Technologia

Ser Destiny 2 Iron Banner podkreśla problemy z modelem

  • 9 stycznia, 2023
  • 4 min read
Ser Destiny 2 Iron Banner podkreśla problemy z modelem


Żelazna Chorągwi była w pewnym momencie jedną z najbardziej poszukiwanych aktywności w Destiny 2. Jednak w ciągu ostatnich kilku sezonów popularność tej aktywności spadła.

Podstawowym problemem związanym z tym trybem jest to, że pojawia się on tylko przez dwa tygodnie w każdym sezonie. Ponieważ w tym tygodniu pozostał tylko jeden dzień Żelaznej Chorągwi w Destiny 2 Season of the Seraph, większość Strażników w społeczności usilnie walczy o barwę (która jest zablokowana za drugą ścieżką resetowania w kuźni Lorda Saladyna), ale robią to celowo przegrywając mecze.


Społeczność Destiny 2 wymyśla ser do mielenia na shader Żelaznej Chorągwi

okładka youtube

Żelazna Chorągwi dla Sezonu Serafin Destiny 2 miała być ekscytującym wydarzeniem dla społeczności. Ponieważ Caitl i jej siły były rzekomo zaangażowane w nowy tryb Fortecy, społeczność była podekscytowana uczestnictwem w wydarzeniu.

Jednak zaangażowanie Kabały było nieco mierne. Po zrzuceniu na pole tylko dwóch wież Scorpiusa, nie było to tak ekscytujące, na jakie czekała społeczność. Co więcej, większość Strażników ucieka się do rzucania meczami, zamiast rozgrywania całego meczu.

Dzieje się tak, ponieważ przegrana jest najwyraźniej „łatwiejszym” sposobem na odblokowanie cieniowania, którego wszyscy szukają, Żelaznego Przeciwcienia. Ten shader nadaje elementom zbroi teksturę podobną do kolczugi, co jest bardzo unikalne w Destiny 2.

Jak wspomniano powyżej, każdy mecz Żelaznej Chorągwi trwa około dziewięciu minut. Każde zwycięstwo zapewnia około 300 punktów rankingowych, a każda porażka zapewnia około 220 punktów rankingowych. Są to wyniki, które gracze otrzymują przy maksymalnych mnożnikach reputacji. Aby dotrzeć do drugiego toru nagród, Strażnicy będą musieli raz zresetować swoją rangę u Lorda Saladyna. Tylko wtedy będą mogli dotrzeć do drugiego toru nagród i odblokować shader Iron Countershade.

Aby to zrobić, gracze będą musieli rozegrać około 70-80 meczów. Liczba meczów wymaganych do osiągnięcia rangi zależy od mnożnika rangi, zwycięstw i porażek, ale i tak jest dość wysoka.

Aby temu zaradzić, gracze ze społeczności zaczęli łączyć się i organizować mecze, używając emocji lub po prostu biegając, dając przeciwnikowi darmowe zabójstwa. Oto matematyka, którą śledzą:

  • Każdy mecz Żelaznej Chorągwi trwa dziewięć minut. Wygrana = 300 punktów rankingowych, a przegrana = 220 punktów rankingowych.
  • Lord Saladyn ogłasza mecz na korzyść zwycięskiej drużyny, jeśli zostanie osiągnięty wynik 65-0.
  • Osiągnięcie tego wyniku zajmuje zaledwie kilka minut, jeśli drużyna celowo przegrywa mecze. Korzystając z tej metody, mogą wygrać dwie gry w ciągu dziewięciu minut, co dałoby im łącznie 440 punktów rankingowych.

Chociaż jest to dość nudna metoda zdobywania punktów rankingowych, jest niewątpliwie szybsza. Podkreśla to również poważny problem z trybem Żelaznej Chorągwi w Destiny 2: niekończącą się harówkę.

Walka o awans jest tak wyczerpująca i długa, że ​​Strażnicy woleliby rzucać meczami niż grać w ten tryb. Wydarzenie trwa tylko dwa tygodnie, a ponieważ nie ma jasnej daty, kiedy odbędzie się następne, zrozumiałe jest, że społeczność chce w ten sposób szlifować ścieżkę nagród.

Co więcej, odebranie punktów rankingowych przegranemu też nie będzie miało sensu. Chociaż niewielka część społeczności rzuca zapałkami, jest inna część społeczności, która przegrywa mecze pomimo prób. Jedynymi dwoma możliwymi poprawkami byłoby albo wydłużenie czasu trwania Żelaznej Chorągwi w Destiny 2, albo ogłoszenie dat obu Żelaznej Chorągwi z tygodniowym wyprzedzeniem. Na razie nie jest jasne, czy Bungie rozwiąże te problemy, ale do tego czasu szlifowanie wydaje się być jedyną drogą naprzód.

Pod redakcją Siddhartha Satisha





Źródło