Biznes

Rosnąca branża influencer marketingu w Indiach osiągnie wartość 3375 funtów do 2026 r

  • 2 kwietnia, 2024
  • 3 min read
Rosnąca branża influencer marketingu w Indiach osiągnie wartość 3375 funtów do 2026 r


Wraz z szybką ewolucją krajobrazu cyfrowego, indyjska branża influencer marketingu jest przygotowana na wykładniczy wzrost. Najnowsze prognozy wskazują na niezwykły wzrost, przy czym trzy czwarte strategii marek priorytetowo traktuje marketing influencerów jako kluczowy element.

Oczekuje się, że w 2024 r. wzrośnie o 25%, osiągając Przewiduje się, że ten dynamiczny sektor będzie się rozwijał jeszcze dalej, osiągając poziom 2344 crore 3375 crore do 2026 r.

Według raportu sieci usług profesjonalnych EY i Big Bang Social, platformy twórców należącej do agencji zarządzania talentami Collective Artists Network, 56% marek zainwestowało już ponad 2% w marketing influencerów, a 70% marek planuje kontynuować swój budżet na marketing influencerski taki sam lub zwiększyć go w 2024 r., przy czym połowa planuje go zwiększyć nawet o 10%.

Z raportu wynika, że ​​71% marek współpracuje z influencerami w oparciu o model stałej opłaty, a 29% bada modele powiązane z wynikami, aby zwiększyć odpowiedzialność influencerów. Mówi również, że 77% influencerów odnotowało wzrost dochodów w ciągu ostatnich dwóch lat, a 86% influencerów spodziewało się ponad 10% wzrostu swoich dochodów w ciągu najbliższych dwóch lat.

Warto przeczytać!  Netflix wprowadził tańszy abonament z reklamami. Wiadomo, jaką cieszy się popularnością

„W połączeniu z przewidywanym wzrostem marketingu influencerów jasne jest, że influencerzy definiują obecnie bezprecedensową erę wiedzy i wpływu, otwierając jednocześnie ogromne możliwości dla marek i marketerów” – stwierdziła w oświadczeniu Amiya Swarup, partner w dziale doradztwa marketingowego EY India.

Przewiduje się, że rozwój influencer marketingu będzie napędzany kategoriami stylu życia, mody i urody. Oczekuje się, że największe wydatki na influencer marketing zwiększą takie branże, jak motoryzacja, e-commerce i FMCG.

„Pocieszające jest to, że marki dostrzegają potencjał gospodarki twórców i coraz częściej inwestują w marketing influencerów, w którym prym wiodą takie sektory, jak FMCG, samochody i dobra trwałego użytku” – powiedziała Vijay Subramaniam, dyrektor generalna grupy i założycielka Collective Artists Network. w oświadczeniu.

Stwierdzono, że marketerzy muszą znaleźć strategiczną równowagę między mega- i makroinfluencerami, aby zwiększyć świadomość i lojalność wobec marki, jednocześnie wykorzystując siłę mikro- i nano influencerów do zwiększania zaangażowania. Osoby wpływowe w skali mikro lub nano często tworzą treści w językach regionalnych i mogą być wykorzystywane do promocji regionalnych, niszowych marek.

Co ciekawe, nano influencerzy mieli najwyższy wskaźnik zaangażowania w porównaniu z innymi kategoriami influencerów – 47% marek preferowało prowadzenie kampanii z influencerami z udziałem mikro i nano influencerów ze względu na niższy koszt zasięgu.

Warto przeczytać!  W te dni zostanie wypłacona czternasta emerytura emerytom - zobacz wyliczenia i terminy przelewów [12.08.2023 r.]

Odblokuj świat korzyści! Od wnikliwych biuletynów po śledzenie zapasów w czasie rzeczywistym, najświeższe informacje i spersonalizowany kanał informacyjny – wszystko jest tutaj, na wyciągnięcie ręki! Zaloguj się teraz!

Śledź wszystkie wiadomości biznesowe, wiadomości rynkowe, najświeższe wydarzenia i najnowsze aktualizacje wiadomości na Live Mint. Pobierz aplikację Mint News, aby otrzymywać codzienne aktualizacje rynkowe.

Mniej więcej

Opublikowano: 2 kwietnia 2024, 14:34 czasu wschodniego


Źródło