Royal Enfield Classic 350 2024: 7 najważniejszych momentów
Royal Enfield zaprezentowało edycję popularnego Classic 350 na rok 2024. Chociaż ten retro motocykl pozostaje taki sam pod względem mechanicznym, otrzymał kilka dodatków funkcji, nowe kolory i wiele więcej. Motocykl będzie dostępny w pięciu nowych wariantach – Heritage, Heritage Premium, Signals, Dark i Emerald. Ceny modelu na rok 2024 zostaną ogłoszone 1 września i będą również dostępne w autoryzowanych salonach dealerskich Royal Enfield od tego samego dnia. Oto siedem najważniejszych cech zaktualizowanej gamy Royal Enfield Classic 350 na rok 2024.
Przeczytaj także: Nowy Royal Enfield Classic 350: w zdjęciach
New Classic 350: Oświetlenie LED
Model Classic 350 z 2024 r. otrzymał teraz całkowicie diodowy reflektor, zastępujący konwencjonalną jednostkę halogenową, aby pozostać w zgodzie z trendami i wymaganiami klientów. Nawet lampy pilotażowe są teraz diodami LED, co dodatkowo uzupełnia wygląd. Kierunkowskazy LED są oferowane standardowo w wariancie o najwyższej specyfikacji, podczas gdy inne warianty otrzymują konwencjonalne kierunkowskazy z żarówkami halogenowymi, ale można je ulepszyć do LED.
New Classic 350: Regulowane dźwignie
Wersje Signal i Emerald modelu Classic 350 z 2024 r. są oferowane z regulowanymi dźwigniami jako wyposażeniem standardowym. Tymczasem inne wersje mogą oddzielnie zdecydować się na regulowane dźwignie.
New Classic 350: Wskaźnik położenia biegu
Podczas gdy instrumenty w modelu Classic 350 z 2024 r. pozostają takie same, Royal Enfield dodał teraz wskaźnik położenia biegu do wyświetlacza cyfrowego. Pod nawigatora Tripper jest teraz oferowany jako część zestawu dla dwóch wariantów i należy go kupić osobno dla pozostałych trzech wariantów.
New Classic 350: Dwukanałowy ABS
Royal Enfield wycofał opcję wyboru wersji Classic 350 z jednokanałowym ABS w edycji 2024. Wszystkie wersje motocykla będą standardowo wyposażone w dwukanałowy ABS.
Przeczytaj także: Nowy Royal Enfield Classic 350 zaprezentowany przed premierą 1 września
New Classic 350: Siedem nowych wersji kolorystycznych
Producent wprowadził siedem nowych malowań dla modelu Classic 350 z 2024 r., które są dystrybuowane do pięciu wariantów. Heritage jest oferowany w kolorze Madras Red i Jodhpur Blue z metalicznymi płatkami i złotymi prążkami, podczas gdy Heritage Premium jest dostępny w jednym dwukolorowym odcieniu Medallion Bronze. Wariant Signals jest dostępny w kolorze Commando Sand z wzorem kamuflażu wykończonym w macie. Wariant Dark jest dostępny w kolorze Gun Grey, dwukolorowym wzorze szarości i czerni z miedzianymi refleksami oraz Stealth Black, który podąża za całkowicie czarnym motywem dla absolutnie ukrytego wyglądu. Na koniec, Emerald ma wizualnie oszałamiającą kolorystykę, która ma wykończenie lakierem Regal Green wraz z chromowanymi sekcjami i miedzianymi prążkami.
New Classic 350: Ładowarka USB typu C
Do tej pory Classic 350 był oferowany z portem ładowania USB typu A znajdującym się pod dźwignią sprzęgła, który został teraz zastąpiony portem ładowania typu C. Ta aktualizacja zapewnia teraz klientom wygodę braku konieczności zakupu kabla zgodnego ze standardem USB typu A, aby ładować smartfon lub inne urządzenia w podróży.
Przeczytaj także: Nowy Royal Enfield Classic 350: w zdjęciach
New Classic 350: Program niestandardowych modyfikacji fabrycznych
Podobnie jak w przypadku Shotgun 650, Royal Enfield wprowadził program Factory Custom, wprowadzając model Classic 350 z 2024 r. W ramach tego programu klienci będą mogli współpracować z projektantami, aby uzyskać spersonalizowaną personalizację swoich motocykli. Można dostosować wszystko, od koloru paneli nadwozia po podwozie, a nawet chromowane wstawki. Pomalowane części mogą mieć grafikę, napisy, dwukolorowe, matowe lub błyszczące wykończenie i wiele więcej. Nawet kolor lub wybór emblematów na zbiorniku, kolor i fakturę siedzenia oraz kolor prążków na felgach aluminiowych i jego kolor bazowy można teraz dostosować. Dzięki ograniczonej liczbie miejsc w każdym miesiącu program Factory Custom jest pierwszą w swoim rodzaju inicjatywą Royal Enfield w segmencie 350 cm3.