Rozwój rynku genetyki człowieka w 2023 r., wielkość i perspektywy biznesowe — QIAGEN, Agilent Technologies, Thermo Fisher Scientific, Illumina

• 19 czerwca, 2023

KOMUNIKAT PRASOWY

Opublikowano 19 czerwca 2023 r

Oczekuje się, że globalny rynek genetyki człowieka wzrośnie o 22% CAGR w okresie prognozy na lata 2023-2029.

Najnowsze badanie opublikowane na globalnym rynku Human Genetics Market ocenia wielkość rynku, trendy i prognozy do 2029 r. Badanie rynku Human Genetics obejmuje znaczące dane badawcze i dowody, aby być przydatnym dokumentem źródłowym dla menedżerów, analityków, ekspertów branżowych i innych kluczowych osób do mieć gotowe i samodzielnie przeanalizowane badania, które pomogą zrozumieć trendy rynkowe, czynniki wzrostu, możliwości i nadchodzące wyzwania oraz informacje o konkurencji.

Kluczowi gracze w tym raporcie to: QIAGEN, Agilent Technologies, Thermo Fisher Scientific, Illumina, Promega, LabCorp, GE.

Ostatnie zmiany:

W marcu 2023 r. firma Illumina, Inc (USA) uruchomiła Connected Insights, nowe oprogramowanie oparte na chmurze, które umożliwia trzeciorzędną analizę klinicznych danych sekwencjonowania nowej generacji. To oprogramowanie pomoże w profilowaniu genomowym (CGP) w przypadku zaawansowanych nowotworów wraz z sekwencjonowaniem całego genomu w przypadku rzadkich chorób i innych zaawansowanych zastosowań.

W lutym 2023 r. firma Thermo Fisher Scientific, Inc. (USA) wprowadziła panel TrueMark STI Select Panel, test reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR) przeznaczony do wykrywania Chlamydia trachomatis, Neisseria gonorrhoeae, Trichomonas vaginalis i Mycoplasma genitalium wyłącznie do zastosowań badawczych.

– Agilent rozszerzył swoje portfolio bibliotek CRISPR RNA do badań opartych na genomie

– Illumina wraz z Unią Europejską podejmuje działania mające na celu podniesienie świadomości na temat genetyki w opiece zdrowotnej

Pobierz przykładowy raport w formacie PDF (zawierający pełny spis treści, tabelę i rysunki):

Warto przeczytać!  Firma Impossible Foods oskarżona o nadużywanie prywatnych detektywów w walce patentowej

Segmenty globalnego rynku genetyki człowieka i podział danych rynkowych są oświetlone poniżej:

Segmenty rynku genetyki człowieka według typu:

Cytogenetyka

Genetyka prenatalna

Genetyka molekularna

Genetyka objawów

Segmenty rynku genetyki człowieka według zastosowania:

Centrum Badań

Szpital

Laboratoria kryminalistyczne

Cele raportu

-Aby dokładnie przeanalizować i prognozować wielkość rynku Human Genetics według wartości i wielkości.

-Aby oszacować udziały w rynku głównych segmentów genetyki człowieka

-Aby pokazać rozwój rynku Human Genetics w różnych częściach świata.

-Aby przeanalizować i badać mikrorynki pod względem ich wkładu w rynek genetyki człowieka, ich perspektyw i indywidualnych trendów wzrostu.

-Aby zaoferować dokładne i przydatne szczegóły na temat czynników wpływających na wzrost genetyki człowieka

-Dostarczenie skrupulatnej oceny kluczowych strategii biznesowych stosowanych przez wiodące firmy działające na rynku Human Genetics, które obejmują badania i rozwój, współpracę, umowy, partnerstwa, przejęcia, fuzje, nowe rozwiązania i premiery produktów.

Geograficznie szczegółowa analiza konsumpcji, przychodów, udziału w rynku i tempa wzrostu w następujących regionach:

– Bliski Wschód i Afryka (Republika Południowej Afryki, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Izrael, Egipt itp.)

– Ameryka Północna (Stany Zjednoczone, Meksyk i Kanada)

– Ameryka Południowa (Brazylia, Wenezuela, Argentyna, Ekwador, Peru, Kolumbia itp.)

– Europa (Turcja, Hiszpania, Turcja, Holandia Dania, Belgia, Szwajcaria, Niemcy, Rosja Wielka Brytania, Włochy, Francja itd.)

– Azja i Pacyfik (Tajwan, Hongkong, Singapur, Wietnam, Chiny, Malezja, Japonia, Filipiny, Korea, Tajlandia, Indie, Indonezja i Australia).

Przeglądaj pełne podsumowanie i spis treści:

Spis treści:

Warto przeczytać!  Geny niesporczaków ujawniają dziwną historię ich szalonych umiejętności przetrwania: ScienceAlert

Rozdział 1: Przegląd rynku genetyki człowieka

Rozdział 2: Globalny wpływ ekonomiczny na przemysł

Rozdział 3: Globalna konkurencja rynkowa ze strony kluczowych graczy

Rozdział 4: Globalna produkcja, przychody (wartość) według regionów

Rozdział 5: Globalna podaż (produkcja), konsumpcja, eksport, import według regionów

Rozdział 6: Globalna produkcja, przychody (wartość), trendy cenowe według rodzaju

Rozdział 7: Globalna analiza rynku według zastosowania

Rozdział 8: Analiza kosztów produkcji

Rozdział 9: Łańcuch przemysłowy, strategia zaopatrzenia i nabywcy na dalszym szczeblu

Rozdział 10: Analiza strategii marketingowej, dystrybutorzy/handlowcy

Rozdział 11: Analiza czynników wpływających na rynek

Rozdział 12: Globalna prognoza rynku genetyki człowieka

…….

Posiadanie naszych recenzji i subskrypcja naszego raportu pomoże Ci rozwiązać następujące problemy:

– Niepewność co do przyszłości rynku Human Genetics: Nasze badania i spostrzeżenia pomagają naszym klientom przewidzieć nadchodzące przychody i obszary wzrostu.

– Zrozumienie nastrojów rynkowych: Bardzo ważne jest, aby dobrze zrozumieć nastroje rynkowe dla swojej strategii. Nasze spostrzeżenia pomogą Ci przyjrzeć się nastrojom rynkowym Human Genetics każdemu z osobna. Utrzymujemy tę analizę, współpracując z kluczowymi liderami opinii nad łańcuchem wartości każdej branży, którą śledzimy.

– Zrozumienie najbardziej niezawodnego centrum inwestycyjnego: Nasze badania oceniają centra inwestycyjne na rynku, biorąc pod uwagę przyszły popyt, zyski i zwroty. Klienci mogą skupić się na najbardziej prestiżowych ośrodkach inwestycyjnych poprzez badania rynku Human Genetics.

– Ocena potencjalnych partnerów biznesowych: Nasze badania i spostrzeżenia pomagają naszym klientom w identyfikowaniu kompatybilnych partnerów biznesowych.

Warto przeczytać!  Genomik wyjaśnia skomplikowaną genetykę grzyba niszczącego banany na całym świecie

Oferujemy dostosowanie raportu w oparciu o specyficzne wymagania klienta:

– analiza na poziomie kraju dla 5 wybranych krajów.

– analiza konkurencji 5 kluczowych graczy rynkowych.

– 40 bezpłatnych godzin pracy analityka na pokrycie dowolnego innego punktu danych.

Skontaktuj się z nami:
Irfan Tamboli (dyrektor ds. sprzedaży) — raporty dotyczące analiz rynkowych
Telefon: + 1704 266 3234 | +91-750-707-8687
[email protected] | [email protected]

Niniejsza informacja prasowa została napisana z zamiarem dostarczenia dokładnych informacji rynkowych, które umożliwią naszym czytelnikom podejmowanie świadomych strategicznych decyzji inwestycyjnych. Jeśli zauważysz jakiś problem z tą zawartością, skontaktuj się z nami [email protected]

Xherald

Xherald z pasją oferuje obszerne relacje z globalnych wiadomości biznesowych. Dedykowany do tworzenia powiadomień każdego uczestnika, dociera do własnego czytelnika. Codziennie nasi eksperci oferują świeże istotne informacje dotyczące tego, co faktycznie dzieje się na rynkach, jak również w biznesie. Nasze nagłówki są w rzeczywistości szybkie i obszerne. Nasz katalog dystrybutorów łączy Cię z zupełnie nowymi produktami lub usługami oraz sytuacją rynkową najbardziej efektywnych firm na całym świecie. Xherald jest napędzany przez ponad 500 współpracowników pochodzących z całego świata. Xherald dostarcza lokalnych i globalnych informacji o rynku w różnych sektorach, począwszy od opieki zdrowotnej, internetu rzeczy, chemii i 17 innych. Nasze aktualizacje są szybkie i szczegółowe. Wiadomości, które prezentujemy, to w rzeczywistości mieszanka autentycznych treści, wkładów społeczności i wyselekcjonowanych ogłoszeń z nagłówków. Wszystkie aktualizacje dostarczane przez naszą firmę muszą spełniać surowe kryteria autentyczności, aktualności i znaczenia dla naszych czytelników.