Rozrywka

Showtime przemianowany na Paramount + z Showtime pośród odwołań, potencjalne zwolnienia – termin

  • 30 stycznia, 2023
  • 9 min read
Showtime przemianowany na Paramount + z Showtime pośród odwołań, potencjalne zwolnienia – termin


Showtime nie będzie już samodzielną marką.

Paramount Global ujawnił w poniedziałek, że firma zmienia nazwę sieci kablowej premium na „Paramount + with Showtime” w ramach szeroko zakrojonej zmiany, która łączy obie marki w świecie transmisji strumieniowej.

Jeszcze w tym roku Showtime, który już przeszedł poważne zmiany w zeszłym roku wraz z odejściem Davida Nevinsa, stanie się Paramount + z Showtime zarówno w wersji linearnej, jak i streamingowej. Zawartość Showtime będzie wtedy dostępna na poziomie premium Paramount+. To posunięcie dotyczy tylko Stanów Zjednoczonych

Chris McCarthy będzie nadal kierował studiem Showtime i nadzorował operacje sieciowe dla kanału liniowego oraz ściśle współpracował z Tomem Ryanem, który będzie nadzorował Paramount+ z biznesem streamingowym Showtime.

POWIĄZANE: Eksperci zastanawiają się, czy tendencja do anulowania ukończonych sezonów telewizyjnych będzie kontynuowana

McCarthy powiedział pracownikom w notatce, którą widział Deadline, że wyjaśni, co oznaczają zmiany dla firmy w ratuszu 23 lutego.

W ramach zmian firma „odwróci inwestycje od obszarów, które osiągają słabe wyniki” i które odpowiadają za „mniej niż 10% naszych wyświetleń”.

„Rozpoczęliśmy już rozmowy z naszymi partnerami produkcyjnymi na temat tego, jakie treści mają sens i które programy mają potencjał franczyzowy” – powiedział McCarthy (przeczytaj pełne notatki poniżej).

Doprowadziło to do odwołania pokazów, takich jak Trzy kobietyktóry został ukończony, ale nie został wyemitowany; Wpuść właściwego; oraz żigolak amerykański.

POWIĄZANY: Seriale telewizyjne zanikające w 2023 roku i później: galeria zdjęć odwołanych programów

Szef Paramount, Bob Bakish, powiedział: „Showtime od dziesięcioleci urzeka widzów ambitnymi oryginalnymi serialami, które definiują treści premium i fandom. Jego nazwa zawsze będzie oznaczać uznaną przez krytyków, przełomową rozrywkę i kreatywną doskonałość. Teraz, gdy zawartość Showtime zostanie zintegrowana z naszą flagową usługą przesyłania strumieniowego, a wybrane oryginały Paramount+ dołączą do oferty linearnej, Paramount+ stanie się ostateczną wieloplatformową marką w przestrzeni streamingowej – i pierwszą tego rodzaju, która w ten sposób integruje treści strumieniowe i linearne”.

Jeśli chodzi o zwolnienia, Bakish dodał, że „zmiana przynosi niepewność zespołom pracującym nad tymi markami i firmami” i podzieli się szczegółami w nadchodzących tygodniach.

Oto notatki, które wyszły dzisiaj.

Od Bakisha:

Zespół,

Prawie rok temu ogłosiliśmy, że ViacomCBS stanie się Paramount — wykorzystując moc naszego połączonego portfolio, aby stać się jedną, zintegrowaną firmą. Od tego czasu jestem niezwykle dumny z wielu sposobów, w jakie wspólnie pracowaliśmy na różnych platformach, markach i kontynentach, aby konsekwentnie dostarczać jako światowi liderzy w przyszłości rozrywki.

Warto przeczytać!  Jennifer Lopez spędza wieczór z Benem Affleckiem i jego synem na meczu Los Angeles Lakers

W tym samym duchu cieszę się, że mogę podzielić się kolejnym krokiem w ewolucji naszej firmy. Dzisiaj ogłaszamy, że jeszcze w tym roku w pełni zintegrujemy SHOWTIME z Paramount+ zarówno na platformach streamingowych, jak i linearnych — zapewniając widzom jeszcze więcej popularnych franczyz i hitowych oryginałów. Aby odzwierciedlić tę zmianę, zarówno nasz poziom streamingu premium w Paramount+, jak i liniowa sieć SHOWTIME zmienią nazwę na „Paramount+ with SHOWTIME” w USA

SHOWTIME od dziesięcioleci urzeka widzów ambitnymi oryginalnymi serialami, które definiują treści premium i fandom. Jego nazwa zawsze będzie oznaczać uznaną przez krytyków, przełomową rozrywkę i kreatywną doskonałość. Teraz, gdy zawartość SHOWTIME została zintegrowana z naszą flagową usługą przesyłania strumieniowego, a wybrane oryginały Paramount+ dołączą do oferty linearnej, Paramount+ stanie się definitywną wieloplatformową marką w przestrzeni streamingowej — i pierwszą tego rodzaju, która w ten sposób integruje treści strumieniowe i linearne.

Ta nowa połączona oferta pokazuje, w jaki sposób możemy wykorzystać całą naszą kolekcję treści, aby nawiązać głębsze więzi z konsumentami i zwiększyć wartość dla naszych partnerów dystrybucyjnych. Ta zmiana przyczyni się również do lepszego dostosowania naszej krajowej i międzynarodowej oferty Paramount+, ponieważ międzynarodowa Paramount+ zawiera już treści Showtime. I, co bardzo ważne, ta integracja odblokuje efektywność operacyjną i korzyści finansowe w całym naszym szerszym portfolio.

Chris McCarthy będzie nadal kierował studiem SHOWTIME i nadzorował operacje sieciowe dla kanału liniowego. W tandemie będzie ściśle współpracował z Tomem Ryanem, który będzie nadzorował działalność związaną z transmisją strumieniową „Paramount+ with SHOWTIME”.

Chociaż jesteśmy przekonani, że jest to właściwe posunięcie dla naszej firmy, naszych konsumentów i naszych partnerów, wiemy, że ta zmiana powoduje niepewność w zespołach pracujących nad tymi markami i firmami. Dokładamy wszelkich starań, aby cały proces był jak najbardziej przejrzysty i przemyślany, i spodziewamy się udostępnić dodatkowe szczegóły w nadchodzących tygodniach.

W międzyczasie proszę o koncentrację. Dzięki Twojej ciężkiej pracy, poświęceniu i współpracy, Paramount+ i SHOWTIME są gotowe na sukces. Dziękuję, jak zawsze, za wszystko, co robisz.

Warto przeczytać!  Reżyser Fast X zlekceważył rywalizację Vin Diesela, mówi, że nie będzie kontynuował bez Dwayne'a Johnsona i Gal Gadot

To, co najlepsze,

Pion

Z biura McCarthy’ego:

Cześć wszystkim,

Chciałem śledzić wspaniałe wieści, którymi Bob właśnie podzielił się na temat dalszej integracji SHOWTIME i Paramount+ stworzyć jedną potężną usługę przesyłania strumieniowego i wyjaśnić, dlaczego jestem tak podekscytowany tym dużym krokiem naprzód.

Istnieje wiele korzyści dla Paramount+ i SHOWTIME zarówno po stronie przesyłania strumieniowego, jak i sieci, w trzech kluczowych obszarach:

  • Marki uzupełniające i zróżnicowane
  • Przekierowanie zwiększonych inwestycji na mocne strony SHOWTIME
  • Zintegrowana platformaWiększy nacisk na treść

Jestem pewien, że będziesz miał wiele pytań iw tym celu planujemy Ratusz w Los Angeles w tygodniu rozpoczynającym się 23 lutego, aby przejść do szczegółów i najważniejszych wydarzeń, w tym:

Marki uzupełniające i zróżnicowane

Marka SHOWTIME zawsze przyciągała widzów, którzy preferują treści z ostrzejszą i bardziej dojrzałą tematyką, skupiające się na skomplikowanych postaciach i wielowarstwowych światach. Treści SHOWTIME przemawiają do widzów zorientowanych na metropolię, którzy są bardziej zróżnicowani kulturowo, z większą koncentracją mieszkającą w miastach w porównaniu z ogółem populacji. Ta grupa odbiorców i tematyka uzupełniają markę Paramount+, która jest znacznie szersza i przemawia do całej rodziny i odbiorców na całym rynku w całym kraju.

Przekierowanie inwestycji na mocne strony SHOWTIME

Jako część Paramount+ możemy przeznaczyć więcej środków na budowanie ścieżek, które uczyniły markę SHOWTIME sławną, a także przekształcanie naszych hitów w światowe hity. Aby to zrobić, odwrócimy inwestycje od obszarów, które osiągają słabe wyniki i które odpowiadają za mniej niż 10% naszych wyświetleń. Rozpoczęliśmy już rozmowy z naszymi partnerami produkcyjnymi na temat tego, jakie treści mają sens w przyszłości i które programy mają potencjał franczyzowy.

Przypominamy, że mocne strony marki SHOWTIME i filtry treści to:

  • Złożone postacie: Wywrotowi antybohaterowie, jak np DEXTER, WYSOKO oraz ŻÓŁTE KURTKI
  • Potężne światy: Potężne światy o wysokie stawki, takie jak MILIARDY oraz OJCZYZNA
  • Kultury metra: Zróżnicowane kulturowo ujęcia, takie jak: THE CHI i nadchodzące WOLNI PODRÓŻNICY.

Zintegrowane platformy — większy nacisk na treść

Teraz, gdy SHOWTIME i nasze treści zostaną zintegrowane jako poziom premium Paramount+, dotrzemy do większej liczby ludzi na całym świecie poprzez streaming i linear niż kiedykolwiek wcześniej. Po stronie sieciowej wzmocni to naszą ofertę dla tych konsumentów, umożliwiając nam dostęp do oryginałów Paramount+ oprócz oryginałów SHOWTIME, a także filmów Paramount Pictures, które są dostępne w usługach.

Warto przeczytać!  Syn Nicolasa Cage'a oskarżony o pobicie swojej mamy, Christiny Fulton

Jest to zwycięska strategia, która zapewnia większą wartość naszym klientom transmisji strumieniowej i więcej powodów dla abonentów telewizji kablowej do przejścia na Paramount+ z siecią SHOWTIME, która wkrótce zostanie przemianowana. Co najważniejsze, pozwala nam bardziej skupić się na rzeczach, z których marka SHOWTIME jest znana: naszych hitach.

Więcej wkrótce, ale na razie dziękujemy za pomoc, ponieważ wspólnie ciężko pracujemy, aby Paramount + z SHOWTIME stał się jednym z wiodących światowych serwisów streamingowych!

Dziękuję Ci,

Chris

Z biura Ryana:

Cześć wszystkim,

Idąc za notatką Boba, chcę podzielić się moim entuzjazmem dla tego, co to oznacza dla Paramount+.

Przez ostatnie dwa lata budowaliśmy prawdziwie zróżnicowaną markę w przestrzeni streamingowej. Skupiliśmy się na przyspieszeniu naszej działalności i wzmocnieniu naszej unikalnej mieszanki treści, i odnieśliśmy kilka wspaniałych zwycięstw. I, jak wiecie, to się opłaca: ugruntowaliśmy swoją pozycję jako najszybciej rozwijająca się usługa przesyłania strumieniowego w Stanach Zjednoczonych, prowadząc branżę pod względem rejestracji w USA i przyrostu liczby abonentów brutto.

Dzięki dalszej integracji SHOWTIME z Paramount+ będziemy teraz mogli dostarczać naszym konsumentom bezproblemową, w pełni zintegrowaną, wieloplatformową usługę premium z większą ilością oryginalnych, kształtujących kulturę treści, które kochają. Ta ulepszona oferta służy naszym widzom i naszym partnerom kreatywnym – z jeszcze większą możliwością skalowania naszych franczyz i tworzenia hitów w całym wszechświecie Paramount+ w trybie liniowym i strumieniowym.

Chris i ja ściśle współpracujemy, aby upewnić się, że nasze zespoły są przygotowane do jak najlepszego wykorzystania ogromnego potencjału tej nowej oferty. Chociaż wciąż pozostaje wiele szczegółów do dopracowania, będziemy musieli nadal być zwinni, kreatywni i – przede wszystkim – współpracować. W nadchodzących tygodniach będę w kontakcie z dodatkowymi informacjami.

Jak zawsze, dziękuję wszystkim za ciężką pracę i poświęcenie, aby Paramount+ było jak najlepsze.

Tomek




Źródło