Rynek syntezatorów DNA wart 754,55 mln dolarów do 2031 r. – szczegóły wyjaśnione

• 24 listopada, 2023

JERSEY CITY, NJ, 24 listopada 2023 r /PRNewswire/ — InsightAce Analytic Pvt. z oo informuje o publikacji raportu z oceny rynku nt „Raport z analizy globalnej wielkości rynku syntezatorów DNA, udziału i trendów w podziale na typy (stacjonarne syntezatory DNA i syntezatory DNA na dużą skalę), zastosowanie (odkrywanie i rozwój leków, inżynieria genetyczna i diagnostyka kliniczna) oraz użytkownicy końcowi (instytuty akademickie i badawcze, firmy farmaceutyczne) i firmy biotechnologiczne oraz laboratoria kliniczne.), Region, perspektywy rynku i analiza branży 2031”

InsightAce_Analytic_Logo

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez InsightAce Analytic szacuje się, że globalny rynek syntezatorów DNA sięga ponad 754,55 mln dolarów do 2031 r., wykazując CAGR na poziomie 14,8% w okresie prognozy.

Zakres raportu dotyczącego rynku syntezatorów DNA

Atrybut raportu

Dane techniczne

Wartość wielkości rynku w 2022 r

220,35 mln USD

Prognoza przychodów w 2031 roku

754,55 mln USD

Tempo wzrostu CAGR

CAGR na poziomie 14,8% od 2023 do 2031 roku

Jednostki ilościowe

Przedstawienie przychodów w milionach dolarów amerykańskich i CAGR od 2023 do 2031 roku

Rok historyczny

2019 do 2022

Prognoza roku

2023-2031

Zgłoś zasięg

Prognoza przychodów, pozycja firmy, konkurencyjna struktura rynku, perspektywy wzrostu i trendy

Segmenty objęte

Typ, zastosowanie i użytkownicy końcowi

Zakres regionalny

Ameryka północna; Europa; Azja i Pacyfik; Ameryka Łacińska; Bliski Wschód i Afryka

Zakres kraju

NAS; Kanada; Wielka Brytania; Niemcy; Chiny; Indie; Japonia; Brazylia; Meksyk; Wielka Brytania; Francja; Włochy; Hiszpania; Chiny; Japonia; Indie; Korea Południowa; Azja Południowo-Wschodnia; Korea Południowa; Azja Południowo-Wschodnia

Środowisko konkurencyjne

Danaher; Twist Biologia; Kilobazer; LGC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; CSBio; K&A Labs GmbH; Skrypt DNA; Aplikacja OligoMaker; PolyGen GmbH; Laboratorium Biolityczne Performance Inc.

Zakres dostosowywania

Bezpłatny raport dostosowywania przy zakupie raportu, Modyfikacje w zakresie regionalnym i segmentowym. Szczególny geograficzny krajobraz konkurencyjny.

Ceny i dostępne metody płatności

Zapoznaj się z alternatywnymi cenami dostosowanymi do Twoich konkretnych wymagań związanych z badaniem.

Zapytanie o bezpłatny przykładowy raport: https://www.insightaceanalytic.com/request-sample/1912

Synteza DNA odnosi się do chemicznego procesu wytwarzania sekwencji, które są stosunkowo krótkimi fragmentami kwasów nukleinowych. Ponieważ umożliwia szybki i opłacalny dostęp do specjalnie przygotowanych oligonukleotydów o niezbędnej sekwencji, metoda ta jest pomocna i praktyczna we współczesnej praktyce laboratoryjnej.

Warto przeczytać!  Sympozjum dotyczące zdrowia precyzyjnego dotyczy postępów i wyzwań

Jednym z kluczowych czynników jest rosnąca działalność badawczo-rozwojowa związana z syntezą genów. Naukowcy nieustannie odkrywają nowe kierunki w genetyce i genomice, a synteza DNA odgrywa kluczową rolę w umożliwieniu tych postępów. Do wzrostu rynku przyczyniły się również udoskonalenia technologiczne w zakresie separacji molekularnej i oczyszczania białek.

Postępy te pomagają w opracowaniu bardziej niezawodnych, wydajnych i opłacalnych rozwiązań w zakresie syntezy DNA. W miarę jak procesy stają się szybsze i tańsze, badaczom i przemysłowi coraz łatwiej jest wykorzystywać syntezę DNA w swojej pracy. Ponadto rosnące zastosowania syntezy DNA w wielu sektorach dodatkowo napędzają ekspansję rynku. W medycynie synteza DNA ma zastosowanie diagnostyczne i terapeutyczne. Umożliwia rozwój medycyny spersonalizowanej, terapii celowanych i badań genetycznych. Badania akademickie i przemysłowe również w dużym stopniu opierają się na syntezie DNA w celu badania różnych procesów biologicznych i opracowywania nowych technologii.

Co więcej, synteza DNA znajduje zastosowanie w biologii syntetycznej, immunologii, badaniach nad rakiem, naukach o żywności, opracowywaniu przeciwciał, rolnictwie i nie tylko. Szeroki zakres sektorów wykorzystujących syntezę DNA wskazuje na jej rosnące znaczenie i zapotrzebowanie w różnych gałęziach przemysłu.

W wyniku tych czynników oczekuje się, że zapotrzebowanie na syntezę DNA szybko wzrośnie w okresie objętym prognozą. Perspektywy wzrostu rynku pozostają obiecujące, napędzane ciągłymi wysiłkami badawczo-rozwojowymi, postępem technologicznym i rozszerzającymi się zastosowaniami syntezy DNA w różnych dziedzinach.

Kluczowe zmiany na rynku:

• W 2020 r. firma Twist Bioscience udostępni fragmenty genów gotowe do klonowania, aby uzupełnić swoją ofertę genową. Uwolnione fragmenty można wykorzystać do tworzenia doskonałych klonów niezawierających adapterów lub zawierających adaptery. Gotowe do klonowania fragmenty genów współpracują między innymi ze szlakami ekspresji białek, inżynierii enzymów i ekspresji genów.

• Jak wynika z artykułu opublikowanego w czasopiśmie ACS, w roku 2020 na całym świecie zgłoszono 19,3 miliona nowych przypadków raka i prawie 10,0 milionów zgonów z powodu nowotworu. Pokazuje to, że zwiększenie zasięgu nowotworów musi zostać wdrożone wewnętrznie, ponieważ obecny poziom zasięgu nowotworów jest niewystarczający.

Niektóre znaczący graczami na rynku syntezatorów DNA są:

Ciekawi Cię najnowsza wersja raportu? Zapytanie przed zakupem: https://www.insightaceanalytic.com/enquiry-before-buying/1912

Dynamika rynku:

Sterowniki:

Rosnące zapotrzebowanie na wydajne syntezatory DNA w laboratoriach nauk przyrodniczych, firmach farmaceutycznych i firmach biotechnologicznych napędza rynek. Rosnący popyt jest istotnym czynnikiem przyczyniającym się do wzrostu rynku. Dodatkowo postęp w genomice i naukach przyrodniczych, wraz ze wzrostem znaczenia syntezatorów DNA w biologii syntetycznej i molekularnej, dodatkowo wspierają ekspansję rynku.

Warto przeczytać!  Perspektywy dla świń — niedźwiedzie typu futures na chude świnie mają silną przyczepność

Rosnące zapotrzebowanie na nowatorskie technologie syntezy i ciągły postęp technologiczny napędzają również rynek światowy. Czynniki te napędzają innowacje i zapewniają nowe możliwości uczestnikom rynku. Co więcej, udoskonalenia metod syntezy kwasów nukleinowych otworzyły na rynku nowe możliwości, umożliwiając opracowanie bardziej niezawodnych i wydajnych syntezatorów DNA.

Wyzwania:

Wysoki koszt sprzętu i odczynników może stanowić przeszkodę dla instytucji uniwersyteckich i mniejszych laboratoriów badawczych dysponujących mniejszymi zasobami. Opłacalność i dostępność syntezatorów DNA w dalszym ciągu stanowią przeszkodę w ich powszechnym stosowaniu. Ciągłe trudności obejmują zwiększenie przepustowości syntezatorów w celu obsługi programów syntezy na większą skalę i podniesienie efektywności procesu syntezy. Rozwiązanie tych problemów związanych z przepustowością i wydajnością jest niezbędne, ponieważ badacze często potrzebują ogromnych ilości wytworzonego DNA w krótkim czasie. Ze względu na brak zrozumienia lub znajomości tej technologii niektóre instytucje i badacze mogą niechętnie stosować syntezatory DNA, co ogranicza potencjalny wzrost rynku.

Trendy regionalne:

Oczekuje się, że północnoamerykański rynek syntezatorów DNA odnotuje znaczny udział w rynku. W związku z dużymi przedsiębiorstwami i działaniami rządu wspierającymi tworzenie i wdrażanie programów biologii syntetycznej, Ameryka północna stanowił najbardziej imponujący udział w przychodach. Zwiększone wykorzystanie technik związanych z edycją i syntezą genów przez twórców leków i urządzeń diagnostycznych w Stany Zjednoczone zachęciło do ekspansji lokalnego rynku. Oprócz, Europa miał znaczny udział w rynku.

Wprowadzanie do obrotu w regionie syntetycznych produktów genowych i zatwierdzanie tych produktów przez organy regulacyjne również pomogły w ekspansji rynkowej. Ostatnio zatwierdzono kilka terapii komórkowych i genowych, co zachęca inne przedsiębiorstwa do większych inwestycji w tej dziedzinie. Problem jest powodowany przez wieloregionalne przedsiębiorstwa inwestujące więcej na rynku lokalnym.

Segmenty rynku

Wielkość rynku (wartość mln USD) oraz prognozy i analizy trendów, lata 2023–2031 na podstawie Typ

Wielkość rynku (wartość mln USD) oraz prognozy i analizy trendów, lata 2023–2031 na podstawie Aplikacja

Wielkość rynku (wartość mln USD) oraz prognozy i analizy trendów, lata 2023–2031 na podstawie Użytkownik końcowy

Wielkość rynku (wartość mln USD) oraz prognozy i analizy trendów, lata 2023–2031 na podstawie Region

• Ameryka północna

• Europa

• Azja i Pacyfik

• Ameryka Łacińska

• Bliski Wschód & Afryka

Warto przeczytać!  Nowe badanie odkrywa potencjalne cele na końcach chromosomów w profilaktyce chorób zwyrodnieniowych

Przychody z rynku syntezatorów DNA w Ameryce Północnej (w milionach dolarów) według krajów, od 2023 r. do 2031 r.

Przychody z rynku syntezatorów DNA w Europie (w milionach dolarów) według krajów, od 2023 r. do 2031 r.

• Niemcy

• Francja

• Włochy

• Hiszpania

• Rosja

• Reszta Europa

Przychody z rynku syntezatorów DNA w regionie Azji i Pacyfiku (w milionach dolarów) według krajów, od 2023 r. do 2031 r.

• Indie

• Chiny

• Japonia

• Korea Południowa

• Australia & Nowa Zelandia

Przychody z rynku syntezatorów DNA w Ameryce Łacińskiej (w milionach dolarów) według krajów, od 2023 r. do 2031 r.

• Brazylia

• Meksyk

• Reszta Ameryka Łacińska

Bliski Wschód Przychody z rynku syntezatorów DNA w Afryce (w milionach dolarów) według krajów, 2023–2031

Uzyskaj szczegóły dostosowywania raportu @ https://www.insightaceanalytic.com/customisation/1912

Dlaczego warto kupić ten raport:

• Otrzymanie kompleksowej analizy perspektyw globalnego rynku syntezatorów DNA

• Aby otrzymać przegląd branży i przyszłe trendy na światowym rynku syntezatorów DNA

• Aby przeanalizować czynniki i wyzwania rynkowe związane z syntezatorami DNA

• Aby uzyskać informacje na temat prognozy wielkości rynku syntezatora DNA (mln USD) do 2031 roku

• Główne inwestycje, fuzje i przejęcia na światowym rynku syntezatorów DNA

Inne powiązane raporty opublikowane przez InsightAce Analytic:

Rynek ekstrakcji i izolacji próbek DNA/RNA

Rynek origami DNA

Rynek diagnostyki krążącego bezkomórkowego DNA (ccfDNA).

Rynek rozwiązań z zakresu omików przestrzennych

O nas:

InsightAce Analytic to firma zajmująca się badaniami rynku i doradztwem, która umożliwia klientom podejmowanie strategicznych decyzji. Nasze jakościowe i ilościowe rozwiązania w zakresie wywiadu rynkowego informują o potrzebie wywiadu rynkowego i konkurencyjnego w celu rozwoju przedsiębiorstw. Pomagamy klientom zdobyć przewagę konkurencyjną poprzez identyfikację niewykorzystanych rynków, odkrywanie nowych i konkurencyjnych technologii, segmentację potencjalnych rynków i repozycjonowanie produktów. Naszą specjalistyczną wiedzą jest dostarczanie konsorcjalnych i niestandardowych raportów z zakresu wywiadu rynkowego zawierających dogłębną analizę kluczowych spostrzeżeń rynkowych w sposób terminowy i opłacalny.

Skontaktuj się z nami:

InsightAce Analytics Sp. Sp. z o.o.
Tel.: +1 551 226 6109