Polska

Rynek o wartości 2,03 miliarda dolarów do 2028 r., odnotowujący CAGR na poziomie 10,4% w latach 2024–2028

  • 14 marca, 2024
  • 6 min read
Rynek o wartości 2,03 miliarda dolarów do 2028 r., odnotowujący CAGR na poziomie 10,4% w latach 2024–2028


Logo firmy

Logo firmy

Polski Rynek Programów Lojalnościowych

Polski Rynek Programów LojalnościowychPolski Rynek Programów Lojalnościowych

Polski Rynek Programów Lojalnościowych

Dublin, 14 marca 2024 r. (GLOBE NEWSWIRE) — „Badanie danych dotyczących polskich programów lojalnościowych i dynamiki przyszłego wzrostu – ponad 50 wskaźników KPI dotyczących trendów w programach lojalnościowych według sektorów użytkowania końcowego, operacyjnych wskaźników KPI, dynamiki produktów detalicznych i danych demograficznych konsumentów – I kwartał Dodano raport „Aktualizacja 2024”. ResearchAndMarkets.com oferując.

Oczekuje się, że rynek lojalnościowy w Polsce będzie rósł o 11,9% w ujęciu rocznym i w 2024 roku osiągnie poziom 1,36 miliarda dolarów.

Pod względem wartości rynek lojalnościowy w Polsce w latach 2019-2023 zanotował CAGR na poziomie 13,4%. Polski rynek lojalnościowy będzie nadal rósł w okresie prognozy i oczekuje się, że w latach 2024-2028 odnotuje CAGR na poziomie 10,4%. Rynek lojalnościowy w kraju wzrośnie z 1,22 miliarda dolarów w 2023 roku do 2,03 miliarda dolarów w 2028 roku.

Raport ten zawiera szczegółową analizę skoncentrowaną na danych dotyczącą możliwości i zagrożeń na rynku lojalnościowym w różnych kategoriach branżowych. Dzięki ponad 50 wskaźnikom KPI na poziomie kraju raport ten zapewnia kompleksowe zrozumienie dynamiki rynku lojalnościowego, wielkości i prognoz rynku oraz statystyk udziału w rynku.

Kluczowe korzyści z raportu

  • Uzyskaj wgląd w rynek wydatków lojalnościowych w Polsce: raport zapewnia kompleksowy przegląd rynku wydatków lojalnościowych w Polsce, w tym wielkość rynku, czynniki wzrostu i trendy. Informacje te mogą pomóc firmom w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących strategii programów lojalnościowych.

  • Porównaj swoją firmę z konkurencją: Raport zawiera analizę konkurencyjną rynku wydatków lojalnościowych w Polsce, która może pomóc firmom zidentyfikować ich mocne i słabe strony w porównaniu z konkurencją. Informacje te mogą pomóc firmom ulepszyć strategie programów lojalnościowych i zyskać przewagę konkurencyjną.

  • Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku wydatków lojalnościowych: Raport zawiera przegląd najnowszych trendów na rynku wydatków lojalnościowych, takich jak rosnąca popularność mobilnych programów lojalnościowych oraz rosnąca świadomość korzyści płynących z programy lojalnościowe wśród konsumentów. Informacje te mogą pomóc firmom wyprzedzić konkurencję i ulepszyć strategie programów lojalnościowych.

  • Podejmuj świadome decyzje dotyczące programu lojalnościowego: raport zawiera kompleksowy przegląd czynników, które należy wziąć pod uwagę przy opracowywaniu programu lojalnościowego, takich jak grupa docelowa, nagrody i korzyści oraz strategia marketingowa i komunikacyjna. Informacje te mogą pomóc firmom w opracowaniu skutecznego i udanego programu lojalnościowego.

Warto przeczytać!  Niemiecki żołnierz zrabował pocztówki skazanym na zagładę Żydom w Polsce. 80 lat później przywiozła je z powrotem jego wnuczka.

Kluczowe cechy:

Atrybut raportu

Detale

Liczba stron

117

Okres prognozy

2024 – 2028

Szacunkowa wartość rynkowa (USD) w 2024 r

1,37 miliarda dolarów

Prognozowana wartość rynkowa (USD) do roku 2028

2,03 miliarda dolarów

Składana roczna stopa wzrostu

10,4%

Regiony objęte

Polska

Zakres raportu

Raport ten zawiera dogłębną, data-centric analizę programów lojalnościowych w Polsce. Poniżej znajduje się podsumowanie kluczowych segmentów rynku:

Analiza tendencji wartości wydatków sektora detalicznego w Polsce

Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu według kluczowych wskaźników wydajności

Wartość skumulowana i współczynnik wykupu wartości programów lojalnościowych w Polsce

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według domen funkcjonalnych

  • Schematy lojalnościowe

  • Platformy lojalnościowe

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według rodzaju programu lojalnościowego

  • Programy punktowe

  • Programy oparte na poziomach

  • Programy oparte na misji

  • Programy oparte na wydatkach

  • Programy do gier

  • Darmowe programy bonusowe

  • Programy subskrypcyjne

  • Programy wspólnotowe

  • Poleć program znajomemu

  • Płatne programy

  • Programy cashbackowe

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i dynamika przyszłego wzrostu według kanałów

Warto przeczytać!  NATO może zestrzelić rakiety nad Ukr. z Polski: Niemiecki polityk

Programy lojalnościowe w Polsce Wydatki Wielkość rynku i przyszła dynamika wzrostu według modelu biznesowego

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według kluczowych sektorów

  • Sprzedaż detaliczna

  • Usługi finansowe

  • Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie

  • Restauracje i dostawa jedzenia

  • Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)

  • Telekomunikacja

  • Media i rozrywka

  • Inni

Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu w kluczowych sektorach w Internecie

  • Sprzedaż detaliczna

  • Usługi finansowe

  • Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie

  • Restauracje i dostawa jedzenia

  • Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)

  • Telekomunikacja

  • Media i rozrywka

  • Inni

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu w kluczowych sektorach według zakupów w sklepach

  • Sprzedaż detaliczna

  • Usługi finansowe

  • Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie

  • Restauracje i dostawa jedzenia

  • Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)

  • Telekomunikacja

  • Media i rozrywka

  • Inni

Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu w kluczowych sektorach według aplikacji mobilnej

  • Sprzedaż detaliczna

  • Usługi finansowe

  • Opieka zdrowotna i dobre samopoczucie

  • Restauracje i dostawa jedzenia

  • Podróże i hotelarstwo (taksówki, hotele, linie lotnicze)

  • Telekomunikacja

  • Media i rozrywka

  • Inni

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu w podziale na handel detaliczny

  • Zróżnicowani sprzedawcy detaliczni

  • Domy towarowe

  • Sklepy specjalistyczne

  • Odzież, obuwie i akcesoria

  • Sklepy z zabawkami i hobby

  • Supermarket i sklep wielobranżowy

  • Towary domowe

  • Inny

Warto przeczytać!  W obliczu wojny na Ukrainie na granicy Polska chce znaleźć się w gronie krajów ustalających agendę Europy

Polska Wielkość rynku wydatków lojalnościowych i przyszła dynamika wzrostu według dostępności

  • Dostęp oparty na karcie

  • Dostęp cyfrowy

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według typu konsumenta

  • Konsumenci B2C

  • Konsumenci B2B

Programy lojalnościowe w Polsce Wydatki Wielkość rynku i przyszła dynamika wzrostu według rodzaju członkostwa

  • Bezpłatny

  • Za darmo + Premium

  • Premia

Polska Platforma Lojalnościowa Wielkość rynku wydatków i przyszła dynamika wzrostu według przypadków użycia oprogramowania

  • Oparte na analizie i sztucznej inteligencji

  • Platforma zarządzania

Polska Platforma Lojalnościowa Wielkość rynku wydatków i przyszła dynamika wzrostu według dostawcy/partnera ds. rozwiązań

  • W domu

  • Sprzedawca będący stroną trzecią

Polska Platforma Lojalnościowa Wielkość rynku wydatków i przyszła dynamika wzrostu według wdrożenia

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według platform lojalnościowych

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i przyszła dynamika wzrostu według platform przypadków użycia oprogramowania

  • Platforma zbudowana na zamówienie

  • Platforma z półki

Wielkość rynku wydatków lojalnościowych w Polsce i prognoza według danych demograficznych i zachowań konsumentów

  • Według grupy wiekowej

  • Według poziomu dochodów

  • Według płci

Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie https://www.researchandmarkets.com/r/mh9ceu

Informacje o ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com jest wiodącym na świecie źródłem raportów z międzynarodowych badań rynku i danych rynkowych. Dostarczamy Ci najświeższe dane dotyczące rynków międzynarodowych i regionalnych, kluczowych branż, czołowych firm, nowości produktowych i najnowszych trendów.

Załącznik

CONTACT: CONTACT: ResearchAndMarkets.com Laura Wood,Senior Press Manager press@researchandmarkets.com For E.S.T Office Hours Call 1-917-300-0470 For U.S./ CAN Toll Free Call 1-800-526-8630 For GMT Office Hours Call +353-1-416-8900


Źródło