Marketing

Rośnie liczba wprowadzanych na rynek produktów w Martech, podczas gdy działalność w zakresie fuzji i przejęć spada

  • 9 czerwca, 2023
  • 5 min read
Rośnie liczba wprowadzanych na rynek produktów w Martech, podczas gdy działalność w zakresie fuzji i przejęć spada


  • Krajobraz Martechu obfituje w różnorodne działania, takie jak premiery produktów i inwestycje. Jak zatem wypadł I kwartał 2023 r. pod względem działań w krajobrazie w porównaniu z poprzednimi kwartałami?
  • CabinetM opublikował niedawno raport porównujący działania w przestrzeni Martech w różnych kwartałach.

Przestrzeń technologii marketingowych (Martech) tętni życiem. Krajobraz jest świadkiem uruchamiania nowych narzędzi i platform. Dzięki szybkiemu postępowi w zakresie nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja i technologie immersyjne, można spodziewać się, że w tym roku zostaną wprowadzone na rynek bardziej zaawansowane produkty i funkcje.

Poza premierami produktów, kilka innych czynników, takich jak inwestycje, aktualizacje funkcji, fuzje i przejęcia, przyczynia się do szumu w przestrzeni martech. ostatnie Raport o innowacjach MarTech za I kwartał 2023 rOtwiera nowe okno