Rozrywka

Reżyser filmu „Obcy: Romulus” broni najbardziej makabrycznego powrotu do przeszłości w filmie

  • 20 sierpnia, 2024
  • 3 min read
Reżyser filmu „Obcy: Romulus” broni najbardziej makabrycznego powrotu do przeszłości w filmie


W poniższym poście omówiono fabułę Obcy: Romulus zaleca się ostrożność czytelnika

Obcy: Romulus ma wiele problemów, nad którymi fani mogą się spierać. Dlaczego wszystkie postacie są magicznymi sierotami z amblinowskim zmysłem przygody? Dlaczego robot Caliee Spaney, Andy, został zaprogramowany tak, by wyglądał na smutnego? Biorąc pod uwagę, że Andy wcześniej w linii czasu powiedział „odejdź od niej, suko”, czy Ripley cytuje Andy’ego pod koniec Kosmicitworząc scenariusz Marty’ego McFly’a-Chucka Berry’ego? Dlaczego postacie są karane za próbę ucieczki z firmy? Czy to nie jest zazwyczaj eksploatacja firmy, która ich skazuje? Może Disney chce, aby fani postrzegali Weyland-Yutani jako milszą, łagodniejszą korporacyjną maszynkę do mięsa, której nie można pozwać, nawet jeśli zginiesz w Weyland-Yutani Land, ponieważ chciałeś oglądać WandaVision podczas blokady COVID.

Wielu nie zgodzi się z tą krytyką. Wielu ludzi lubi Obcy: Romulus w porządku, wybieram zobaczenie Romulus jako zabawna, bezsensowna Obcy przygoda pozbawiona Ripley i wszystkich fascynujących pomysłów, które ją podtrzymywały Obcy seria dryfująca w kosmosie przez 40 lat. Ale wciąż jest jedno pytanie, które wszyscy sobie zadajemy: dlaczego do cholery byliśmy zmuszeni znosić niesamowite, generowane komputerowo oczy Iana Holma przez Romulus archetypowy zły android i niezwykle ważny HUD na ekranie? Rook nie tylko dostaje mnóstwo czasu ekranowego, w którym widz jest zmuszony marnować cenne komórki mózgowe, zapamiętując jego wygląd, ale także staje się instrukcją obsługi wielu sekwencji inspirowanych grami wideo, w których Rain musi przejść z jednego końca pokoju do drugiego i zebrać klucz.

Warto przeczytać!  Ojciec Jeffreya Dahmera umiera w hospicjum w wieku 87 lat

Żeby było jasne, Rook wygląda źle – gorzej niż Łotr 1obsada nieumarłych, ale nie tak zła jak Pogromcy duchów: życie pozagrobowe— i wyrzuca efektowne efekty praktyczne filmu przez śluzę powietrzną, stając się jedyną rzeczą, której nie możemy się pozbyć z naszych wspomnień. To i kuzyn Greg na końcu.

Jedną osobą, która uważa, że ​​to w porządku, jest reżyser Fede Álvarez. Zawsze związany z firmą, Álvarez mówi, że nadszedł czas, aby zmarły Ian Holm wykorzystał swoją podobiznę dla odrobiny fanserwisu, używając zniechęcającej technologii CG i deepfake AI, co prawdopodobnie wyjaśnia, dlaczego wygląda to tak źle. Majątek Holma zaakceptował wykorzystanie jego podobizny, ale to nie wyjaśnia wyniku. Tak czy inaczej, Álvarez uważa, że ​​nadszedł czas, aby wykorzystać Holma jako androida, mimo że Winona Ryder jest tuż obok.

„To było niesprawiedliwe, że podobizny Asha nigdy więcej nie wykorzystano. Lance Henriksen był wykorzystywany kilka razy. Michael Fassbender mógł to zrobić kilka razy” – powiedział Álvarez Reporter z Hollywood gdy mówił o dwóch żyjących aktorach, którzy powtórzyli role z krwi i kości. Używając odlewu głowy z Władca Pierścienizespół Legacy Effects mógł stworzyć naprawdę przerażającą symulakrę legendarnego wykonawcy. Bardzo fajne.

Warto przeczytać!  Paul Rudd wspomina scenę z Anchormanem, w której ekipa była tak „zirytowana”, że nawet Will Ferrell nie mógł się przedostać

Na szczęście Álvarez, bystry hollywoodzki potentat, zrzucił winę za tę decyzję na Ridleya Scotta. „Kiedy więc zaczęliśmy myśleć o podobieństwie tej postaci do Ridleya, miał to być tors [and head] że zbudujemy. Więc nie musiało to być podobizną aktualnie pracującego aktora, a Ridley był tym, który powiedział: „Ash zawsze był najlepszy. Musi wrócić”.

Proszę, nie ma już żadnych powrotów.


Źródło