Royal Enfield Guerrilla 450 kontra Triumph Speed 400 — Porównanie motocykli ulicznych w stylu retro – Wiadomości o motocyklach
Royal Enfield Guerrilla 450 czy Triumph Speed 400? Który wybrać? Oto szczegółowe porównanie.
Jeśli ktoś chciał nowoczesny motocykl uliczny, który nosi kultową nazwę, a jednocześnie wygląda retro, Triumph Speed 400 był wyborem. Teraz, wraz z wprowadzeniem na rynek Royal Enfield Guerrilla 450, klienci mają wybór, choć mylący. Więc jeśli próbujesz zdecydować między tymi dwoma, oto szczegółowe porównanie, które pomoże Ci dokonać lepszego wyboru.
Royal Enfield Guerrilla 450 kontra Triumph Speed 400 — projekt i wymiary
Przyjrzyjmy się, jak wyglądają oba modele — Royal Enfield Guerrilla występuje w jasnych kolorach i kontrastowych kombinacjach, które sprawiają, że się wyróżnia. Zarówno Guerrilla 450, jak i Speed 400 oferują wygodną pozycję siedzącą z wygodnym zasięgiem do kierownicy.
Wymiary | Partyzant 450 | Prędkość 400 |
Długość | 2090 mm | 2056 mm |
Szerokość | 833 mm | 814 mm |
Wysokość | 1125 mm | 1084 mm |
Prześwit | 169 mm | 170 mm |
Rozstaw osi | 1440 mm | 1377 mm |
Waga | 185 kilogramów | 176 kilogramów |
Wysokość siedzenia | 780 mm | 790 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 11 litrów | 13 litrów |
Cena | 2,39 lakh rupii | 2,24 lakh rupii |
Porównując oba motocykle, Triumph Speed 400 jest krótszy, węższy i niższy niż Guerrilla 450, a także ma krótszy rozstaw osi, co sprawia, że motocykl jest zwinniejszy. Royal Enfield Guerrilla ma niższą wysokość siedzenia, podczas gdy Triumph kosztuje mniej niż jego rywal Royal Enfield.
Royal Enfield Guerrilla 450 kontra Triumph Speed 400 — wyposażenie i funkcje
RE Guerrilla 450, choć ma wiele wspólnego z Himalayan, otrzymuje zupełnie inne wyposażenie. Skupiony na ulicy motocykl otrzymuje teleskopowe przednie widelce, monoshock z tyłu, 17-calowe koła, tarczowe hamulce na obu końcach z dwukanałowym ABS, okrągły wyświetlacz TFT z możliwością podłączenia telefonu, reflektor LED, dwa tryby jazdy i to tyle.
Triumph Speed 400 jest wyposażony w widelec USD, amortyzator z tyłu, hamulce tarczowe na obu końcach z dwukanałowym ABS, 17-calowe felgi aluminiowe, oświetlenie LED, półcyfrową konsolę wskaźników i kontrolę trakcji, dzięki czemu jest nieco lepiej wyposażony pod względem sprzętowym w porównaniu do Guerrilla 450.
Sprzęt | Partyzant 450 | Prędkość 400 |
Zawieszenie (F) | Teleskopowy | USD |
Zawieszenie (R) | Monoshock | Monoshock |
Hamulce (P) | Tarcza 310mm | 300 mm |
Hamulce (R) | Tarcza 270mm | 230 mm |
Koła | 17 cali | 17 cali |
Opony (F) | 120/70 R17 | 110/70 R17 |
Opony (R) | 160/60 R17 | 150/60 R17 |
Konsola | TFT | Półcyfrowy |
ABS | Podwójny kanał | Podwójny kanał |
To powiedziawszy, jest kilka czynników, na które należy zwrócić uwagę, ponieważ Guerrilla oferuje deskę rozdzielczą TFT z łącznością telefoniczną, podczas gdy Speed 400 nie, a Triumph otrzymuje widełki USD, podczas gdy Royal Enfield zadowala się tradycyjnymi widełkami. To jest coś pozostawione klientowi, a osobiście pominąłbym deskę rozdzielczą TFT i wybrałbym zawieszenie Speed 400.
Royal Enfield Guerrilla 450 kontra Triumph Speed 400 — specyfikacje silnika
Oba motocykle, Royal Enfield Guerrilla 450 i Triumph Speed 400, są napędzane chłodzonym cieczą jednocylindrowym silnikiem połączonym z sześciobiegową skrzynią biegów. Oba nie mają quickshifterów. Oba silniki mają taką samą moc, podczas gdy Guerrilla ma nieco większy moment obrotowy, jednak waży również prawie 10 kg więcej niż Triumph.
Specyfikacje | Partyzant 450 | Prędkość 400 |
Przemieszczenie | 452 cm3 | 398,15 cm3 |
Moc | 40 KM | 40 KM |
Moment obrotowy | 40 Nm | 37,5 Nm |
Skrzynia biegów | 6-biegowa | 6-biegowa |