Świat

„Rick & Morty”, partner Disneya Golden Wolf sprzedany firmie Web3 Brand Doodles – ostateczny termin

  • 23 stycznia, 2023
  • 3 min read
„Rick & Morty”, partner Disneya Golden Wolf sprzedany firmie Web3 Brand Doodles – ostateczny termin


EKSKLUZYWNY: Doodles, firma zajmująca się mediami i rozrywką Web3, zamierza przejąć transatlantyckie studio animacji Golden Wolf.

Doodles zaczęło się jako seria cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich opartych na postaciach stworzonych przez artystę Burnt Toast – prawdziwe nazwisko Scott Martin – w październiku 2021 roku i zostało wbudowane w serię animacji, gier, gadżetów, muzyki i wydarzeń na żywo. Teraz mocniej naciska na oryginalne treści dzięki przejęciu Golden Wolf.

Transakcja, której warunków finansowych nie ujawniono, ma zostać sfinalizowana w ciągu najbliższych kilku tygodni. Po ukończeniu zespół Złotego Wilka dołączy do Doodles. Dyrektor generalny i założyciel Golden Wolf, Ingi Erlingsson, zostanie dyrektorem ds. treści w Doodles, ale nadal będzie nadzorować i obsługiwać biura Golden Wolf w Londynie i Nowym Jorku.

Co więcej, Doodles wykorzysta strategiczne partnerstwo Golden Wolf ze studiem kreatywnym Psyop do uruchomienia wspólnego przedsięwzięcia Active Ingredient. Będzie to miało na celu „ponowne wynalezienie opowiadania historii i narzędzi używanych do urzeczywistnienia ich” przy użyciu postępów w sztucznej inteligencji i technologii blockchain do tworzenia narzędzi i technik dla marek, filmowców i producentów.

Warto przeczytać!  Fetterman odrzuca sugestię Harrisa, że ​​Izrael może ponieść konsekwencje inwazji na Rafah: „Trudno się nie zgodzić”

W ramach umowy Psyop zainwestuje w Doodles, w skład którego wchodzi Pharrell Williams.

Golden Wolf jest znany z tworzenia treści pomocniczych do seriali animowanych Adult Swim Rick & Morty i określa swój styl jako „życie w przestrzeni między lekceważącym humorem, intensywnie dynamiczną akcją i psychodelią”. Tworzyła również treści między innymi dla Disneya, Illumination, Nike i Facebooka i naciska na opracowywanie dłuższych oryginalnych treści.

We wczesnym projekcie Burnt Toast i Golden Wolf będą współpracować nad „oryginalną treścią narracyjną” oraz rozwojem postaci i historii Doodles. Może to obejmować oryginalne seriale, gry wideo i zasoby marketingowe produktów.

„To partnerstwo uwolni nieograniczony potencjał w każdej z naszych firm, przyspieszając nasz cel, jakim jest przedefiniowanie rozrywki poprzez angażujące opowiadanie historii i światy” – powiedział Erlingsson.

„Web3 napędza nową generację kolekcjonowania, fandomu i sposobu myślenia konsumentów” — powiedział Julian Holguin, dyrektor generalny Doodles. „Ta inwestycja jest posunięciem, które rozwija nasze strategiczne priorytety tworzenia światowej klasy treści, wykorzystania technologii do inkubacji nowych formatów i ostatecznie szerzenia radości wśród milionów ludzi na całym świecie”.

Holguin powiedział Deadline, że Doodles „prowadzi rozmowy z kilkoma tradycyjnymi firmami medialnymi i twórcami / producentami, aby zrobić program”.

Warto przeczytać!  Kryzys za kryzysem: dlaczego trudno jest uzyskać pomoc dla Syrii po trzęsieniu ziemi

Dodał: „Golden Wolf zawsze będzie produkować treści, które są dystrybuowane za pośrednictwem kanałów społecznościowych dla Doodles, a my już jesteśmy w trakcie opracowywania dłuższych treści i będziemy inkubować nowe IP – niektóre we współpracy z uznanymi hollywoodzkimi kreacjami. Niektóre z tych inicjatyw zostaną zrealizowane dzięki Web3, a inne nie”.

Golden Wolf będzie również kontynuował prace serwisowe dla innych marek i firm.




Źródło