Rynek testów genetycznych osiągnie wartość 28,24 miliarda dolarów do 2030 roku

• 20 marca, 2023
Rynek testów genetycznych osiągnie wartość 28,24 miliarda dolarów do 2030 roku

REDDING, Kalifornia, 20 marca 2023 r /PRNewswire/ — Zgodnie z nowym raportem z badania rynku pt. Rynek testów genetycznych według oferty (materiały eksploatacyjne, odczynniki, instrumenty, usługi), rodzaju testu (diagnostyka, prenatalne, nosicielstwo, noworodek, preimplantacja), metody (molekularnej, chromosomowej), użytkownika końcowego (szpitale, laboratoria diagnostyczne)Globalna prognoza do 2030 roku”, opublikowane przez Meticulous Research®jaki ma osiągnąć rynek testów genetycznych 28,24 miliarda dolarów do 2030 r. przy CAGR na poziomie 10,4% w latach 2023–2030.

Pobierz darmowy przykładowy raport teraz @

Testy genetyczne przeprowadza się w celu przyjrzenia się zmianom w DNA, czasami nazywanym wariantami lub mutacjami, które mogą prowadzić do chorób przewlekłych. Dostarcza kluczowych informacji, które mogą pomóc w przewidywaniu, diagnozowaniu i leczeniu chorób oraz odgrywa istotną rolę w określaniu ryzyka niektórych chorób dziedzicznych. Badania genetyczne są wykonywane z różnych powodów, w tym badań przedobjawowych i prognostycznych, farmakogenetyki, badań diagnostycznych, badań nosicielstwa, badań prenatalnych, badań przedimplantacyjnych i badań przesiewowych noworodków.

Testy genetyczne mają zastosowanie w różnych obszarach opieki zdrowotnej i mają różne zalety, takie jak określanie prawdopodobieństwa przekazania przez rodziców mutacji genetycznej swojemu potomstwu. Badania genetyczne wykonywane są również w okresie prenatalnym lub poporodowym w celu identyfikacji różnych zaburzeń u noworodków, takich jak zaburzenia metabolizmu kwasów organicznych, zaburzenia metabolizmu aminokwasów, zaburzenia hemoglobiny, zaburzenia endokrynologiczne, zaburzenia utleniania kwasów tłuszczowych, mukowiscydoza, wrodzone wady serca, jaskra, zespół łamliwości zespół X i zespół Downa. Testy genetyczne są również wykonywane w celu identyfikacji genomów nowotworów u pacjentów z rakiem.

Rynek testów genetycznych jest podzielony na segmenty według oferty (materiały eksploatacyjne i odczynniki, instrumenty i usługi), rodzaju testu (badania prenatalne, testy predykcyjne i przedobjawowe, testy diagnostyczne, testy nosicielstwa, badania przesiewowe noworodków i testy przedimplantacyjne), metody (testy molekularne, testów biochemicznych), użytkowników końcowych (szpitale i kliniki, laboratoria diagnostyczne i inni użytkownicy końcowi) oraz geografii. Badanie ocenia również konkurentów branżowych i analizuje ich udziały w rynku na poziomie globalnym i regionalnym.

Porozmawiaj z naszymi analitykami, aby zrozumieć wpływ COVID-19 na Twoją firmę:

Biorąc pod uwagę ofertę, oczekuje się, że w 2023 r. segment materiałów eksploatacyjnych i odczynników będzie miał największy udział w rynku. Duży udział w rynku tego segmentu przypisuje się rosnącemu zapotrzebowaniu na materiały eksploatacyjne i odczynniki w farmakogenomice, rosnącej częstotliwości badań przesiewowych, wzrostowi liczby laboratoriów badań genetycznych oraz wprowadzaniu produktów przez kluczowych graczy na rynku. Ponadto oczekuje się, że rosnąca zdolność laboratoriów do wykonywania wielu testów w tym samym czasie spowoduje zapotrzebowanie na materiały eksploatacyjne i odczynniki.

Warto przeczytać!  Ryzyko raka: „Zmiana nawyków jelitowych i niezagojony ból nigdy nie powinny być pozostawione bez zbadania”

Biorąc pod uwagę rodzaj badań, w 2023 r. segment badań prenatalnych ma mieć największy udział w tym rynku. Rosnące rozpowszechnienie wad wrodzonych i świadomość zalet badań prenatalnych wśród ogółu społeczeństwa i lekarzy zwiększa zapotrzebowanie na badania prenatalne. Ponadto badania prenatalne są obecnie najlepszym sposobem zrozumienia ryzyka genetycznego związanego ze zdrowiem niemowlęcia. Z tego powodu jego użycie szybko rośnie w krajach rozwiniętych i rozwijających się.

W oparciu o metodę oczekuje się, że w 2023 roku segment testów molekularnych będzie miał większy udział w tym rynku. Największy udział w rynku tego segmentu przypisuje się takim czynnikom, jak zwiększone fundusze rządowe na innowacje w testach molekularnych, wzmożona działalność badawcza firm zajmujących się badaniami genetycznymi oraz wzrost liczby przypadków rzadkich chorób na całym świecie, co prowadzi do zapotrzebowania na testy molekularne.

Szybki zakup – raport z badania rynku testów genetycznych:

Biorąc pod uwagę użytkownika końcowego, oczekuje się, że w 2023 r. segment szpitali i klinik będzie miał największy udział w tym rynku. Duży udział w rynku tego segmentu przypisuje się takim czynnikom, jak dostępność zaawansowanych testów i urządzeń, wysokie wskaźniki hospitalizacji z powodu raka i powiązanych chorób rzadkich oraz rządowe i prywatne systemy ubezpieczeń zdrowotnych w krajach rozwiniętych i rozwijających się.

Ze względu na położenie geograficzne rynek testów genetycznych jest podzielony na pięć głównych regionów: Ameryka północna, Europa, Azja-Pacyfik, Ameryka Łacińskai Bliski Wschód & Afryka, wraz z dalszą analizą głównych krajów w tych regionach. w 2023 r. Ameryka północna oczekuje się, że będzie miała największy udział w rynku testów genetycznych, a następnie Europa, Azja-Pacyfik, Ameryka Łacińskai Bliski Wschód & Afryka. Kluczowe czynniki, takie jak wysokie wydatki na opiekę zdrowotną, korzystny scenariusz refundacji, świadomość pacjentów na temat zalet badań genetycznych oraz zwiększone wsparcie i inwestycje w ulepszanie infrastruktury sekwencjonowania genomu to tylko niektóre z czynników, które przede wszystkim przyczyniają się do większego udziału tego regionu w badaniach genetycznych rynek.

Warto przeczytać!  Kobieta ledwo odczuwa ból i szybko się goi. Naukowcy odkrywają jej dziwną genetykę

Jednakże, Azja-Pacyfik przewiduje się, że zarejestruje najwyższy CAGR w okresie prognozy. Szybki rozwój rynku w tym regionie wynika z dużych inwestycji w sektorze opieki zdrowotnej, rosnącej przystępności cenowej badań genetycznych, wysokiej częstości występowania chorób rzadkich, dużej puli populacji geriatrycznej oraz rosnącej adopcji zaawansowanych technologii genomicznych.

Niektórzy z kluczowych graczy dominujących na tym rynku to Illumina, Inc. (USA), Thermo Fisher Scientific Inc. (USA), F. Hoffmann-La Roche Ltd. (Szwajcaria), OPKO Health Inc. (Stany Zjednoczone), Natera, Inc. (Stany Zjednoczone), PerkinElmer, Inc. (Stany Zjednoczone), Myriad Genetics, Inc. (Stany Zjednoczone), Centogene NV (Niemcy), Konica Minolta, Inc. (Japonia), Fulgent Genetics, Inc. (USA) i Laboratory Corporation of America Holdings (USA).

Aby uzyskać więcej informacji na temat rynku wraz ze szczegółowym spisem treści i liczbami, kliknij tutaj:

Zakres raportu:

Rynek testów genetycznych według oferty

• Materiały eksploatacyjne i odczynniki
  • Instrumenty
  • Usługi

Rynek testów genetycznych według typu testu

• Badania prenatalne
  • Testy predykcyjne i przedobjawowe
  • Testy diagnostyczne
  • Badanie przesiewowe noworodków
  • Testowanie przewoźnika
  • Badania przedimplantacyjne

Rynek testów genetycznych według metody

• Testy molekularne
  • Testy chromosomalne
  • Testy biochemiczne

Rynek testów genetycznych według użytkownika końcowego

• Szpitale i kliniki
  • Laboratoria Diagnostyczne
  • Inni użytkownicy końcowi

(Inni użytkownicy końcowi to instytuty akademickie i badawcze, firmy farmaceutyczne i biotechnologiczne oraz organizacje badawcze na zlecenie)

Rynek testów genetycznych według geografii

• Ameryka północna
  • Ameryka Łacińska
  • Bliski Wschód & Afryka

Pobierz darmowy przykładowy raport teraz @

Powiązane raporty:

Rynek usług sekwencjonowania nowej generacji według typu (ukierunkowane sekwencjonowanie, eksom, sekwencjonowanie RNA-Seq, sekwencjonowanie ChIP), technologii (sekwencjonowanie przez syntezę, nanopory, SMRT), zastosowania (diagnostyka kliniczna, odkrywanie biomarkerów) i użytkownika końcowego — prognoza do 2028 r.

Sztuczna inteligencja na rynku genomiki według oferty (oprogramowanie, usługi), funkcjonalności (sekwencjonowanie, edycja genów), aplikacji (diagnostyka, medycyna precyzyjna, odkrywanie i opracowywanie leków), trybu dostawy (lokalnie, w chmurze) i użytkownika końcowego — prognoza globalna do 2029 r

Warto przeczytać!  Alltrna reklamuje terapie tRNA do leczenia tysięcy chorób

Rynek automatyzacji NGS według produktu (platforma, materiały eksploatacyjne), typu sekwencjonowania (cały genom, eksom, ukierunkowany), aplikacji (odkrywanie leków, diagnostyka), użytkownika końcowego (szpitale, laboratoria diagnostyczne, farmaceutyczne, akademickie) – globalna prognoza do 2029 r.

Rynek sekwencjonowania nowej generacji według typu (materiały eksploatacyjne, platforma NGS, oprogramowanie), typ sekwencjonowania (cały genom, ukierunkowany), technologia (sekwencjonowanie przez syntezę, sekwencjonowanie przez ligację), zastosowanie (kliniczne, badawcze), użytkownik końcowy – globalne prognozy do 2030 r.

Rynek diagnostyki in vitro (rynek IVD) według produktów i rozwiązań (materiały eksploatacyjne, systemy, oprogramowanie i usługi), technologii (ELISA, szybkie testy, PCR, mikrobiologia), zastosowań (choroby zakaźne, onkologia), użytkowników końcowych (szpitale, laboratoria diagnostyczne) ) – Prognoza do 2030 r

O skrupulatnych badaniach®

Firma Meticulous Research® została założona w 2010 roku i zarejestrowana jako Meticulous Market Research Pvt. Ltd. w 2013 roku jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na mocy ustawy o spółkach z 1956 roku. Od momentu powstania firma stała się wiodącym dostawcą wysokiej jakości wywiadu rynkowego w Ameryka północna, Europa, Azja-Pacyfik, Ameryka Łacińskai Bliski Wschód & Afryka.

Nazwa naszej firmy określa nasze usługi, mocne strony i wartości. Od samego początku rozwijaliśmy się tylko w celu badania, analizowania i prezentowania krytycznych danych rynkowych z wielką dbałością o szczegóły. Dzięki skrupulatnym pierwotnym i wtórnym technikom badawczym zbudowaliśmy silne możliwości w zakresie gromadzenia, interpretacji i analizy danych, w tym badań jakościowych i ilościowych z najlepszym zespołem analityków. Projektujemy nasze skrupulatnie analizowane, inteligentne i oparte na wartościach raporty z badań syndykatowych, badania niestandardowe, badania dotyczące szybkiego zwrotu i rozwiązania konsultingowe, aby sprostać wyzwaniom biznesowym związanym ze zrównoważonym wzrostem.

Kontakt:
Pan Khushal Bombe
Skrupulatne badanie rynku Inc.
1267 Willis Street, Ste 200 Redding,