Rozrywka

Rihanna’s Halftime Show zwiększa 140% wzrost transmisji strumieniowej dla katalogu – Billboard

  • 16 lutego, 2023
  • 3 min read
Rihanna’s Halftime Show zwiększa 140% wzrost transmisji strumieniowej dla katalogu – Billboard


Katalog piosenek Rihanny wzrósł o 140% w oficjalnych transmisjach na żądanie w USA po jej występie w przerwie Super Bowl LVII (12 lutego), zgodnie ze wstępnymi raportami firmy Luminate zajmującej się śledzeniem danych (która dostarcza dane dla billboardywykresy). W niedzielę i poniedziałek (12-13 lutego) jej zebrane piosenki (w których według Luminate jest główną artystką) miały 62,2 miliona oficjalnych streamów na żądanie – o 140% więcej niż 25,8 miliona dwa dni wcześniej (luty). 10-11).

Badać

Badać

Zobacz najnowsze filmy, wykresy i wiadomości

Zobacz najnowsze filmy, wykresy i wiadomości

Ponadto oficjalne transmisje Rihanny na żądanie wzrosły z tygodnia na tydzień od początku roku, ponieważ oczekiwanie na wielką grę rosło.

W tygodniu kończącym się 29 grudnia 2022 r. jej piosenki wygenerowały 42,3 miliona oficjalnych transmisji na żądanie, a w ciągu sześciu kolejnych tygodni liczba każdej klatki wzrosła do: 48,9 miliona (tydzień kończący się 5 stycznia), 51,5 miliona (tydzień kończący się 5 stycznia). 12), 53,4 miliona (tydzień kończący się 19 stycznia), 55,1 miliona (tydzień kończący się 26 stycznia), 57,1 miliona (tydzień kończący się 2 lutego) i 65 milionów (tydzień kończący się 9 lutego).

Warto przeczytać!  Opuszczony stadion baseballowy zamienił się w luksusowe apartamenty

W ciągu pierwszych czterech dni bieżącego tygodnia śledzenia (kończącego się 16 lutego) piosenki Rihanny wygenerowały 88 milionów kliknięć, więc pełne siedem dni z pewnością będzie solidne, gdy ostateczne liczby będą dostępne 20 lutego.

Historia sprzedaży: Katalog piosenek Rihanny (ponownie, tych, w których jest główną artystką, według Luminate) również zyskał. Sprzedali 42 000 pobrań w Stanach Zjednoczonych w niedzielę i poniedziałek (12-13 lutego) – wzrost o 473% w porównaniu do tego, co sprzedali w piątek i sobotę (10-11 lutego): 7500.

Melodie w przerwie: Tuzin piosenek (patrz poniżej), które Rihanna wykonała podczas przerwy (z wyłączeniem krótkich fragmentów) zebrało łącznie 27,7 miliona oficjalnych streamów na żądanie w USA w niedzielę i poniedziałek – to wzrost o 219,6% w porównaniu z dwoma dniami wcześniej, kiedy zebrano 8,7 miliona.

Najczęściej odtwarzaną piosenką wykonywaną w przerwie po Super Bowl była „Umbrella”, z 3,8 milionami oficjalnych transmisji na żądanie w niedzielę i poniedziałek (wzrost o 177% w porównaniu z 1,4 miliona, które zebrano w piątek i sobotę). „Diamonds” był drugim najczęściej odtwarzanym utworem w przerwie po koncercie, z 3,2 milionami w niedzielę i poniedziałek (wzrost o 231% w porównaniu do 954 000 w piątek i sobotę). „Umbrella” (z 2007 roku) i „Diamonds” (2012) to odpowiednio dwie ostatnie piosenki, które Rihanna wykonała podczas przerwy.

Warto przeczytać!  Wszystko, co musisz wiedzieć o kontrowersjach wokół „To się z nami kończy”

12 piosenek wykonanych w przerwie meczu sprzedało się w 27 000 pobrań w niedzielę i poniedziałek – o 976% więcej niż 2500 pobrań w piątek i sobotę.

Katalog piosenek i albumów Rihanny może przynieść spore zyski billboardytygodniowe wykresy firmy z dnia 25 lutego, odzwierciedlające tydzień śledzenia sprzedaży i transmisji strumieniowych kończący się 16 lutego. Wiadomości o takim wpływie zostaną opublikowane na Billboard.com w nadchodzących dniach.

Oto piosenki, które Rihanna wykonała (z wyłączeniem fragmentów) podczas przerwy w Super Bowl (z oryginalnymi napisami na listach przebojów, jeśli nie Rihanna): „Bitch Better Have My Money”; „Gdzie byłeś;” „Jedyna dziewczyna na świecie;” „We Found Love” z udziałem Calvina Harrisa; „Niegrzeczny chłopiec;” „Work” z udziałem Drake’a; „Wild Thoughts” DJ Khaleda z udziałem Rihanny i Brysona Tillera; „Nalej to”; „All of the Lights” Kanye Westa z udziałem Rihanny i Kid Cudi; „Run This Town” Jaya-Z, Rihanny i Westa; „Umbrella” z udziałem Jaya-Z; i „Diamenty”.


Źródło