jest wystarczająco długi, aby dobrze poczuć kulturę miejsca, w którym przebywamy, i wystarczająco krótki, aby nie tęsknić za domem. To ważne, aby spełnić oczekiwania nas obojga. Pary będą miały różne oczekiwania co do podróży i ważne jest, aby zdać sobie z tego sprawę i uznać to, aby długoterminowa podróż była udana.

Mając zarezerwowany transport do iz Europy, mogliśmy zdecydować, gdzie będziemy rezerwować wakacje. Lubimy spędzić co najmniej tydzień w jakimś miejscu, aby choć trochę zrozumieć oferowane przez nie dziedzictwo kulturowe.

Zdecydowaliśmy się na Maltę, Salerno, Palermo, z dwoma tygodniami w prowincjach Apulii, Kalabrii i Sycylii. Tę część podróży zakończymy w Barcelonie, gdzie spędzimy cztery noce, zanim wsiądziemy na statek Empress of the Sea na rejs transatlantycki z czterema przystankami.

Warto przeczytać!  Dlaczego ASEAN ma alergię na prawnie wiążący mechanizm?

Kiedy zaczynam szukać mieszkania, zawsze zaczynam od przejrzenia Home Exchange. Jesteśmy członkami od 2005 roku – jeśli jesteś zainteresowany, mogę Cię polecić i zdobyć darmowe punkty gościa do rezerwacji miejsc. Po prostu przeczytaj mój artykuł Home Exchange na mojej stronie internetowej i kliknij link.

Udało mi się zarezerwować Strażnicę na Malcie zbudowaną przez joannitów podczas wypraw krzyżowych. (Tak emocjonujący!) My trwamy tam dla naszego pierwszego tygodnia.

Kolejnym etapem podróży jest lot z Malty do Neapolu, aby rozpocząć eksplorację południowych Włoch. Bezpośredni 1,5-godzinny lot kosztuje około 100 USD za sztukę. Południowe Włochy rozciągają się od Neapolu aż po piętę i palce u stóp półwyspu, którym jest region Kalabrii.

Chcemy odkrywać Kalabrię z osobistych zainteresowań. Wielu naszych przyjaciół z Fernie wyemigrowało stamtąd jako dzieci w latach pięćdziesiątych. Mieszkali w górskich miasteczkach, które są obecnie w większości opuszczone, ponieważ ludzie zaczęli wyjeżdżać w latach pięćdziesiątych i nadal wyjeżdżają.

Byliśmy już w Neapolu i pomyśleliśmy, że tutaj powinniśmy zobaczyć wybrzeże Amalfi (AC), ponieważ znajduje się na południe o około godzinę. Na początku myśleliśmy, że zatrzymamy się na północnym krańcu AC w ​​Sorrento, a następnie pojedziemy do Amalfi, Positano i innych jednodniowych wycieczek, ponieważ nie ma pociągu ani promu.

Warto przeczytać!  Jak zarządzać podróżą w czasie ferii wiosennych z międzynarodowego lotniska Mitchell

To znaczy, dopóki nie zbadałem forów na temat jazdy tą wietrzną wąską drogą. Jazda jest często romantyczna, ale w rzeczywistości czasami jest koszmarem. Przejechanie 40 km razem z szalonymi kierowcami, aw wielu przypadkach po prostu czystym przerażeniem, może zająć cztery godziny. Parking w dowolnym miejscu, jeśli możesz go znaleźć, kosztuje ponad 30 USD na dowolny czas, a samochody nadal są wynajmowane za maksymalnie 100 USD dziennie, co zwiększa koszt podróży. Szybko porzuciłem pomysł jeżdżenia po AC przez tydzień.

Salerno na południowym krańcu AC jest głównym węzłem komunikacyjnym z bezpośrednimi pociągami z Neapolu i promami do Amalfi, Positano i wyspy Capri. Każde miejsce to jednodniowa wycieczka.

W Salerno były tylko dwie wymiany domów, więc nie byłem w stanie zorganizować wymiany domów. Moim kolejnym krokiem jest zawsze korzystanie z Booking.com do wyszukiwania noclegów.

Przez lata odniosłem wielki sukces, rezerwując miejsca za ich pośrednictwem. Tworzę listę dla każdego miejsca, które rezerwuję, i zaznaczam miejsca, klikając serce, aby utworzyć krótką listę. Wracając, dokładnie przeczytałem opis miejsca, opinie i mapę okolicy, aby wybrać najlepsze dostępne w danym momencie miejsce noclegowe.

Warto przeczytać!  15 bezpłatnych atrakcji w Vero Beach South, Floryda

Za pośrednictwem Booking.com rezerwowałem wycieczki wyłącznie w oparciu o jakość i wyjątkowość zakwaterowania. Liczba ofert i świetne zasady anulowania są wspaniałe dla podróżujących z ograniczonym budżetem, o wiele lepsze niż Airbnb.

W przyszłym miesiącu zaplanowane codzienne zajęcia na Wybrzeżu Amalfitańskim.

— Patricka Robertsona jest pisarką podróżniczą i długoletnią mieszkanką Fernie. Jest ekspertem w planowaniu samodzielnych podróży i znajdowaniu tanich ofert podróży. Przejdź do jego strony internetowej, aby uzyskać więcej informacji i zdjęć z tej wycieczki do Vidanta Nuevo Vallarta.

Przeczytaj więcej takich artykułów podróżniczych TUTAJ. Polub go na Facebooku na temat wskazówek dotyczących podróży.