Royal Enfield Guerrilla 450 wprowadzony na rynek: cena, funkcje, warianty wyjaśnione – Wiadomości rowerowe
Royal Enfield Guerrilla to najnowszy roadster na rynku, którego cena zaczyna się od 2,39 lakh rupii netto.
Royal Enfield podtrzymał świat mediów społecznościowych w napięciu zapowiedziami nowego roadstera. W końcu nadszedł ten moment, ponieważ kultowa firma produkująca jednoślady ujawniła długo oczekiwany model Guerrilla 450. Guerrilla 450, wypuszczony na rynek w promocyjnej cenie, zaczyna się od 2,39 lakh rupii, ex-showroom, i będzie dostępny w trzech wariantach i pięciu opcjach kolorystycznych. Roadster trafi do salonów w Indiach od 1 sierpnia. Royal Enfield jednocześnie wprowadził motocykl na rynek europejski i będzie dostępny od połowy sierpnia.
Royal Enfield Guerrilla 450: Specyfikacje silnika
Nowy Guerrilla 450 jest napędzany chłodzonym cieczą, jednocylindrowym silnikiem Sherpa o pojemności 452 cm3 i mocy 39,4 KM przy 8000 obr./min i 40 Nm przy 5500 obr./min. Royal Enfield dostroił silnik, aby zapewnić lepszy moment obrotowy przy niskich obrotach, a firma twierdzi, że ponad 85 procent momentu obrotowego jest dostępne od 3000 obr./min. Jest on połączony z 6-biegową skrzynią biegów ze wspomaganiem i sprzęgłem poślizgowym. Roadster ma dwa tryby jazdy — Performance i Eco — oraz technologię ride-by-wire.
Królewski Enfield Guerrilla 450 | Specyfikacje |
Silnik | 452 cm3 chłodzony cieczą |
Moc | 39,4 KM przy 8000 obr./min |
Moment obrotowy | 40 Nm przy 5500 obr./min |
Przenoszenie | 6-biegowa |
Royal Enfield Guerrilla 450: Sprzęt
Według Royal Enfield, Guerrilla to wszechstronny motocykl przeznaczony do jazdy w powolnym ruchu, pokonywania zakrętów lub jazdy w trybie tempomatu na autostradzie. Guerrilla opiera się na stalowej ramie rurowej typu twin spar, podobnie jak Himalayan 450, ale z rozstawem osi 1440 mm, jest o 70 mm krótszy, 70 mm dłuższy, 2090 mm dłuższy (155 mm krótszy), 833 mm szerszy (węższy o 33 mm) i 1125 mm wyższy. Będąc roadsterem, nowy Royal Enfield ma dostępną wysokość siedzenia 780 mm.
Guerrilla ma elegancki 11-litrowy zbiornik paliwa, okrągły reflektor LED retro. Tylne światło LED ze zintegrowanymi kierunkowskazami i pojedyncze siedzenie. Przy masie własnej 185 kg Guerrilla 450 jest wyposażona w 43 mm teleskopowe przednie widelce o skoku 140 mm, a tylny monoshock ma skok 150 mm. Jeśli chodzi o siłę hamowania, ma 310 mm przedni wentylowany hamulec tarczowy i 270 mm tylny hamulec tarczowy z dwukanałowym ABS.
Royal Enfield Guerrilla 450: Funkcje i warianty
Guerrilla jest dostępna w trzech wariantach — Analogue, Dash i Flash. Wersja podstawowa ma prostą cyfrową analogową konsolę instrumentów z opcjonalną nawigacją Tripper Pod. Najwyższy model ma 4-calowy okrągły wyświetlacz TFT, który jest zintegrowany z Google Maps. Dzięki łączności Bluetooth telefon komórkowy można sparować z konsolą, co pozwala odtwarzać ulubioną muzykę lub playlistę, odbierać powiadomienia o wiadomościach itp.
Royal Enfield Guerrilla 450: Cena
Cena Guerrilla 450 Analogue dla początkujących wynosi 2,39 lakh, ex-showroom Chennai. Będzie dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych — Smoke Silver, Playa Black. Dash dla średniozaawansowanych kosztuje 2,49 lakh, ex-showroom Chennai i jest dostępny w schematach kolorystycznych Playa Black i Gold Dip. Najlepszy model Flash jest dostępny w kolorach Yellow Ribbon i Brava Blue i kosztuje 2,54 lakh, ex-showroom Chennai.
Królewski Enfield Guerrilla 450 | |||
Wariant | Cena, Ex-showroom | Opcje kolorów | |
Analog | 2,39 lakh rupii | Srebrny dym | Czarna plaża |
Kropla | 2,49 lakh rupii | Czarna plaża | Złoty dip |
Błysk | 2,54 lakh rupii | Żółta wstążka | Brava Niebieski |