Ryan Reynolds mówi, że „trudno było znaleźć swoje miejsce w MCU”
Trzecie podejście zajęło sześć długich lat”Deadpool” pojawi się film, a następnie przekształci się w „Deadpoola i Wolverine’a”, a powody wydawały się jasne od samego początku: włączenie obrzydliwej postaci z oceną R do świata PG-13 Kinowe Uniwersum Marvela okazało się trudne i skomplikowane Marvel, Ryan Reynolds i wszyscy zaangażowani. Według nowej historii „Vanity Fair” trzeci film „Deadpool” został prawie złomowany – i to trwało Hugh Jackman zmienić zdanie na temat ponownego wcielenia się w swoją sławę Rosomak postać, zanim film w końcu ożył.
Jak podaje magazyn w nowym profilu, w 2019 r., kiedy Disneyasprzedaż 20th Century Fox w końcu przeszło, podekscytowanie tym, jak „X Men” i zmutowaną postać pojawiającą się w Kinowym Wszechświecie Marvela „łagodzili obawy, jak przyjazny rodzinie House of Mouse będzie tolerował sprośność i wybryki Deadpoola”.
CZYTAJ WIĘCEJ: Twórcy „Deadpool 3” twierdzą, że film pozostanie z oceną R, a Marvel nie zrobi „Deadpoola w stylu Disneya”
Jasne jest, że pytanie „jak postać z oceną R pasuje do PG-13?” świat początkowo zdziwił Marvel Studios (rozwiązaniem jest nadanie „Deadpoolowi i Wolverine’owi” kategorii R, choć ciekawie będzie zobaczyć, jak rozwiązali ten problem w filmach PG-13).
Za „Deadpool i Wolverine” odpowiada sześciu autorów i co brzmi jak trzy różne zespoły: Ryan Reynolds i „Deadpoola i Wolverine’a„reżyser Shawn Levy, oryginalnych autorów serii „Deadpool”. Rhetta Reese’a I Paweł Wernick, I Zeba Wellsa (znany z „Kurczak Robot: Gwiezdne Wojny” i projekty Marvela, takie jak „She-Hulk: adwokat” I „Marvelowe zombie”). I to nawet nie wspomina o „Burgery Bobsa”pisarze Wendy Molyneux I Lizzie Molyneux-Logelin, którzy zostali początkowo zatrudnieni do napisania wersji roboczej, ale nie otrzymali uznania w ostatecznym filmie.
Vanity Fair mówi: „Levy, Reynolds i zespół scenarzystów miesiącami trudzili się, próbując napisać nową historię „Deadpoola”, ale nic nie układało się tak, jak mieli nadzieję. Nie mając opcji, para była gotowa odpuścić.
W artykule Ryan Reynolds powiedział, że próba odszyfrowania historii trzeciego filmu „Deadpool”, zanim zainteresował się nim Hugh Jackman, okazała się trudna.
„Czułem, że jestem winien duchowo jeszcze jedną rzecz, ale samo próbowanie wymyślenia, co to by było i jak do tego doszło, zajęło trochę czasu” – powiedział. „Nie bez powodu minęło sześć lat od ostatniego”.
„Rozmawiałem już z Marvelem tu i tam, przedstawiając różne pomysły – wiele różnych pomysłów” – kontynuował. „Trudno było znaleźć swoje miejsce w MCU. Trudno było mi to zrozumieć i znaleźć oparcie, mimo że darzyłem to ogromnym szacunkiem. Podobnie jak Deadpool – wielki fan. Ostatecznie to część historii.”
Levy powtórzył pogląd, że nakręcenie trzeciego filmu „Deadpool” było wyzwaniem dla wszystkich zaangażowanych scenarzystów i przyznał, że prawie powiedział Kevinowi Feige, że to nie jest odpowiedni moment na „Deadpool 3”.
„Szczerze mówiąc, mieliśmy problem ze znalezieniem historii, która wydawałaby się oryginalna i niebędąca pochodną dwóch pozostałych filmów o Deadpoolu” – powiedział Levy. „To musiało zasługiwać na pierwszą odsłonę Deadpoola w MCU, ale jednocześnie dawać poczucie solidności, ponieważ jest to przyziemna, szorstka i realistyczna seria o superbohaterach. Mieliśmy ataki i starty. Ryan i ja byliśmy o krok od powiedzenia Kevinowi: „Wiesz co? Może to nie jest odpowiedni moment, bo nie wymyślimy żadnej historii. I w tym momencie zadzwonił telefon Ryana i to Hugh dzwonił ze swojego samochodu.
Zdarzył się zbieg okoliczności, a reszta była już historią, ale interesujące – choć nie zaskakujące, biorąc pod uwagę, ile czasu zajęło powstanie trójki – usłyszeć, że nawet reżyser i gwiazda nie mogli znaleźć historii, która ich zainspirowała.
Dalsze losy spotkały się z tym, że w dniu, w którym Hugh Jackman zadzwonił do Ryana Reynoldsa i powiedział, że byłby skłonny zagrać w filmie, gdyby nie było za późno, Reynolds i Levy spotkali się z Kevinem Feige z Marvela, aby omówić status filmu.
Jedną z ich bezpośrednich obaw było to, że nie zakłócimy dziedzictwa James Mangold’S „Loganie,”, co wszyscy uważali, łącznie z Jackmanem, za doskonałe.
„Początkowo mieliśmy bardzo luźny pomysł, w jaki sposób sprowadzimy Wolverine’a z powrotem w sposób, który niekoniecznie wchodzi w interakcję lub koliduje z Loganem i jego dziedzictwem” – wyjaśnił Reynolds. „Wiem, że Kevin, podobnie jak Shawn, ja i Hugh, bardzo się tym martwiliśmy. Naprawdę musieliśmy to chronić, a jednocześnie pozwolić nam opowiedzieć najpełniejszą historię Wolverine’a, jaką mogliśmy sobie wyobrazić, co było dla nas po prostu niezwykle stresującym przywilejem”.
Wszystko w porządku i myślę, że to się dobrze skończy. Premiera „Deadpool i Wolverine” odbędzie się 26 lipca. Udaj się do Vanity Fair, aby przeczytać więcej na temat tej doskonałej wymiany zdań między trzema twórcami.