Shah Rukh Khan, zaprezentowany jako twarz „End of Reason Sale” Myntry
![Shah Rukh Khan, zaprezentowany jako twarz „End of Reason Sale” Myntry](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/05/1685109401_3-770x470.jpg)
W ramach tego stowarzyszenia Shah Rukh będzie można zobaczyć w serii urzekających filmów reklamowych.
Myntra, jedno z wiodących indyjskich miejsc związanych z modą, urodą i stylem życia, zaprasza największą supergwiazdę Shah Rukha Khana jako twarz 18. edycji Myntra’s End of Reason Sale (EORS), odbywającego się co dwa lata festiwalu mody.
Z Shah Rukhiem Khanem jako twarzą największego karnawału mody w kraju, EORS-18, Myntra chce wykorzystać jego niezwykłą osobowość jako jednej z największych gwiazd filmowych, cenionych i kochanych w kraju. Jego popularność przekracza granice i rezonuje z fanami na całym świecie. Nienaganne wyczucie mody Shah Rukha Khana i jego wrodzona umiejętność trafiania w gusta publiczności we wszystkich grupach wiekowych – od pokolenia Z do millenialsów i regionów geograficznych – od metra do poziomu 2 i wyższych, słusznie pozycjonują go, aby zwiększyć widoczność marki Myntra podczas nadchodzącego EORS , wydarzenie, które umożliwia wszystkim dostęp do tego, co najlepsze w modzie, urodzie i stylu życia.
W ramach tego stowarzyszenia Shah Rukh będzie można zobaczyć w serii urzekających filmów reklamowych, skupiających się na ekscytujących i destrukcyjnych konstrukcjach EORS-18 Myntry. Publiczność będzie zachwycona tą świeżą i dziwaczną kampanią marki, która oddaje podekscytowanie King Khan, aby pomóc kupującym w dokonywaniu wspaniałych wyborów modowych za pośrednictwem tej edycji EORS. Dodając swoją charyzmatyczną prezencję i niezrównany urok do kampanii marki, SRK będzie angażować konsumentów i przekazywać przesłanie EORS-18 w sposób, w jaki tylko on może. Kampania marki będzie intensywnie wzmacniana za pośrednictwem kanałów multimedialnych przed iw trakcie EORS-18. Shah Rukh będzie również widoczny w aplikacji, aby jeszcze bardziej przyciągnąć uwagę publiczności.
Mówiąc o współpracy z Shah Rukhiem Khanem, Sunder Balasubramanian, CMO – Myntra, powiedział: „Jesteśmy podekscytowani, że Shah Rukh jest twarzą EORS-18 i jesteśmy przekonani, że to stowarzyszenie bez wątpienia wzniesie to wydarzenie na nowy poziom. przepychu, stylu i ekscytacji. SRK należy do nielicznych kultowych celebrytów, których popularność nie zna granic i wykracza poza grupy wiekowe. Jest kochany przez wszystkich, co doskonale pasuje do istoty Myntra EORS – integracyjnej ekstrawagancji modowej, która zapewnia ludziom w całym kraju to, co najlepsze w modzie, urodzie i stylu życia. Z Shah Rukh Khan jako twarzą 18. edycji EORS jesteśmy przekonani, że będzie to niezapomniane święto mody, tworzące fale inspiracji i urzekające doświadczenia dla wszystkich.”
Przemawiając na forum stowarzyszenia, Shah Rukh Khan powiedział: „Moda zawsze była dla mnie sposobem wyrażania siebie. Jest to sposób na przyjęcie własnego unikalnego stylu i stworzenie oświadczenia, które naprawdę odzwierciedla Twoją osobowość. Jestem podekscytowany współpracą z niesamowitym zespołem Myntra i odegraniem swojej roli w promowaniu niezapomnianych wrażeń dla entuzjastów mody w całym kraju, którzy przygotowują się do EORS-18, największego karnawału zakupów w Indiach”.
Współpraca ma na celu stworzenie niezwykłych doświadczeń zakupowych dla milionów entuzjastów mody. Długo wyczekiwany EORS-18, który rozpocznie się 1 czerwca, ma przynieść najbardziej pożądane marki z całego świata, w parze z nigdy wcześniej nie widzianymi ofertami.