Technologia

Skull and Bones przełożone po raz szósty, Ubisoft odwołuje trzy niezapowiedziane gry

  • 15 stycznia, 2023
  • 3 min read
Skull and Bones przełożone po raz szósty, Ubisoft odwołuje trzy niezapowiedziane gry


Ubisoft ponownie opóźnił Skull and Bones, nadchodzącą piracką grę przygodową, z powodu słabej ogólnej sprzedaży ostatnich tytułów i planowanych zmian w całej firmie na następny rok fiskalny. To już szósta chroniczna odmowa wydania tytułu walki morskiej, którego premiera była zaplanowana na 9 marca. Premiera jest teraz zaplanowana na następny rok podatkowy, który trwa od kwietnia 2023 do marca 2024. Według komunikatu prasowego skierowanego do inwestorów, mającego na celu wzmocnienie ze względu na swój długoterminowy wzrost, Ubisoft zdecydował również o anulowaniu trzech niezapowiedzianych projektów. Wiele z tego zamieszania przypisywano Mario + Rabbids: Sparks of Hope and Just Dance 2023, które osiągnęły słabe wyniki w ostatnich tygodniach 2022 r. oraz w styczniu, który był „znacznie i zaskakująco wolniejszy niż oczekiwano”.

„Chociaż Skull and Bones jest już ukończony, wykorzystujemy czas pozostały do ​​premiery, aby wykorzystać opinie z naszych trwających testów technicznych i nadchodzącej otwartej bety, aby dopracować i zrównoważyć wrażenia” – powiedział rzecznik Ubisoft. Kotaku. W komunikacie prasowym zauważono, że dodatkowy czas wynikający z wielu opóźnień „opłacił się” i doprowadził do imponującej poprawy jakości gry. Studio ma również pokaz na żywo zaplanowany na koniec tego tygodnia, 13 stycznia o 22:30 IST/9:00 PT na kanale Ubisoft Twitch. Rozwój Skull and Bones rozpoczął się w 2013 roku, kiedy przyszedł czas na rozszerzenie multiplayer do gry Assassin’s Creed IV: Pirate Black Flag. Projekt ostatecznie ukształtował się jako samodzielna rzecz, przekształcając się w samodzielną grę piracką z otwartym światem, którą znamy dzisiaj. Daje to w sumie 11 lat rozwoju.

Warto przeczytać!  10 hacków na iPhone'a, które musisz znać, aby w pełni wykorzystać swój telefon

Aby zniwelować straty, Ubisoft zachowa ostrożność i potwierdzi w komunikacie prasowym nowy zestaw środków. Jak wspomniano, oznacza to anulowanie trzech niezapowiedzianych projektów, oprócz czterech anulowanych w lipcu ubiegłego roku. Potwierdzono, że dwa z nich to Splinter Cell VR i Ghost Recon Frontline. Ponieważ Ubisoft drażnił się już z remakiem oryginalnego Splinter Cell, można bezpiecznie założyć – bez żartów – jest bezpieczny. To powiedziawszy, firma planuje wydać kolejną grę premium oprócz Skull and Bones, Assassin’s Creed Mirage i Avatar: Frontiers of Pandora w następnym roku podatkowym.

Ubisoft odpisuje również 500 milionów euro (około 4398 crore rupii) na koszty badań i rozwoju nadchodzących gier free-to-play i gier premium, oprócz tych, które właśnie zostały anulowane. W szczególności odzwierciedla to zwiększoną ostrożność w odniesieniu do obecnego wymagającego rynku gier wideo i otoczenia makroekonomicznego, a także konieczną większą koncentrację na mniejszej liczbie tytułów. Firma planuje również zaoszczędzić ponad 200 milionów euro (około 1759 crore rupii) na kosztach operacyjnych w ciągu najbliższych dwóch lat.

„Długoterminowe perspektywy dla branży pozostają obiecujące i jestem przekonany, że Ubisoft ma dobrą pozycję, aby wykorzystać tę dynamikę dzięki sile naszych zespołów, marek, mocy produkcyjnych, technologii i bilansowi. Nasz dotychczasowy katalog pozostaje bardzo zdrowy, z niezwykle silną aktywnością w Rainbow Six Siege, świetnym rozmachem naszych gier Assassin’s Creed i ogólnie dobrą wydajnością naszych gier na żywo” – powiedział Yves Guillemot, dyrektor generalny Ubisoft.

Warto przeczytać!  Premiera Oppo Pad Air 2 Cena Dane techniczne Funkcje Cena

Skull and Bones nie będzie już uruchamiany w ustalonym wcześniej marcowym terminie. Dalsze aktualizacje na ten temat powinny być ujawniane w odpowiednim czasie.


Linki partnerskie mogą być generowane automatycznie – szczegółowe informacje znajdują się w naszym oświadczeniu dotyczącym etyki.


Źródło