Rozrywka

Sarah Michelle Gellar opowiada o zwrotach akcji w „Wolf Pack”, nadziejach na sezon 2 – The Hollywood Reporter

  • 16 marca, 2023
  • 11 min read
Sarah Michelle Gellar opowiada o zwrotach akcji w „Wolf Pack”, nadziejach na sezon 2 – The Hollywood Reporter


[This story contains major spoilers from the first season of Wolf Pack.]

Sarah Michelle Gellar jest już całkiem zaznajomiona ze światem nadprzyrodzonym, ale co przyciągnęło ją do serii Paramount+ Pakiet wilków wchodzi głębiej w to, co przedstawia program.

The Buffy postrach wampirów Najnowszy projekt aktorki, w którym występuje i jest producentem wykonawczym, obejmuje wilkołaki, ale w sposób, który daje jej możliwość przedyskutowania ważnych, rzeczywistych tematów, co, jak twierdzi, jest powodem, dla którego wystąpiła w serialu. „Nadprzyrodzone historie w naprawdę dziwny sposób pozwalają opowiadać najbardziej nadludzkie historie” — mówi Reporter z Hollywood.

Podczas gdy serial, napisany i wyprodukowany przez Jeffa Davisa, zaczyna się jako „powolne spalanie”, postać grana przez Gellar ostatecznie ma dwa zwroty akcji, których najprawdopodobniej się nie spodziewała — w tym moment, w którym okazuje się, że jest wilkołakiem. Pod koniec pierwszego sezonu licealny horror odpowiedział na wiele pytań dotyczących szokującej postaci Gellara, jednocześnie tworząc nowe. Wyjaśnia: „W ostatnim odcinku zobaczysz wszystko, po co przyszedłeś, aby zobaczyć nadprzyrodzony program Sarah Michelle Gellar”.

Pakiet wilków śledzi losy nastolatków Everetta (Armani Jackson) i Blake’a (Bella Shepard), których świat całkowicie się zmienia po ugryzieniu przez wilkołaka podczas tajemniczego pożaru w południowej Kalifornii. Wkrótce zdają sobie sprawę, że dwójka innych nastolatków, rodzeństwo Luna (Chloe Robertson) i Harlan (Tyler Gray), jest do nich bardzo podobna. Kiedy wszyscy próbują poruszać się po chaosie, w tym morderczy wilkołak, zdają sobie sprawę, że nie tworzą zwykłej paczki.

Od lewej: Tyler Gray, Armani Jackson, Bella Shepard i Chloe Robertson w Pakiet wilków.

Curtis Bonds Baker/Paramount+

Po drodze, przybrany ojciec Luny i Harlana, Garrett (Rodrigo Santoro), próbuje chronić ich sekret, pomagając rzekomej śledczej w sprawie podpaleń, Kristin Ramsey (Gellar), gdy próbuje dotrzeć do sedna tego, kto wywołał pożar. Ale tak naprawdę nie może nikogo wskazać palcem, ponieważ ona sama ma ogromny sekret – właściwie kilka sekretów – który na zawsze zmieni stado.

Gellar powiedział wcześniej Reporter z Hollywoodw styczniowym artykule na okładce, że początkowo „nawet nie zamierzała czytać scenariusza.

„Podobała mi się praca Jeffa, ale nie zamierzałam robić serialu o wilkołakach” — dodała. „Ale przekonali mnie, żebym rzucił na to okiem i podobało mi się to, co robił w pilocie. To przypomina mi o Buffynie sam program, ale sposób, w jaki odnosi się do okropności, przed którymi stoimy dzisiaj: niepokoju, stresu codziennego życia, poczucia izolacji”.

Po zaskakującym finale pierwszego sezonu Gellar rozmawia THR o reakcji, jaką otrzymała w serialu, szokujących zwrotach akcji jej bohaterki i głębszych przesłaniach splecionych z fabułą. Na czacie poniżej dokucza również temu, co może wydarzyć się w drugim sezonie, jeśli go dostaną.

Jak oceniasz odbiór pierwszego sezonu?

Warto przeczytać!  Sunny Hostin z The View zostaje wygwizdany za porównanie „symbolu seksu” Raquel Welch do Kim Kardashian

Szczerze mówiąc, jest lepiej niż mogłem się spodziewać. W dzisiejszych czasach trudno jest uruchomić nowy program, a jest tak wiele kanałów i tak wiele do obejrzenia. Byłem bardzo podekscytowany obserwowaniem tygodniowego wzrostu i tego, jak ludzie się w to angażują. Wiedziałem, że na początku ludzie byli trochę sfrustrowani, ponieważ nie brałem w tym zbyt wiele udziału i ciągle powtarzałem wszystkim: „Obiecuję, że warto. To powolne spalanie”. Czuję, że wszystko się odwróciło, kiedy uderzyła ochroniarza i zabiła go, a wszyscy mówili: „Czekaj, co? Co tu się stało?” Jestem bardzo dumny z finału i to dla mnie szalone, że Jeff nigdy wcześniej tego nie reżyserował, ponieważ był taki naturalny i potrafi opowiedzieć swoją historię lepiej niż ktokolwiek inny.

W drugiej połowie sezonu twoja postać, Kristin Ramsey, była takim kierowcą fabuły. Jakie opinie otrzymałeś?

Ludzie mówili: „Poczekaj. To ona jest tym złym? Na przykład, co się tutaj dzieje? Powiedziałem wszystkim, że w ostatnim odcinku zobaczycie wszystko, po co przyszliście – na nadprzyrodzony program Sarah Michelle Gellar, dostaniecie to. Czasami trzeba trochę poczekać.

Sarah Michelle Gellar w Pakiet wilków.

Steve Dietl/Paramount+

Jak przygotowywałeś się do dwóch wielkich zwrotów akcji w tym sezonie?

Musiałam spojrzeć na to przedstawienie całościowo, bo od początku wiedziałam, po co tam jestem i co się dzieje, a nie wszyscy wiedzieli. Musiałem więc sprawić, by wczesne sceny miały sens, jeśli wrócisz i obejrzysz to teraz, kiedy wiedziałem, co naprawdę się dzieje. To było prawie jak granie dwóch postaci. Chcesz, żeby to miało sens, kiedy oglądasz to po raz pierwszy, ale jeśli obejrzysz to ponownie, znając te informacje, być może zauważysz inne rzeczy.

Z pewnością przez cały sezon było wiele pytań, które zastanawiały publiczność.

Uwielbiam programy, kiedy ustawiasz je z tymi pytaniami – chcę, aby na nie odpowiedziano. Nie chcę czekać do piątego sezonu, aby uzyskać niektóre odpowiedzi. Uwielbiam to, że Jeff był w stanie odpowiedzieć na wiele pytań, a następnie stworzyć nowe pytania i nadal zachować ekscytację, ale przynajmniej udzielić odpowiedzi na składanie [it together]. To było trochę jak szósty zmysł, ponieważ wiele rzeczy musieliśmy kręcić dwa razy. [For example,] kręciliśmy scenę przesłuchania i potem [for the second time,] naprawdę można zrozumieć, co robiła w scenie przesłuchania. Zaczynasz rozumieć, co się dzieje.

Pod koniec ósmego odcinka Kristin wyjaśnia, że ​​chce odzyskać swoją rodzinę. Myślisz, że taki był jej plan przez cały czas?

Początkowo to nie ona podłożyła pierwszy ogień. Wybuchł pożar i młode były naprawdę małe, więc umieściła je tam, gdzie myślała, że ​​będą bezpieczne i miała rację. Byli bezpieczni, odnaleziono ich, uratowano. Po prostu nie mogła ich znaleźć. A potem oczywiście tragedia tego, co stało się z Baronem. Myślę, że przez bardzo długi czas myślała, że ​​nie żyje. Dopiero później dowiedziała się, że tak nie jest, i musiała wymyślić sposób na odzyskanie swojej rodziny, gdy znalazła ich wszystkich, ponieważ odnalezienie ich to jedno, ale jak je odzyskać? Myślę, że początkowo planowała pozbyć się Garretta. Nie miała zastosowania [for him anymore]. Ale kiedy zdała sobie sprawę, że jest świetnym ojcem — powiedziała wcześniej, że ojciec dziecka nie był świetnym ojcem — ma z niego pożytek, ale chce tego na swoich warunkach.

Rodrigo Santoro i Sarah Michelle Gellar.

Steve Dietl/Paramount+

Szczególnie w końcowych momentach finału Kristin jasno wyraża to, czego chce.

Warto przeczytać!  Ticketmaster ukrywa fałszywe opłaty za loginami i menu

To duże oświadczenie o tym, co się dzieje [in nature]. Jeff i ja dużo rozmawialiśmy o kaskadach troficznych, zanim zaczęliśmy kręcić, i o tym, co dzieje się teraz z królestwem zwierząt, kiedy mamy te pożary, wylesianie i wszystkie te rzeczy, które zmieniamy. Nie tylko ich dom, ale zmienia królestwo zwierząt, które przetrwało przez wieki w oparciu o drapieżniki i ofiary. Tak myślę [Kristin is] dobry czy zły facet? Myślę, że jest zwierzęciem, to prawda. Jej motywacje są dobre. Chce mieć rodzinę, ale jest też drapieżnikiem i zrobi rzeczy, które zrobiłby drapieżnik. Komplikuje to w naprawdę fajny sposób, w przeciwieństwie do bycia złoczyńcą, który robi rzeczy w ich umysłach na dobre, ona jest zwierzęciem. Istnieją pewne różnice między ludźmi a zwierzętami.

Armaniego Jacksona

Curtis Bonds Baker/Paramount+

Jeśli będzie drugi sezon, czy widzowie mogliby się dowiedzieć więcej o przeszłości Kristin?

Myślę, że tak. Myślę, że zrozumiesz, jak znalazła dzieci. Myślę, że na pewno dowiesz się więcej. Ale dopóki się o niej nie dowiesz, nie możesz tak naprawdę wiedzieć, co się z nią stało.

Jak myślisz, co Kristin myśli o nieznanym dzwoniącym i wpływie, jaki mają na watahę i jej plan?

Kristin jest przyzwyczajona do bycia drapieżnikiem, a ktoś inny psuje jej plan, więc musi dowiedzieć się, kto jest o krok przed nią i dlaczego.

W ostatnim odcinku na końcu widzowie widzą, jak paczka zostaje podzielona. Czy był za tym większy powód?

To wszystko — w końcu znajdują swoją paczkę, ale co się stanie, gdy znajdziesz swoją paczkę? Czasami życie interweniuje i zabiera ci plecak. A jak daleko jesteś w stanie się posunąć, aby odzyskać swoją paczkę? I czy w ogóle chcesz być częścią tego stada? Blake mówi: „Słuchaj, nasze życie było łatwiejsze, zanim byliśmy częścią tej paczki”. A Everett na to: „Nie, ale mój jest teraz lepszy”. To ten sam argument, który Kristin ma z Blake’em o przemianę Danny’ego [Nevada Jose]. [Kristin] mówi do niej: „Blake, mówisz, że nie chcesz, żeby się zmienił, bo tak należy mówić, ale czy nie chciałbyś, żeby miał lepsze życie, gdyby mógł?”

Od lewej: Chloe Robertson, Tyler Gray, Armani Jackson i Bella Shepard.

Steve Dietl/Paramount+

Zdrowie psychiczne to obszerna dyskusja w serii. Jak ważne było dla ciebie posiadanie tej reprezentacji jako części programu?

Warto przeczytać!  Wordle dzisiaj: Oto odpowiedź, wskazówki na 16 lutego

Dlatego zrobiłem show. Na początku trudno było wyjaśnić, na czym polegała moja rola i dlaczego tak bardzo mnie to pociągało. Ale zawsze mówiłem, że to jedna z moich ulubionych rzeczy Buffy było wykorzystanie potworów jako metafor okropności szkoły średniej, okresu dojrzewania. Nawiasem mówiąc, pewnego dnia powiedziałem mojej córce: „Siódma klasa jest do bani, po prostu naprawdę”. Powiedziałem: „Powiem ci od razu, żyję od dawna i miałem wiele złego w swoim życiu. Straciłem wielu ludzi. Nadal uważam, że najgorszym rokiem w moim życiu jest prawdopodobnie siódma klasa. Więc to coś mówi, prawda?

Ale to, co kochałem w serialu, to to, że ten program robi to samo. Zamiast używać potworów dla nastolatków, używaliśmy potworów na współczesne bóle, które mamy, czyli niepokój życia i to, jak stresujące stało się życie dla każdego, w każdym wieku. [For example,] izolacji w czasie pandemii. COVID naprawdę nas izolował. Nie używaliśmy słowa pack podczas COVID – ale twoja kapsuła była zasadniczo twoją paczką i to byli ludzie, którzy pomogli nam przejść przez te trzy lata samotności i poczucia osamotnienia, a ty zdajesz sobie sprawę, jak ważna jest twoja paczka. Więc uwielbiam to stwierdzenie, które wygłosił Jeff. A potem dodajesz do tego komentarz na temat planety, który on tworzy, i zdajesz sobie sprawę, że jest większy obraz. To, czego naprawdę nauczyłem się przez ostatnie kilka lat, to to, że historie nadprzyrodzone w naprawdę dziwny sposób pozwalają opowiadać najbardziej nadludzkie historie.

W swojej karierze pracowałeś nad kilkoma projektami science fiction fantasy. Jak inaczej przygotowywałeś się do tej roli?

Nie wiem, czy przygotowujesz się inaczej. Myślę, że ludzie mają swoje sposoby, które przygotowują. Nie wiem, czy to naprawdę zmienia się w zależności od roli. Musiałem się trochę nauczyć, co robi śledczy od podpaleń. Ten był dla mnie nowy. [Also] zwierząt, im dłużej pozostaje człowiekiem, tym bardziej staje się człowiekiem, ale wciąż istnieją cechy, które zdecydowanie są zwierzęce.

Armaniego Jacksona, Amy Pietz i Sarah Michelle Gellar.

Steve Dietl/Paramount+

Jakie rozmowy odbyliście na temat drugiego sezonu?

Planujemy zrobić jedną. Chcielibyśmy. Nie dostaliśmy oficjalnego słowa. Myślę, że teraz jest ciężki czas, bo zbliża się strajk. To trudne, ale nasze liczby są świetne, a ludzie wciąż znajdują ten serial i są nim podekscytowani, więc mam nadzieję na drugi sezon.

Czy masz już pomysły na potencjalny drugi sezon?

Tak, już zaczynamy pisać. … Myślę, że zagłębilibyśmy się znacznie bardziej w Kristin i jak się tu dostała, co zajęło jej tyle czasu i gdzie była. Myślę, że na pewno będziesz miał tego więcej. I myślę, że teraz będzie musiała dowiedzieć się, kim jest głos w telefonie.

Wywiad zredagowany dla jasności.

Sezon pierwszy z Pakiet wilków jest obecnie transmitowany na Paramount +.


Źródło