Marketing

Sebastian Tomich z Athletic patrzy poza reklamy i subskrypcje, aby osiągnąć rentowność

  • 7 lutego, 2023
  • 4 min read
Sebastian Tomich z Athletic patrzy poza reklamy i subskrypcje, aby osiągnąć rentowność


Ścieżka do rentowności została pierwotnie ustalona na rok 2023, a później została przesunięta na rok 2025 po tym, jak The New York Times kupił publikację sportową. Aby osiągnąć ten cel, dyrektor handlowy The Athletic, Sebastian Tomich, koncentruje się na czymś więcej niż tylko bezpośredniej sprzedaży reklam potencjalnym reklamodawcom. Reklama programowa, sprzedaż biletów, partnerstwa w zakładach sportowych i licencjonowanie własności intelektualnej dla streamerów do produkcji filmów dokumentalnych i seriali fabularnych to priorytety na 2023 rok, powiedział w najnowszym odcinku Digiday Podcast.

Oto najciekawsze fragmenty rozmowy, które zostały lekko zredagowane pod kątem przejrzystości i długości.

Pierwsze spotkanie jest zawsze najłatwiejsze do osiągnięcia

Miałem tę korzyść, że prowadziłem firmę, która po raz pierwszy zajmuje się reklamą. A więc jedną z korzyści jest to, że zawsze dostaniesz pierwsze spotkanie. Jest to drugie i trzecie spotkanie, które staje się o wiele trudniejsze do zdobycia, ale mam 1000 klientów, z którymi muszę się spotkać, żeby pochwalić się tym, co robimy. I muszę wierzyć, wierzę i zespół wierzy, że to zawsze będzie spotkanie, na które warto się wybrać.

Warto przeczytać!  Będziemy odważni i zabawni w naszych nadchodzących kampaniach: Anna Ohlin z Ikea India | Aktualności

Nie widzimy żadnych wyzwań w zakresie organizowania spotkań. Oczywiście rezerwacja dolarów reklamowych na kurczącym się rynku zawsze będzie trudniejsza niż na rynku rozwijającym się. Ale bycie nowym bardzo pomaga. Poza tym jest ogromna korzyść z możliwości zbudowania czegoś od podstaw. Nie tracimy czasu na usuwanie starego systemu lub przestarzałego sposobu pracy z reklamodawcami. Zaczynamy od nowa.

Zautomatyzowane dotknięcie jest włączone — na razie

To pieniądze, możemy je włączać i wyłączać. Osobiście mam słabość do świetnego designu i uważam, że reklama programatyczna może to naruszać. Zawsze jestem dość ostrożny, zwłaszcza gdy masz produkt, za który ludzie płacą bezpośrednio. Dlatego nigdy nie powiem, że automatyzacja jest głównym celem. Programmatic to sposób na generowanie przychodów [though] i znowu, zawsze masz możliwość, aby go wyłączyć. Jest włączony teraz i działa tak długo, jak tego potrzebujemy.

Powiem zespołowi, że im więcej sprzedajemy bezpośrednio, tym mniej sprzedajemy programowo. Więc proszę sprzedawać więcej. A z punktu widzenia jakości, generalnie stwierdzam teraz, że jest łagodny. Oczywiście są rzeczy, które mi się nie podobają, ale zazwyczaj są dość odizolowane. Udało nam się zachować tę zdrową równowagę dzięki wyświetlaniu zautomatyzowanych reklam, ale jednocześnie zachowaniu wysokiej jakości obsługi, która sprawia, że ​​ludzie czują się dobrze, płacąc nam bezpośrednio.

Warto przeczytać!  Największe błędy popełniane przez marki w marketingu influencerów

Naturalne rozszerzenia do świata sportu

myślimy o [ticketing, merchandise and betting] jako sposób, w jaki możemy wnieść wartość dodaną do życia fanów sportu. I tak się składa, że ​​​​są również sposobami zarabiania pieniędzy. Ale niezależnie od tego, czy obstawiasz zakłady, czy nie, spora część naszej publiczności obstawia zakłady sportowe, dlatego warto mieć jakiś rodzaj oferty. W tym przypadku mamy świetnych partnerów w BetMGM, mamy treści bukmacherskie, mamy z nimi wyłączność, zapewniamy kursy — nie robimy dla nich marketingu afiliacyjnego, więc nie zachęcamy ludzi do obstawiania — ale dla tych, którzy są zainteresowani, byliśmy dla nich kontaktem. Świat marketingu afiliacyjnego to po prostu coś, czym w tej chwili postanowiliśmy się nie zajmować [but] Nauczyłem się teraz nigdy nie mówić nigdy w niczym.

W przypadku biletów, to samo, jak fan sportu, który nie próbuje iść na mecz. Więc znowu, jest to dla nas okazja do zarobienia pieniędzy, a także przywrócenia wartości czytelnikom. Nie mamy teraz partnera, ale jest to coś, czym jesteśmy bardzo zainteresowani.

Warto przeczytać!  List otwarty do działów marketingu od ekspertów ds. oceny reklamy


Źródło