Sportowe modele Hyundai India N Line cieszą się uznaniem nabywców nowej ery, rozszerzonej na Cretę
![Sportowe modele Hyundai India N Line cieszą się uznaniem nabywców nowej ery, rozszerzonej na Cretę](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/73b50875-c098-4a96-b624-8e62fca381ed_CLLAGE-N-LINE-770x470.jpg)
Hyundai Motor India, który sprzedał 22 000 egzemplarzy zorientowanych na osiągi wariantów N Line w hatchbacku i20 i kompaktowym SUV-ie Venue, poszerza ofertę o Creta N Line skierowaną do miłośników sportowej dynamiki jazdy.
Na dynamicznie rozwijającym się indyjskim rynku samochodów osobowych, który wraz z niesłabnącym popytem na SUV-y obserwuje również zwrot w kierunku samochodów zorientowanych na osiągi, Hyundai Motor India wprowadził dziś na rynek sportowy awatar Creta. Creta N Line charakteryzuje się charakterystycznym językiem stylistycznym N Line koreańskiego producenta samochodów, zoptymalizowaną dynamiką i najnowocześniejszą technologią.
Samochody Hyundai, nazwane „N” na cześć centrum badawczo-rozwojowego Hyundaia Namyang w Korei i Europejskiego Centrum Technicznego Hyundaia na torze wyścigowym Nürburgring w Niemczech, są popularne na rynkach światowych, takich jak Niemcy i Wielka Brytania. Samochody „N-Line” wyposażone w najmocniejszy silnik w gamie, przechodzą pewne modyfikacje zawieszenia i mają sportowe dodatki na zewnątrz i wewnątrz. Zarówno linia N, jak i N zapewniły marce Hyundai pozytywny odbiór i duży szacunek. Creta, najlepiej sprzedający się SUV średniej wielkości w Indiach, właśnie przeszła obróbkę N Line i prawdopodobnie jeszcze bardziej przyspieszy sprzedaż tego modelu.
Hyundai Motor India twierdzi, że obserwuje rosnący popyt na zorientowaną na osiągi submarkę N Line, wprowadzoną na rynek krajowy trzy lata temu. Creta N Line, wprowadzona na rynek w cenie początkowej 16,82 lakh rupii, jest trzecim modelem w gamie modeli N Line Hyundai Motor India, po hatchbacku 120 N Line wprowadzonym na rynek we wrześniu 2021 r. i kompaktowym SUV-ie Venue N Line wprowadzonym na rynek we wrześniu 2022 r.
Dzięki wersji N Line w Crecie firma zamierza poszerzyć bazę klientów i przyciągnąć entuzjastów jazdy. Creta N Line napędzana jest mocnym, 1,5-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 160 KM, połączonym ze skrzynią biegów 7-DCT lub 6-MT.
Zaawansowany technologicznie SUV jest wyposażony w inteligentny panoramiczny dach sterowany głosem, a także ponad 70 zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa, w tym ADAS i szerokie zastosowanie w konstrukcji zaawansowanej stali o wysokiej wytrzymałości. Ogólnie rzecz biorąc, Creta N Line otrzymała ponad 30 sportowych ulepszeń, obejmujących zarówno zmiany estetyczne, jak i zorientowane na osiągi.
Zdaniem Unsoo Kim, dyrektora zarządzającego i dyrektora generalnego Hyundai Motor India, „dziś konsumenci pragną kupować produkty, które odzwierciedlają ich styl życia i osobowość. W ciągu ostatnich kilku lat HMIL poczynił znaczący postęp na indyjskim rynku motoryzacyjnym i jesteśmy dumni, że możemy oferować takie produkty i usługi. Nieustannie rewolucjonizujemy branżę poprzez nasze produkty, technologię i innowacje. Będziemy nadal dostarczać ekscytujące produkty i technologie, aby sprostać wymaganiom klientów.
„Creta N Line trafia do klientów nowej ery, którzy chcą wyróżniać się na drodze” – dodał Kim.
Sprzedaż i20 i Venue N-Line przekroczyła 22 000 sztuk
Od czasu wprowadzenia podmarki N Line w Indiach łączna sprzedaż i20 N Line i Venue N Line przekroczyła 22 000 sztuk, co stanowiło ponad 20% wolumenu benzynowych układów napędowych turbo-GDI firmy.
„Co więcej, nabywca N Line jest zupełnie inny i prawie 82% z nich woli wybierać warianty z najwyższej półki” – ujawnił Tarun Garg, dyrektor operacyjny HMIL. „W linii N nie chodzi o wielkość sprzedaży, chodzi o dbałość o klientów, którzy reprezentują młode Indie” – zauważył Garg i dodał, że „przy 13% kobiet kupujących N Line przekraczają średnią bazę konsumentów kobiet na indyjskim rynku pojazdów osobowych. ”
Zdaniem producenta samochodów osobowych i SUV-ów sportowe pochodne niektórych z jego popularnych modeli zapewniają mu przewagę konkurencyjną, przyciągając od konkurentów wymagających nabywców, którzy cenią osiągi, technologię i bezkompromisową dynamikę jazdy, i generując dodatkowe wolumeny.
Odświeżona Creta ma 80 000 rezerwacji
Hyundai Motor India, który niedawno osiągnął kamień milowy w sprzedaży jednego miliona egzemplarzy Cretyjej najlepiej sprzedający się produkt, odnotowuje wzrost popytu wraz z pojawieniem się drugiej generacji Crety. Wprowadzona na rynek 16 stycznia Creta trzeciej generacji otrzymał już ponad 80 000 rezerwacji.
„Creta w dalszym ciągu cieszy się uznaniem klientów, a wprowadzenie linii N jest odskocznią w drodze na wyższy poziom” – powiedział Garg, składając świadectwo o sukcesie SUV-a w segmencie Najlepsza w historii miesięczna sprzedaż wynosząca 15276 jednostek w lutym 2024 r. W ciągu pierwszych 11 miesięcy roku budżetowego 2024 Creta osiągnęła łączną sprzedaż 146 315 sztuk i obecnie zajmuje czwarte miejsce wśród najlepiej sprzedających się pojazdów użytkowych w Indiach.
PRZECZYTAJ TAKŻE: Popyt na SUV-y napędza najlepszą w historii sprzedaż w lutym. India PV Inc planuje osiągnąć 4,25 mln sprzedaży w roku finansowym 2024
Sprzedaż SUV-ów w roku finansowym 2024 osiągnie najwyższy w historii poziom 2,5 miliona sztuk