Marketing

Rynek odzieży etnicznej osiągnie globalną wartość 177,2 mld USD do 2031 r. przy 7,2% CAGR: Allied Market Research

  • 13 marca, 2023
  • 7 min read
Rynek odzieży etnicznej osiągnie globalną wartość 177,2 mld USD do 2031 r. przy 7,2% CAGR: Allied Market Research


Rosnący popyt na odzież fusion na całym świecie, pojawienie się stylów mieszanych, dostępność marek z najwyższej półki oraz rosnąca liczba osób mających wpływ na modę napędzają rozwój globalnego rynku odzieży etnicznej.

PORTLAND, Oregon, 13 marca 2023 r. /PRNewswire/ — Allied Market Research opublikował raport zatytułowany „Rynek odzieży etnicznej według typu (odzież tradycyjna, odzież łączona), według użytkowników końcowych (kobiety, mężczyźni, dzieci), według kanałów dystrybucji (online, offline): globalna analiza możliwości i prognoza branżowa, 2021-2031″. Według raportu globalny przemysł odzieży etnicznej wygenerował 89,3 miliarda dolarów w 2021 roku i przewiduje się, że do 2031 roku wygeneruje 177,2 miliarda dolarów, przy CAGR na poziomie 7,2% w latach 2022-2031.

Allied_Market_Research_Logo

WEJDŹ, ABY WYGRAĆ 500 $ W Asortymencie LUB KRYPTO

Wpisz swój adres e-mail, a otrzymasz także najlepsze poranne aktualizacje Benzingi ORAZ bezpłatną kartę podarunkową o wartości 30 USD i wiele więcej!

Uzyskaj bezpłatny przykładowy raport w formacie PDF: https://www.alliedmarketresearch.com/request-sample/9798

Podstawowe determinanty wzrostu

Rosnący popyt na odzież fusion na całym świecie, pojawienie się stylów mieszanych, dostępność marek z najwyższej półki oraz rosnąca liczba osób mających wpływ na modę napędzają rozwój globalnego rynku odzieży etnicznej. Jednak mniejsza akceptacja odzieży etnicznej w świecie korporacji ogranicza wzrost rynku. Co więcej, innowacyjne projekty i marketing cyfrowy otwierają nowe możliwości w nadchodzących latach.

Scenariusz Covid-19

  • Wybuch pandemii Covid-19 miał negatywny wpływ na globalny rynek odzieży etnicznej ze względu na czasowe zamknięcie firm produkujących odzież, niedobór surowców i niedostępność siły roboczej w okresie lockdownu.
  • Nie tylko produkcja, ale i sprzedaż odzieży etnicznej była utrudniona z powodu zamknięcia lokalnych sklepów odzieżowych i dużych markowych sklepów na całym świecie, zwłaszcza w początkowym okresie pandemii.
  • W wyniku pandemii preferencje konsumentów przesunęły się w kierunku miejsc zakupów online, co pomogło w rozwoju rynku odzieży etnicznej i zaspokojeniu popytu konsumentów w czasie pandemii.
Warto przeczytać!  HUMBL® uruchamia reklamę Web 3 i program CRM

Uzyskaj pełny raport (370 stron PDF ze spostrzeżeniami, wykresami, tabelami i rysunkami): https://www.alliedmarketresearch.com/checkout-final/9cb6f22604529b9f0cd8bd5097d7085a

The tradycyjny strój segmentu, aby utrzymać swój status lidera przez cały okres prognozy

Biorąc pod uwagę rodzaj, segment odzieży tradycyjnej miał największy udział w rynku w 2021 r., odpowiadając za ponad trzy piąte światowego rynku odzieży etnicznej, i szacuje się, że utrzyma pozycję lidera przez cały okres prognozy. Tradycyjny strój to zestaw ubrań, biżuterii i akcesoriów o historycznych korzeniach, noszonych przez odrębną grupę ludzi. Zapotrzebowanie na tradycyjne stroje rośnie w wyniku rosnącej świadomości własnej kultury i dziedzictwa. Zwyczaje i wartości kulturowe danego kraju można dostrzec w ubiorze, co sprawia, że ​​ubiór jest wyrazem, wizerunkiem i osobowością tego kraju. Jednak przewiduje się, że segment odzieży termojądrowej wykaże najwyższy CAGR na poziomie 7,8% w latach 2022-2031.

The kobiety segmentu, aby utrzymać swój status lidera przez cały okres prognozy

Biorąc pod uwagę użytkowników końcowych, segment kobiet miał najwyższy udział w rynku w 2021 r., odpowiadając za ponad połowę światowego rynku odzieży etnicznej i szacuje się, że utrzyma pozycję lidera przez cały okres prognozy. Odzież damska jest nieustannie eksperymentowana przez projektantów mody pod względem materiału, wzornictwa i palety kolorów. W rezultacie rynek mody damskiej zdominował zarówno światowy rynek mody, jak i rynek odzieży etnicznej. Ze względu na wzrost liczby pracujących kobiet i lepszy stosunek liczby kobiet do mężczyzn, kobiety coraz bardziej interesują się odzieżą etniczną. Jednak przewiduje się, że segment dziecięcy wykaże najwyższy CAGR na poziomie 8,0% w latach 2022-2031.

The offline segmentu, aby utrzymać pozycję lidera w okresie objętym prognozą

Warto przeczytać!  Raport rynkowy outsourcingu zarządzania obiektami w Wielkiej Brytanii (FM) 2022-2026 z danymi dotyczącymi sprzedaży i profilami finansowymi ponad 80 graczy o łącznym obrocie 85 miliardów funtów

Biorąc pod uwagę kanał dystrybucji, segment offline miał największy udział w 2021 r., odpowiadając za ponad trzy piąte światowego rynku odzieży etnicznej i przewiduje się, że utrzyma swoją pozycję lidera w okresie objętym prognozą. Ponieważ większość produktów jest kupowana w sklepach stacjonarnych, a preferowanie marki jest łatwiejsze na obszarach wiejskich krajów rozwijających się, rynek offline ma kluczowe znaczenie dla mieszkających tam klientów. W rezultacie elementy te sprzyjają ekspansji rynkowej. Oczekuje się jednak, że segment online będzie charakteryzował się największym CAGR wynoszącym 7,7% w latach 2022-2031, co przypisuje się łatwej dostępności, obniżonym cenom i ofertom oraz możliwości dostawy do domu do klientów.

Azji i Pacyfiku, aby utrzymać swoją dominację do 2031 r

Biorąc pod uwagę region, region Azji i Pacyfiku miał najwyższy udział w rynku pod względem przychodów w 2021 r., odpowiadając za prawie trzy piąte światowego rynku odzieży etnicznej i prawdopodobnie zdominuje rynek w okresie objętym prognozą. Indie, które oferują szeroką gamę odzieży etnicznej, są jednym z głównych dostawców regionalnego rynku odzieży etnicznej. Oczekuje się, że w okresie objętym prognozą rynek odzieży etnicznej wzrośnie ze względu na rosnącą popularność odzieży etnicznej Indian i rosnące zapotrzebowanie na nią ze strony reszty świata. Oczekuje się jednak, że region LAMEA odnotuje najszybszy CAGR na poziomie 8,5% w latach 2022-2031. Zwiększenie możliwości wydatkowych dzięki rosnącym trendom na rynku odzieży etnicznej oraz koncentrowaniu się na inicjatywach uczestników rynku w zakresie badań i rozwoju (R&D).

Zapytaj przed zakupem: https://www.alliedmarketresearch.com/purchase-enquiry/9798

Wiodący gracze rynkowi: –

  • TCNS Odzież Co. Ltd.,
  • BIBA Fashion Limited,
  • Nesavaali Ltd.,
  • Vedant Fashions Limited,
  • Raymond Limited,
  • Thebe Magugu (własność) Limited,
  • Grupa Landmark,
  • Afryka,
  • Ochre & Black Private Limited,
  • Modanisa Elektronik Magazacilik ve Tic.AS,
  • Newhanfu,
  • ELIA SAAB,
  • deszcz i tęcza,
  • Diwan Saheb Fashions Pvt. Sp. z o.o.,
  • Fabindia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Warto przeczytać!  Oczekuje się, że rynek hermetyzacji cienkowarstwowych wzrośnie o +20% do 2030 r. |BYSTRONIC GLASS, Meyer Burger Technology AG

Raporty trendów w branży dóbr konsumpcyjnych (zarezerwuj teraz z 10% rabatem):

O nas:

Allied Market Research (AMR) to dział badań rynkowych i doradztwa biznesowego Allied Analytics LLP z siedzibą w Portland w stanie Oregon oferujący pełen zakres usług. Allied Market Research zapewnia globalnym przedsiębiorstwom oraz średnim i małym firmom niezrównaną jakość „Raporty z badań rynku” i „Business Intelligence Solutions.” AMR ma ukierunkowane podejście do dostarczania spostrzeżeń biznesowych i doradztwa, aby pomóc swoim klientom w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych i osiąganiu zrównoważonego wzrostu w ich odpowiedniej domenie rynkowej.

Jesteśmy w profesjonalnych relacjach korporacyjnych z różnymi firmami, co pomaga nam w wydobywaniu danych rynkowych, które pomagają nam generować dokładne tabele danych badawczych i potwierdzają najwyższą dokładność naszych prognoz rynkowych. Dyrektor generalny Allied Market Research, Pawan Kumar, odgrywa kluczową rolę w inspirowaniu i zachęcaniu wszystkich osób związanych z firmą do utrzymywania wysokiej jakości danych i pomagania klientom w każdy możliwy sposób w osiągnięciu sukcesu. Wszystkie dane prezentowane w publikowanych przez nas raportach pozyskiwane są z wywiadów pierwotnych z najwyższymi urzędnikami wiodących firm w danej dziedzinie. Nasza metodologia pozyskiwania danych wtórnych obejmuje głębokie badania online i offline oraz dyskusje z doświadczonymi profesjonalistami i analitykami z branży.

Kontakt:
David Correa
5933 NE Win Sivers Drive
#205, Portland, LUB 97220
Stany Zjednoczone
USA / Kanada (numer bezpłatny): +1-800-792-5285, +1-503-894-6022
Wielka Brytania: +44-845-528-1300
Hongkong: +852-301-84916
Indie (Pune): +91-20-66346060
Faks: +1(855)550-5975
help@alliedmarketresearch.com
Strona internetowa: https://www.alliedmarketresearch.com/reports-store/consumer-goods
Śledź nas na blogu: https://www.dailyreportsworld.com

Logo: https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/Rynek-odziezy-etnicznej-osiagnie-globalna-wartosc-1772-mld-USD-do.jpg

Zobacz oryginalną treść: https://www.prnewswire.com/news-releases/ethnic-wear-market-to-reach-177-2-billion-globally-by-2031-at-7-2-cagr-allied- badanie-rynku-301769888.html

ŹRÓDŁO Allied Market Research

© 2023 Benzinga.pl. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Źródło