Technologia

Skull & Bones wygląda i gra gorzej niż Assassin’s Creed Black Flag

  • 19 lutego, 2024
  • 3 min read
Skull & Bones wygląda i gra gorzej niż Assassin’s Creed Black Flag


Porównania między nową grą wojenną o tematyce pirackiej firmy Ubisoft, Skull & Bones, a dziesięcioletnią grą Assassin’s Creed Black Flag pokazują, że ta pierwsza wygląda i gra gorzej niż ta druga.

Bezpośredni porównania między Skull & Bones i dziesięcioletnia Assassin’s Creed Black Flag od Ubisoftu pokazują te same lub w niektórych przypadkach gorsze szczegóły i fizykę. Jeśli chodzi o fizykę wody, obie gry przedstawiają podobnie wyglądające zmarszczki i fale podczas przemieszczania się po obszarze brzegowym. Krople wody kapią z modelu postaci Edwarda w grze Assassin’s Creed Black Flag po wyjściu z wody. Tego szczegółu brakuje w Skull & Bones.

Dodatkowo Edward, główny bohater Assassin’s Creed Black Flag, może swobodnie pływać, podczas gdy Twoja postać w Skull & Bones nie potrafi pływać w ogóle. Jest to rażące pominięcie w tym drugim przypadku, ponieważ gra koncentruje się na walce morskiej, a umiejętność pływania jest naturalnym oczekiwaniem.

Co więcej, w grze Skull & Bones nie ma eksploracji lądu ani walki wręcz podczas wchodzenia na pokład wrogiego statku podczas bitew na statkach, w przeciwieństwie do Assassin’s Creed Black Flag. W tym drugim przypadku zniszczenia i gruzy z bitew na statkach również wydają się bardziej realistyczne. Tymczasem mechanika harpunów w Skull & Bones jest nieporadna, a reakcje na trafienia są nagłe i nierealistyczne. Jednak w Assassin’s Creed Black Flag mechanika jest płynna i intuicyjna.

Warto przeczytać!  Przeglądarka Sidekick: ta przeglądarka zwiększająca produktywność sprawiła, że ​​zrezygnowałem z Google Chrome

Podczas sesji pytań i odpowiedzi będącej częścią telekonferencji omawiającej sprzedaż Ubisoftu w trzecim kwartale w roku finansowym 2024, jeden z uczestników podkreślił zmianę w kierunku podejścia do świadczenia usług na żywo w Skull and Bones, zgodnie z planem działania gry na rok 1. Uczestnik ten kwestionował decyzję Ubisoftu o wycenie gry na 70 dolarów, sugerując, że przyjęcie modelu free-to-play mogłoby bardziej sprzyjać modelowi usług na żywo i bazie graczy.

W odpowiedzi Guillemot bronił strategii cenowej, twierdząc, że Skull and Bones gwarantuje, że będzie grą pełnopłatną ze względu na jej rozległą skalę. Podkreślił znaczny rozmiar i kompletność gry, opisując ją jako grę „poczwórnej klasy A”, która zapewni graczom długoterminową wartość. Jednakże nie wydaje się, aby tak było, biorąc pod uwagę porównania z dziesięcioletnią grą Assassin’s Creed Black Flag.

Skull and Bones został wydany 16 lutego 2024 roku na Amazon Luna, PlayStation 5, Windows i Xbox Series X/S po kilku opóźnieniach i wyzwaniach rozwojowych.







Źródło