Marketing

Sky Marketing Mix (4P) i strategia marketingowa

  • 27 listopada, 2023
  • 5 min read
Sky Marketing Mix (4P) i strategia marketingowa


Oto strategia marketingowa firmy Sky, która analizuje markę w oparciu o ramy marketingu mix obejmujące 4P (produkt, cena, miejsce, promocja).

Strategia produktu Sky:

Strategię produktową i miks produktów w strategii marketingowej Sky można wyjaśnić w następujący sposób:

Sky jest jedną z wiodących firm telekomunikacyjnych na świecie. Aby rozszerzyć swoje segmenty biznesowe, Sky weszła na nowe rynki i dotarła do nowych segmentów klientów. Firma uważa, że ​​jej klienci zasługują na wyjątkowe usługi i stara się je ulepszać każdego dnia dla swoich klientów. Sky Go umożliwia klientom dostęp do filmów na żądanie, a Sky Q oferuje klientom lepsze wrażenia z oglądania telewizji HD. Hotspot Wi-Fi, łączność Bluetooth i sterowanie dotykowe to funkcje oferowane przez produkt Sky Q firmy Sky. Sky oferuje szeroką gamę produktów w swojej strategii marketingowej, która obejmuje:

1. Kanały Sky: Sky 1, Sky Living, Sky Atlantic, Sky Arts, Sky Cinema, Sky Sports, Sky News

2. Dzieci nieba

3. Niebo Go

4. Rozmowy o niebie

5. Niebo Q

6. Niebo Wifi

7. Skrzynka cyfrowa

Do jej spółek zależnych należą Sky UK, Sky Ireland, Sky Deutschland, Sky Italia i Sky Studios.

Obraz: wikimedia

Strategia cenowa Sky Price/Pricing:

Poniżej przedstawiono strategię cenową w strategii marketing mix Sky:

Sky stosuje strategie ekonomiczne łączenia cen i oferowania kombinacji usług, aby ustalić cenę dla klientów. Jeśli klient zdecyduje się na pakiet Original za 20 funtów miesięcznie, otrzyma 270 kanałów i dekoder Sky Q 1TB, podczas gdy pakiet Variety za 32 funty miesięcznie zapewnia mu ten sam dekoder i około 300+ kanałów.

Dodanie Multiscreen i pakietów Cinema lub Sports będzie kosztować więcej, ale nowa struktura Sky pomaga uczynić jej flagową usługę bardziej przystępną cenowo, a firma oferuje również bezpłatny telewizor LG lub laptop Lenovo, gdy klienci zarejestrują się online. Strategię cenową w miksie marketingowym Sky można przeanalizować poniżej. Pakiety online obejmują różnorodne oferty. Zakres cen pakietów subskrypcji waha się od 20 funtów miesięcznie, a ceny mogą wzrosnąć w zależności od wybranego pakietu lub kanałów. Roczny przychód firmy wynosi ponad 15 miliardów dolarów.

Sky Place i strategia dystrybucji:

Poniżej przedstawiono strategię dystrybucji w marketingu mix Sky:

Sky jest uznanym graczem rynkowym w krajach europejskich. Firma ma możliwości ekspansji i wzrostu w 5 krajach. Sky świadczy swoje usługi 98 milionom gospodarstw domowych. Wszystkie najlepsze filmy, filmy na żądanie i programy telewizyjne są dostępne dla klientów w dowolnym miejscu i czasie. Firma ma znaczny potencjał wzrostu w gospodarstwach domowych na rynkach, które będą bardziej dochodowe dla marki. Sky zapewnia milionom klientów najlepsze wrażenia telewizyjne. Szerokopasmowy dostęp do Internetu oparty na światłowodach również będzie dodatkiem do usług oferowanych przez dostawcę usług.

Sky stara się oferować najlepszą rozrywkę z najważniejszych wydarzeń sportowych na żywo, najlepszych programów telewizyjnych i kinowych hitów w różnych popularnych formatach.

Strategia promocyjno-reklamowa w marketingu Sky przedstawia się następująco:

Sky promuje swoje produkty za pomocą telewizorów LG i laptopów Lenovo. Sky nawiązało współpracę z Facebookiem i Twitterem. Celem tej współpracy jest promocja marki przy użyciu najnowszych dostępnych formatów reklam. Instagram odpowiada za marketing cyfrowy wielu marek. Obecnie w zakresie marketingu cyfrowego Sky prowadzi kampanię cyfrową przy użyciu Twitter Moments i reklam na Facebooku. Klienci stają się obeznani z technologią, a telefony komórkowe i tablety z dużymi wyświetlaczami są również wykorzystywane do promocji marki.

Ponieważ jest to marka zajmująca się marketingiem usług, oto pozostałe trzy „P”, które tworzą 7 „P” marketingu Sky.

Proces:

Aby tworzyć wartość dla swoich klientów, Sky inwestuje długoterminowo, a także inwestuje w swoich pracowników. Pomysł polega na dostarczaniu konsumentom świetnej treści w innowacyjny sposób. Proces instalacji jest ukończony w ciągu 6 dni, a inżynier serwisowy konfiguruje pożądany sprzęt. Sky ma również dział obsługi klienta, który zajmuje się skargami i odpowiada za ich rozpatrywanie.

Dowód rzeczowy:

Sky ma swoje siedziby w Londynie, Monachium i Mediolanie. Posiada ponad 30 lokalizacji, w tym centra kontaktowe, centra technologiczne i kanały transmisyjne. Strona internetowa Sky wyróżnia wszystkie oferty firmy pod względem pakietów, usług, cen itp. Firma ma również biura we Włoszech, Niemczech i Austrii.

Ludzie:

Sky ma ponad 20 milionów klientów. 21st century FOX ma udziały w Sky. Firma zatrudnia ponad 30 000 pracowników i 10 000 agentów obsługi klienta i inżynierów. Ludzie są siłą marki Sky. Obejmuje to strategię marketingową Sky i marketing mix.

O Sky:

Sky UK Limited to firma telekomunikacyjna. Firma działa w Wielkiej Brytanii. W przeszłości firma była znana jako British Sky Broadcasting (BSkyB). Dzięki zmianom technologicznym i pojawieniu się satelitów, firmie łatwiej było nadawać kanały i zapewniać rozrywkę widzom. Zaawansowana technologia zapewniła firmie wysoką siłę sygnału i umożliwiła jej rozszerzenie zasięgu wśród klientów.

Marka była pionierem w różnych formatach nadawania rozrywki. Sky rozwinęła się również w zakresie usług komunikacyjnych i szerokopasmowych.

Niniejszy artykuł został opracowany i napisany przez Content & Research Team, w którego skład wchodzą studenci MBA, specjaliści ds. zarządzania i eksperci branżowi. Został on sprawdzony i opublikowany przez MBA Skool Team. Treści na MBA Skool zostały stworzone wyłącznie w celach edukacyjnych i akademickich.

Przeglądaj strategię marketingową i analizę 4P więcej marek podobnych do Sky. Sekcja Marketing Mix & Strategy obejmuje 4P i 7P ponad 800 marek w 2 kategoriach.

Kontynuuj czytanie:

Nazwy i inne informacje o marce użyte w sekcji Marketing Mix & Strategy są własnością ich odpowiednich firm. Firmy nie są w żaden sposób powiązane z MBA Skool.

Udostępnij tę stronę na:


Źródło

Warto przeczytać!  Indie są obecnie najbardziej zaludnionym krajem na świecie. I jest gotowy, by stać się siłą turystyczną