Ruszyły nowe warsztaty branży turystycznej B2B: Destinations Exchange Europe
Wydarzenie obejmie letnią imprezę ETOA 2023 i zapewni szereg innych możliwości nawiązywania kontaktów, w tym możliwości spotkania się z mediami branżowymi w ramach zaplanowanych i nieformalnych spotkań.
Europejskie stowarzyszenie turystyczne – ETOA oraz Sojusz Miejsc Destynacji rozpoczynamy nowe dwudniowe wydarzenie, Destinations Exchange Europa. Odbędzie się w Londynie w dniach 12-13 czerwca.
Opracowany w porozumieniu z członkami i innymi zainteresowanymi stronami, Destinations Exchange Europe jest odpowiedzią na najpilniejsze wyzwania handlowe i operacyjne, przed którymi stoi europejska branża turystyki przyjazdowej.
Dostawcy usług turystycznych z całej Europy zaprezentują się w strefach Visit, Sleep, Do, Move – obejmujących podstawowe elementy produktu podróży przychodzących: miejsca docelowe, zakwaterowanie, doświadczenia i mobilność. Obecni nabywcy będą reprezentować rynki wewnątrzeuropejskie wraz z czołowymi operatorami lotów długodystansowych. Będą mieli możliwość pozyskiwania nowych dostawców i nowych pomysłów na produkty. Przedstawią również swoje wyzwania operacyjne w celu szerszej eksploracji.
Zostanie to zapewnione poprzez połączenie spotkań w stylu expo B2B i forów dyskusyjnych. Te sesje peer-to-peer będą dotyczyły aktualnych i regulacyjnych wyzwań. Odbędą się również sesje poświęcone analizie rynku i ewolucji produktów.
Wydarzenie obejmie letnią imprezę ETOA 2023 i zapewni szereg innych możliwości nawiązywania kontaktów, w tym możliwości spotkania się z mediami branżowymi w ramach zaplanowanych i nieformalnych spotkań.
Toma JenkinsaCEO ETOA mówi: „Miejsca docelowe wyewoluowały z City Fair. To okazało się niezwykle skuteczne; kontynuowaliśmy wystawowy styl tego wydarzenia oparty na spotkaniach. Operatorzy musieli prowadzić szersze dyskusje między sobą i na temat miejsc docelowych. Ten nowy format – który potrwa ponad dwa dni – pozwoli to osiągnąć”.
Dla destynacji i ich sieci partnerskich wydarzenie oferuje wysoki poziom zaangażowania profesjonalistów z branży turystycznej, którzy chcą wspólnie rozwiązywać problemy i maksymalizować obopólne korzyści. Stanowi również doskonałą okazję do zaprezentowania nowego produktu i umieszczenia destynacji i ich partnerów w czołówce kupujących i mediów.
Petra StušekPrezes City Destinations Alliance podsumowuje: „To nowe wydarzenie jest idealnie umiejscowione w decydującym momencie ożywienia turystyki w Europie. Cieszymy się, że możemy zaoferować członkom CityDNA możliwość nawiązania kontaktu z kupującymi z całego świata i stworzenia podstaw dla powrotu klientów długodystansowych oraz opracowania nowych pomysłów na produkty”.
Vicky jest współzałożycielką TravelDailyNews Media Network, w której jest m.in Redaktor naczelny. Odpowiada również za bieżącą działalność operacyjną i politykę finansową. Uzyskała tytuł licencjata w dziedzinie zarządzania biznesem turystycznym na Uniwersytecie Technicznym w Atenach oraz tytuł magistra administracji biznesowej (MBA) na Uniwersytecie Walijskim.
Ma wieloletnie doświadczenie akademickie i przemysłowe w branży turystycznej. Jest autorką/redaktorem wielu artykułów w różnych magazynach turystycznych.