Marketing

Rynek koszernej żywności dotknie 26,21 miliarda dolarów do 2028 roku

  • 18 stycznia, 2023
  • 9 min read
Rynek koszernej żywności dotknie 26,21 miliarda dolarów do 2028 roku


Westford, USA, 18 stycznia 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Analiza SkyQuest dotycząca Targ koszernej żywności dostarcza cennych spostrzeżeń. Branża znajduje się obecnie w fazie wzrostu, a sprzedaż rośnie w tempie 3,6% rocznie. Jednym z głównych czynników napędzających wzrost rynku jest rosnąca częstość występowania nietolerancji glutenu wśród ogółu społeczeństwa. Żywność koszerna jest niezwykle korzystna dla osób z celiakią, a także z nietolerancją nabiału i glutenu. Co więcej, rosnący popyt na koszerną żywność pakowaną wśród nie-żydowskich konsumentów napędza wzrost rynku. Konsumenci coraz częściej preferują produkty zawierające składniki, czystą etykietę i produkty ekologiczne. Koszerne produkty spożywcze są coraz częściej wykorzystywane do produkcji przekąsek i produktów pikantnych, takich jak bułki, wrapy, kanapki, chleb, nachos, krakersy, chipsy, polewa i masło orzechowe, a także wyroby piekarnicze i cukiernicze, takie jak ciastka, torty, ciasta i muffiny.

Kolejnym czynnikiem napędzającym wzrost są rosnące wymagania klientów dotyczące etycznych i odpowiedzialnych składników pochodzących z lokalnych źródeł. Restauracje szybkiej obsługi (QSR), hotele i kawiarnie również będą eksperymentować z wysokiej jakości żywnością z certyfikatem koszerności, aby zapewnić swoim klientom wyjątkowe i autentyczne wrażenia. Oczekuje się, że inne czynniki, takie jak rosnąca świadomość zdrowotna wśród ogółu społeczeństwa i rosnący popyt na wegetariańskie produkty dietetyczne, będą napędzać rynek.

Żywność koszerna staje się coraz bardziej popularna w wyniku rosnącego zużycia energii i wspierających przepisów wprowadzanych przez agencje rządowe w różnych regionach świata. Światowy rynek jest napędzany przez szybkie przyjęcie scentralizowanego zarządzania i kontroli dystrybucji sieci. Oczekuje się, że popularność inteligentnych liczników, inicjatywy władz lokalnych i finansowanie projektów koszernej żywności będą napędzać rynek. Ponadto wzrost liczby uczestników rynku na całym świecie przyczynia się do ekspansji rynku, co skutkuje lukratywnymi możliwościami sprzedaży dla uczestników rynku. Rządy na całym świecie przekształcają miasta w inteligentne miasta. Ponadto wspólne wysiłki interesariuszy rynku w celu przezwyciężenia trudności na rynku koszernej żywności przyczyniają się do wzrostu rynku.

Pobierz przykładową kopię tego raportu:

SkyQuest zaleca graczom inwestowanie w ulepszanie łańcucha dostaw w celu łatwej dostępności koszernej żywności

Według analizy SkyQuest stwierdziliśmy, że gracze na światowym rynku żywności koszernej skorzystają z potencjalnych możliwości ekspansji w nadchodzących latach, gdy globalny popyt na żywność koszerną wzrośnie. Aby uzyskać korzyści w zakresie przychodów, kluczowi gracze na rynku koszernej żywności koncentrują się na poszerzaniu i ulepszaniu oferty produktowej poprzez ulepszanie swojego łańcucha dostaw. Przemysł żywności koszernej jest rozdrobniony ze względu na obecność wielu małych graczy na poziomie globalnym. Firmy poszerzają swoją ofertę produktów i marketing mix, aby sprostać wymaganiom konsumentów. Kilka firm już zaczęło poszerzać swój łańcuch dostaw, aby przyciągnąć więcej klientów i uzyskać większy udział w rynku. Na przykład Nestle SA wprowadziła różne smaki swoich płatków śniadaniowych, w tym czekoladę i miód, aby przyciągnąć więcej klientów. Firma Cargill wprowadziła sól koszerną Diamond Crystal Fine dla operatorów gastronomii, aby poprawić smak smażonych potraw i przypraw. Elitarni gracze z roku na rok zyskiwali na popularności koszernej żywności. Promują religijne perspektywy na opakowaniach żywności jako ważny trend. Firmy z branży spożywczej, które chcą wyprzedzić konkurencję, koncentrują się na nanotechnologii.

Warto przeczytać!  Ewolucja systemów biznesowych do roku 2023 i później — część 2: marketing

Wspierając to, radzimy firmom skoncentrować się na ulepszaniu łańcucha dostaw, który jest kluczowym elementem, który prawdopodobnie będzie napędzał rynek w okresie objętym prognozą.

Najważniejsze trendy na światowym rynku żywności koszernej

  1. Świadomość ludzi na temat zdrowia i dobrego samopoczucia szybko rośnie, co zwiększyło podaż i dostępność różnych rodzajów koszernej żywności. Trzy dekady temu na świecie było tylko 18 organizacji z certyfikatem koszerności. Jednak obecna liczba wzrosła do 1603 organizacji, z których 600 znajduje się wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Ta ekspansja wynika przede wszystkim z zapotrzebowania konsumentów na żywność wolną od alergenów, z czystą etykietą, organiczną i wegańską. Ponieważ firmy stale dostosowują się do zasad koszerności, dostawcy surowców muszą posiadać certyfikat koszerności. W ten sposób gwałtowny wzrost popytu na koszerną żywność przywrócił nowe możliwości dla firm, takich jak dostawcy surowców i producenci żywności koszernej.
  2. Rozwój zastosowań żywności koszernej jest jednym z kluczowych trendów wpływających na rozwój przemysłu żywności koszernej. Klienci, głównie Żydzi, napotykają trudności podczas podróży, ponieważ w niektórych obszarach trudno jest znaleźć koszerną żywność. Opracowuje się tak wiele nowych aplikacji mobilnych, które pomagają w koszernych podróżach i ułatwiają znajdowanie koszernych restauracji. Większość aplikacji ma na celu pomóc użytkownikom znaleźć minjanim, mykwy, sklepy spożywcze, restauracje i listy produktów. Wśród aplikacji koszernej żywności znajdują się Kosher Near Me, Kosher GPS, OU Kosher, CRC Kosher i KOSHERWHERE. Istnieją również aplikacje internetowe, takie jak KEATOV.com, które zapewniają dostawę koszernych posiłków. Powstanie aplikacji koszernych zwiększy dostępność i wygodę zakupu artykułów koszernych.
Warto przeczytać!  Cytta rozszerza zespół zarządzający ds. sprzedaży i marketingu IGAN

Przejrzyj podsumowanie raportu i pełny spis treści (ToC):

Żywność koszerna jest preferowana przede wszystkim ze względu na jej tożsamość, ale jakość i cena produktu są również ważnymi czynnikami wpływającymi na decyzje zakupowe konsumentów

Wiara jest ważna, ale nie jest jedynym czynnikiem napędzającym ekspansję rynku żywności koszernej. Jakość i bezpieczeństwo produktów spożywczych z certyfikatem koszerności zyskuje na popularności. Co więcej, rosnąca zamożność ludności żydowskiej zwiększyła świadomość zdrowotną, a postępująca urbanizacja to czynniki wpływające na wzrost przychodów tego rynku.

Według niedawnego badania konsumenci cenią sobie jakość usług i coraz częściej odwiedzają hotel lub restaurację, aby zjeść żywność z certyfikatem koszerności przy specjalnych okazjach lub regularnie, ze względu na korzyści zdrowotne pakowanej żywności z certyfikatem koszerności.

Akceptacja żywności koszernej przez różne wspólnoty religijne

Rosnąca populacja Żydów i muzułmanów jest jednym z głównych czynników wpływających na rozwój przemysłu żywności koszernej. Na całym świecie liczba ludności żydowskiej stale rośnie. Według badania SQ ustaliliśmy, że w 2019 r. na całym świecie było 15,01 mln Żydów, co stanowi mniej niż 1,06% światowej populacji. Populacja Żydów wzrosła o prawie 6,8% w latach 2010-2019. Przy zakupie i przetwarzaniu żywności koszernej przestrzegane są przepisy i przepisy dotyczące żywności Halal. W rezultacie muzułmanie preferują koszerne jedzenie. Światowa populacja muzułmanów stale rośnie. Muzułmanie są również zmuszeni polegać na kuchni koszernej z powodu braku żywności halal w niektórych krajach, takich jak Stany Zjednoczone.

Pełne wyniki ankiety SkyQuest na temat koszernej żywności są dostępne w raporcie na temat preferencji konsumentów dotyczących rynku koszernej żywności.

Oczekuje się, że rosnące zapotrzebowanie konsumentów z nietolerancją laktozy na żywność koszerną będzie napędzać wzrost segmentu pareve

Na podstawie badania SkyQuest odkryliśmy, że wiele osób nie toleruje laktozy, która jest disacharydem występującym w mleku. Wzdęcia, biegunki, nudności, borborygmi, bóle brzucha to tylko niektóre skutki uboczne niemożności trawienia laktozy. To jest przykładowe badanie małej heterogenicznej grupy (n=211), aby dowiedzieć się więcej o świadomości nietolerancji laktozy na rynku indyjskim. Celem tego badania było ustalenie, czy zwykli Indianie są świadomi nietolerancji laktozy (LI) i czy potrafią wykryć objawy związane z LI. W badaniu zastosowano metodę sondażu. Termin LI znało 71,5% ankietowanych. 78,7% ankietowanych nie zgłaszało żadnego z wymienionych objawów. Wzdęcia obserwowało 21,3% osób, które zgłosiły objawy, oprócz innych wymienionych objawów. Ponadto na pytanie, czy spróbowaliby alternatywnych produktów bez laktozy, 59,7% odpowiedziało, że tak. Może to oznaczać, że chociaż produkty mleczne są powszechnie spożywane w Indiach, wiele osób nie cierpi na LI. Osoby cierpiące na typowe objawy LI są skłonne spożywać alternatywy. Pokazuje to również, że istnieje wystarczające poparcie i świadomość dostępności alternatywnych produktów mlecznych. Ponieważ w literaturze nie ma takich badań, odkrycia te mogą służyć jako podstawa do przyszłych badań w tej dziedzinie.

Warto przeczytać!  Marketing „gotowy na wodór” dla kotłów może być greenwashingiem, ostrzega Watchdog

Segment pareve jest napędzany głównie przez skupiska ludności żydowskiej w określonych obszarach geograficznych świata, a także przez kilku członków społeczności chrześcijańskiej. Popyt na produkty koszerne również rośnie, ze względu na ich popularność wśród wegetarian, konsumentów dbających o zdrowie, osób cierpiących na nietolerancję laktozy i cierpiących na celiakię oraz konsumentów, którzy uważają, że koszerność jest lepszą opcją pod względem jakości, sprawności i bezglutenowych perspektyw niż inne dostępne produkty spożywcze.

Porozmawiaj z analitykiem o swoich niestandardowych wymaganiach:

Główni gracze na światowym rynku żywności koszernej

  • Imperium koszernego drobiu Inc.
  • Unilever
  • General Mills (Yoplait)
  • Cargilla
  • Tulić
  • Marki Conagra
  • Dean Foods
  • Napoje i żywność PepsiCo (Tropicana)
  • Niebiańska Grupa Hain
  • Czerwony Młyn Boba

Powiązane raporty w bibliotece SkyQuest:

Globalny rynek pożywienia

Globalny rynek płynnych ekstraktów botanicznych

Globalny rynek roślinnych suplementów białkowych

Globalny rynek opakowań z tworzyw sztucznych

Globalny rynek kwiatów grochu motylkowego

O nas:

Technologia SkyQuest jest wiodącą firmą konsultingową świadczącą usługi z zakresu analizy rynku, komercjalizacji i technologii. Ma ponad 450 zadowolonych klientów na całym świecie.

Adres zamieszkania:

1 Apache Way, Westford, Massachusetts 01886

Telefon:

USA (+1) 617-230-0741

E-mail: sprzedaż@skyquestt.com

Linkedin Facebook Świergot


Źródło