Marketing

Rozmowa z Brandonem Ralphem z The Unquantifying na temat sztuki, marketingu i przyszłości Web3

  • 15 stycznia, 2023
  • 7 min read
Rozmowa z Brandonem Ralphem z The Unquantifying na temat sztuki, marketingu i przyszłości Web3


Pluralizm emocjonalny – jednoczesne zajmowanie wielu stanów emocjonalnych z powodu ciągle zmieniającego się i coraz bardziej skomplikowanego świata – jest jednym z bardziej rozpowszechnionych uczuć, z którymi ma do czynienia wielu konsumentów. W rezultacie marki będą musiały zrobić wszystko, co w ich mocy, aby ulepszyć swoje mechanizmy dokładniejszego rozumienia emocji i osadzić je głębiej w doświadczeniach marki w sposób wykraczający daleko poza nową fajną czcionkę lub logo. Będzie to obejmować wszystko, od innego sposobu myślenia o projektowaniu, poprzez wpojenie wszystkim bardziej kreatywnego, wciągającego sposobu myślenia, aż po zrozumienie, co jest możliwe w przyszłości Web3.

Mając to wszystko na uwadze, chciałem porozmawiać z jedną z nielicznych osób, jakie kiedykolwiek spotkałem, która potrafi elegancko poruszać się po świecie sztuki, marketingu i handlu. Tuż po premierze jego wysoko cenionej książki pt Eksperyment amerykańskimiałem zaszczyt usiąść z Brandonem Ralphem, aby omówić trendy zarysowane powyżej, a także uruchomienie jego nowej agencji The Unquantifying, której celem jest rozwiązywanie najbardziej palących wyzwań marketingowych dzisiejszego świata poprzez strategiczne połączenie IQ i EQ.

Brandon Ralph jest twórcą kategorii i liderem branży kreatywnej od ponad 20 lat i jest zaufanym współpracownikiem kreatywnym niektórych z najbardziej wpływowych postaci współczesnej epoki, w tym Anny Wintour, Arianny Huffington, Lenny’ego Kravitza, Tiny Brown, Tomasa Maiera i Harveya Spevaka. Był współzałożycielem Code and Theory, Chief Experience Officer w Equinox i Fine Artist. Obecnie jest założycielem i dyrektorem generalnym The Unquantifying. Poniżej znajduje się podsumowanie naszej rozmowy:

Billee Howard: Opowiedz mi o swojej podróży i amerykański eksperyment?

Brandon Ralf: Moja podróż rozpoczęła się na Long Island w stanie Nowy Jork, gdzie dorastałam na zasiłku w dzielnicy należącej do klasy średniej, wychowywanej przez samotną matkę. Nalegała, żebym postrzegał Amerykę jako miejsce możliwości i możliwości. Po utracie obojga rodziców w wieku 18 i 19 lat byłem zmuszony rzucić studia na Uniwersytecie Nowojorskim i rozpocząć karierę w marketingu. Wkrótce potem w 2001 roku współtworzyłem Code and Theory, która stała się jedną z największych agencji kreatywnych i stawiających przede wszystkim na technologię cyfrową.

To właśnie zestawienie mojego wychowania, które obejmowało osobistą stratę i rozwój zawodowy, głęboko wpłynęło na moją podróż do tego, co nazywam Amerykański Eksperyment, którego celem jest m.in poznaj stale zmieniającą się kulturę w Ameryce. Moje prace przedstawiają rozległe i różnorodne spojrzenie na kraj i pozwalają widzowi ponownie przyjrzeć się niezliczonym wcieleniom patriotyzmu, a także codziennemu życiu w Ameryce. Moje obrazy i rzeźby dają poczucie ponadczasowości, gdy patrzy się zarówno w przyszłość, jak iw przeszłość. Efektem końcowym jest zbiór momentów, które czasami będą oddzielone latami lub, równie rozbieżnymi, oddzielonymi liniami stanu. Kiedy ogląda się je razem, daje to wgląd w krajobraz i motywy kulturowe w czasach, gdy w naszym kraju idea tego, co czyni człowieka Amerykaninem, jest tematem gorącej debaty.

Praca została nagrodzona na całym świecie i pokazana na arenie międzynarodowej. W 2022 roku zostałem ambasadorem marki Leica, a książka została niedawno wybrana do sprzedaży w MOMA.

Howarda: Czego się nauczyłeś, co miało największy wpływ na ciebie jako artystę i marketera?

Rafał: Jest rzeczą oczywistą, że odnosząca sukcesy sztuka i marketing podzielają podstawową zasadę siły obrazu, niezależnie od medium, aby przyciągnąć widza. To, czego się nauczyłem, co czasami może być delikatnym tańcem, to równowaga jawnych i ukryte wiadomości, które sprawiają, że widz zadaje pytanie, czuje się w określony sposób, a nawet zmienia punkt widzenia.

Ze sztuką, którą tworzę, i markami, z którymi chcę dalej pracować, odważny wizerunek lub mocny projekt są teraz stawką. Wierzę, że następna fala wielkich marek wyróżni się ujednoliconą i bogatą w niuanse podróżą po świecie fizycznym i cyfrowym. Marki mają wiele możliwości dostarczania eleganckich wrażeń w różnych kanałach, aby jawnie i/lub potajemnie dotrzeć do widza na poziomie emocjonalnym, doprowadzając widzów do irracjonalnej i niewytłumaczalnej miłości do marki, którą ułatwia technologia, która łączy nasz świat fizyczny i cyfrowy ze znaczącymi momentami dla klient.

Howarda: Opowiedz mi o Nieokreślonym, o tym, jak go stworzyłeś i jaki jest jego cel?

Rafał: Latem 2018 roku usiadłem z Harveyem Spevakiem, przewodniczącym Equinox, aby omówić dołączenie do nich jako Chief Experience Officer. Wtedy po raz pierwszy usłyszałem o tym tytule. Szczerze mówiąc, zrobiło mi się nieswojo. Godzinami rozmawialiśmy o tym, jak z historycznego punktu widzenia role związane z kreacją można ograniczyć tylko do tradycyjnych zasobów i jak rola CXO może fundamentalnie i kulturowo zmienić sposób, w jaki firmy łączyły te odmienne części za pomocą jednego obiektywu, aby zapewnić kompleksowe koniec doświadczenia z marką.

W 2020 roku dostrzegłem na rynku białą przestrzeń, aby stworzyć agencję, która kierowała doświadczeniem marki, a następnie projektowaniem i ożywieniem dzięki technologii. Naszą wizją jest manifestowanie wszystkich ukrytych i charakterystycznych cech w DNA marki, które pogłębiają zaangażowanie, lojalność i miłość. Godzi naturalne napięcie między racjonalnymi i irracjonalnymi zachowaniami konsumentów, aby osiągnąć miejsce aspiracji, prowadząc do spójnej strategii doświadczenia, która jest realizowana dzięki wyróżniającej się i angażującej narracji, własności intelektualnej i technologii. W rezultacie marka znajduje się pomiędzy IQ a EQ w sposób, którego nie można zmierzyć.

Howarda: Jak widzisz Web 3 wpasowujące się w wizję Niekwantyfikowalną?

Rafał: W ciągu ostatnich 20 lat istniał powtarzalny wzorzec innowacji, który pokrywa się z zasadami od Web1 (dostęp do informacji) do Web2 (tworzenie i udostępnianie informacji) i jasne jest, że nastąpią zmiany w sposobie, w jaki marki i konsumenci angażować się w Web3 (własność danych i informacji).

Wierzymy, że następna fala firm będzie miała możliwość zbudowania bardziej sprawiedliwych relacji ze swoimi klientami, umożliwiając im dostęp do ich zasobów cyfrowych (IP, danych, lojalności, walut) w ich portfelach, gdy nasze światy fizyczne i cyfrowe będą się łączyć. Nasze usługi wspierają zrozumienie i bycie liderem innowacji dzięki pragmatycznemu podejściu, aby zobaczyć, jak i czy te nowe technologie mogą zbiegać się ze strategią i planem działania naszego klienta.

Biorąc to pod uwagę, chociaż wszystkie marki mogą nie myśleć o Web3, jesteśmy na początku tej nowej fali i dlatego podjęliśmy strategiczną inwestycję od największego funduszu venture Web3, Liberty City Ventures. Nasze partnerstwo zapewnia jedno źródło zintegrowanych spostrzeżeń, zapewniając jednocześnie klientom dostęp do ponad 70 spółek portfelowych. Pomaga edukować i informować o naszej strategii, kreatywności i realizacji, gdy ma to zastosowanie dla naszych klientów, aby utrzymać ich na najnowocześniejszej technologii.


Źródło

Warto przeczytać!  How I've Got Dreams zbudowało wielowarstwową » strategię