Rynek o wartości 2,03 miliarda dolarów do 2028 r., odnotowujący CAGR na poziomie 10,4% w latach 2024–2028
![Rynek o wartości 2,03 miliarda dolarów do 2028 r., odnotowujący CAGR na poziomie 10,4% w latach 2024–2028](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/193caa87815286d37542d37a87767545.png)
![Logo firmy](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/11/Podstawy-rynku-energii-elektrycznej-ERCOT-w-Teksasie-Zarejestruj-sie-teraz.png)
Polski Rynek Programów Lojalnościowych
![Polski Rynek Programów Lojalnościowych](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/Rynek-o-wartosci-203-miliarda-dolarow-do-2028-r-odnotowujacy.png)
![Polski Rynek Programów Lojalnościowych](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/Rynek-o-wartosci-203-miliarda-dolarow-do-2028-r-odnotowujacy.png)
Dublin, 14 marca 2024 r. (GLOBE NEWSWIRE) — „Badanie danych dotyczących polskich programów lojalnościowych i dynamiki przyszłego wzrostu – ponad 50 wskaźników KPI dotyczących trendów w programach lojalnościowych według sektorów użytkowania końcowego, operacyjnych wskaźników KPI, dynamiki produktów detalicznych i danych demograficznych konsumentów – I kwartał Dodano raport „Aktualizacja 2024”. ResearchAndMarkets.com oferując.
Oczekuje się, że rynek lojalnościowy w Polsce będzie rósł o 11,9% w ujęciu rocznym i w 2024 roku osiągnie poziom 1,36 miliarda dolarów.
Pod względem wartości rynek lojalnościowy w Polsce w latach 2019-2023 zanotował CAGR na poziomie 13,4%. Polski rynek lojalnościowy będzie nadal rósł w okresie prognozy i oczekuje się, że w latach 2024-2028 odnotuje CAGR na poziomie 10,4%. Rynek lojalnościowy w kraju wzrośnie z 1,22 miliarda dolarów w 2023 roku do 2,03 miliarda dolarów w 2028 roku.
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/1710440032_321_Rynek-o-wartosci-203-miliarda-dolarow-do-2028-r-odnotowujacy.png)
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/1710440032_321_Rynek-o-wartosci-203-miliarda-dolarow-do-2028-r-odnotowujacy.png)
Raport ten zawiera szczegółową analizę skoncentrowaną na danych dotyczącą możliwości i zagrożeń na rynku lojalnościowym w różnych kategoriach branżowych. Dzięki ponad 50 wskaźnikom KPI na poziomie kraju raport ten zapewnia kompleksowe zrozumienie dynamiki rynku lojalnościowego, wielkości i prognoz rynku oraz statystyk udziału w rynku.
Kluczowe korzyści z raportu
-
Uzyskaj wgląd w rynek wydatków lojalnościowych w Polsce: raport zapewnia kompleksowy przegląd rynku wydatków lojalnościowych w Polsce, w tym wielkość rynku, czynniki wzrostu i trendy. Informacje te mogą pomóc firmom w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących strategii programów lojalnościowych.
-
Porównaj swoją firmę z konkurencją: Raport zawiera analizę konkurencyjną rynku wydatków lojalnościowych w Polsce, która może pomóc firmom zidentyfikować ich mocne i słabe strony w porównaniu z konkurencją. Informacje te mogą pomóc firmom ulepszyć strategie programów lojalnościowych i zyskać przewagę konkurencyjną.
-
Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku wydatków lojalnościowych: Raport zawiera przegląd najnowszych trendów na rynku wydatków lojalnościowych, takich jak rosnąca popularność mobilnych programów lojalnościowych oraz rosnąca świadomość korzyści płynących z programy lojalnościowe wśród konsumentów. Informacje te mogą pomóc firmom wyprzedzić konkurencję i ulepszyć strategie programów lojalnościowych.
-
Podejmuj świadome decyzje dotyczące programu lojalnościowego: raport zawiera kompleksowy przegląd czynników, które należy wziąć pod uwagę przy opracowywaniu programu lojalnościowego, takich jak grupa docelowa, nagrody i korzyści oraz strategia marketingowa i komunikacyjna. Informacje te mogą pomóc firmom w opracowaniu skutecznego i udanego programu lojalnościowego.
Kluczowe cechy:
Atrybut raportu |
Detale |
Liczba stron |
117 |
Okres prognozy |
2024 – 2028 |
Szacunkowa wartość rynkowa (USD) w 2024 r |
1,37 miliarda dolarów |
Prognozowana wartość rynkowa (USD) do roku 2028 |
2,03 miliarda dolarów |
Składana roczna stopa wzrostu |
10,4% |
Regiony objęte |
Polska |
Zakres raportu
Raport ten zawiera dogłębną, data-centric analizę programów lojalnościowych w Polsce. Poniżej znajduje się podsumowanie kluczowych segmentów rynku:
Analiza tendencji wartości wydatków sektora detalicznego w Polsce
Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu według kluczowych wskaźników wydajności
Wartość skumulowana i współczynnik wykupu wartości programów lojalnościowych w Polsce
Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według domen funkcjonalnych
-
Schematy lojalnościowe
-
Platformy lojalnościowe
Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według rodzaju programu lojalnościowego
-
Programy punktowe
-
Programy oparte na poziomach
-
Programy oparte na misji
-
Programy oparte na wydatkach
-
Programy do gier
-
Darmowe programy bonusowe
-
Programy subskrypcyjne
-
Programy wspólnotowe
-
Poleć program znajomemu
-
Płatne programy
-
Programy cashbackowe
Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i dynamika przyszłego wzrostu według kanałów
Programy lojalnościowe w Polsce Wydatki Wielkość rynku i przyszła dynamika wzrostu według modelu biznesowego
Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według kluczowych sektorów
-
Sprzedaż detaliczna
-
Usługi finansowe
-
Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie
-
Restauracje i dostawa jedzenia
-
Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)
-
Telekomunikacja
-
Media i rozrywka
-
Inni
Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu w kluczowych sektorach w Internecie
-
Sprzedaż detaliczna
-
Usługi finansowe
-
Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie
-
Restauracje i dostawa jedzenia
-
Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)
-
Telekomunikacja
-
Media i rozrywka
-
Inni
Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu w kluczowych sektorach według zakupów w sklepach
-
Sprzedaż detaliczna
-
Usługi finansowe
-
Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie
-
Restauracje i dostawa jedzenia
-
Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)
-
Telekomunikacja
-
Media i rozrywka
-
Inni
Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu w kluczowych sektorach według aplikacji mobilnej
-
Sprzedaż detaliczna
-
Usługi finansowe
-
Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie
-
Restauracje i dostawa jedzenia
-
Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)
-
Telekomunikacja
-
Media i rozrywka
-
Inni
Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu w podziale na handel detaliczny
-
Zróżnicowani sprzedawcy detaliczni
-
Domy towarowe
-
Sklepy specjalistyczne
-
Odzież, obuwie i akcesoria
-
Sklepy z zabawkami i hobby
-
Supermarket i sklep wielobranżowy
-
Towary domowe
-
Inny
Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu według dostępności
-
Dostęp oparty na karcie
-
Dostęp cyfrowy
Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według typu konsumenta
-
Konsumenci B2C
-
Konsumenci B2B
Programy lojalnościowe w Polsce Wydatki Wielkość rynku i przyszła dynamika wzrostu według rodzaju członkostwa
-
Bezpłatny
-
Za darmo + Premium
-
Premia
Polska Platforma Lojalnościowa Wielkość rynku wydatków i przyszła dynamika wzrostu według przypadków użycia oprogramowania
-
Oparte na analizie i sztucznej inteligencji
-
Platforma zarządzania
Polska Platforma Lojalnościowa Wielkość rynku wydatków i przyszła dynamika wzrostu według dostawcy/partnera ds. rozwiązań
-
W domu
-
Sprzedawca będący stroną trzecią
Polska Platforma Lojalnościowa Wielkość rynku wydatków i przyszła dynamika wzrostu według wdrożenia
Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według platform lojalnościowych
Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według platform przypadków użycia oprogramowania
-
Platforma zbudowana na zamówienie
-
Platforma z półki
Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i prognoza według danych demograficznych i zachowań konsumentów
-
Według grupy wiekowej
-
Według poziomu dochodów
-
Według płci
Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie https://www.researchandmarkets.com/r/mh9ceu
Informacje o ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com jest wiodącym na świecie źródłem raportów z międzynarodowych badań rynku i danych rynkowych. Dostarczamy Ci najświeższe dane dotyczące rynków międzynarodowych i regionalnych, kluczowych branż, czołowych firm, nowości produktowych i najnowszych trendów.
Załącznik
CONTACT: CONTACT: ResearchAndMarkets.com Laura Wood,Senior Press Manager press@researchandmarkets.com For E.S.T Office Hours Call 1-917-300-0470 For U.S./ CAN Toll Free Call 1-800-526-8630 For GMT Office Hours Call +353-1-416-8900
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/1710440032_525_Rynek-o-wartosci-203-miliarda-dolarow-do-2028-r-odnotowujacy.png)
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/1710440032_525_Rynek-o-wartosci-203-miliarda-dolarow-do-2028-r-odnotowujacy.png)