Technologia

Snapchat rozszerza możliwości AI Chatbota o tworzenie obrazów

  • 21 kwietnia, 2023
  • 3 min read
Snapchat rozszerza możliwości AI Chatbota o tworzenie obrazów


Snapchat

Snapchat rozszerza możliwości swojego chatbota AI, aby tworzyć obrazy, gdy firma pogłębia swoją pracę nad sztuczną inteligencją

Firma, która jest właścicielem aplikacji do przesyłania zdjęć Snapchat, powiedziała, że ​​jej chatbot AI może teraz odpowiadać na wiadomości użytkowników za pomocą w pełni sztucznie i inteligentnie stworzonego obrazu.

Ujawnienie zostało ujawnione podczas corocznego Szczytu Partnerów Snap. Firma chce wykorzystać tę technologię, aby przyspieszyć rozwój funkcji rozszerzonej rzeczywistości (AR). Użytkownicy, którzy płacą 3,99 USD miesięcznie za Snapchat+, usługę subskrypcji premium firmy, jako pierwsi skorzystali z chatbota.

Według Evana Spiegela, dyrektora generalnego Snap, „Moja sztuczna inteligencja może pomóc użytkownikom odkrywać więcej obszarów aplikacji Snapchat, polecając obiektywy, które mogą dodawać efekty do zdjęć i filmów, lub korzystać z funkcji mapy aplikacji, aby polecać rzeczywiste miejsca do odwiedzenia. ”

Istota naszej usługi, komunikacja, jest po raz pierwszy wprowadzana do AI – stwierdził. Ludzie naprawdę wykorzystują My AI jako narzędzie do kreatywności lub cyfrowych wizualizacji nakładanych na rzeczywiste zdjęcia i filmy.

Sektor IT zwrócił ostatnio uwagę na generatywną sztuczną inteligencję, która może generować unikalny tekst lub obrazy w odpowiedzi na polecenia. Wykorzystując technologię opracowaną przez firmę OpenAI ChatGPT, stworzono chatbota Snap, nazwanego My AI, który może pomagać użytkownikom we wszystkim, od tworzenia poezji po wyszukiwanie informacji.

Warto przeczytać!  Jak wejść i wyjść z lotniska Blacksite bez klucza

Moja sztuczna inteligencja będzie mogła odpowiadać ludziom zdjęciami stworzonymi przez siebie przy użyciu technologii AI-first najpierw na Snapchacie+, który według Snapa ma 3 miliony subskrybentów.

Obawy dotyczące tego, czy chatboty AI mogą plagiatować już opublikowane prace, dostarczać nieprawdziwych informacji lub dawać szkodliwe wyniki w pytaniach, rozwinęły się wraz z wykorzystaniem chatbotów AI.

Według Snapa moja sztuczna inteligencja ma teraz dodatkowe zabezpieczenia, w tym możliwość tymczasowej odmowy dostępu użytkownikowi, jeśli uporczywie zadaje chatbotowi obraźliwe lub szkodliwe pytania.

Według Spiegla Snap analizuje dyskusje z My AI i odkrył, że 99,5% odpowiedzi chatbota jest zgodnych ze standardami społeczności Snapchata.

Stwierdził, że aby „upewnić się, że rozmowa jest dostosowana do wieku”, My AI weźmie teraz pod uwagę wiek użytkownika. Firma z Santa Monica w Kalifornii ogłosiła również w środę nowe lustra rzeczywistości rozszerzonej (AR). Lustra te można ustawić w sklepach, aby pomóc kupującym w wizualnym przymierzeniu odzieży lub określeniu, które akcesoria będą najlepiej pasować do ich zestawu.

Według Snapa lustra są używane w wybranych lokalizacjach przez sprzedawców detalicznych Nike i Men’s Warehouse.

Warto przeczytać!  Microsoft bierze teraz udział w wyścigu na rynku przenośnych komputerów do gier

Lustra są częścią działu biznesowego, który Snap wprowadził w zeszłym miesiącu, aby pomóc innym firmom w tworzeniu doświadczeń rzeczywistości rozszerzonej (AR) dla ich aplikacji i stron internetowych. Projekt może również pomóc Snapowi w ekspansji poza reklamę cyfrową, która obecnie stanowi lwią część jego dochodów.


Źródło