Spotify podwaja liczbę podcastów wideo dzięki ofertom Markiplier, Drew Afualo (na wyłączność)
![Spotify podwaja liczbę podcastów wideo dzięki ofertom Markiplier, Drew Afualo (na wyłączność)](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/markiplier-spotify1-770x470.jpg)
SpotifyNajnowsza umowa podcastu wideo jest z nikim innym niż Markiplier.
Umowa przyniesie wersje wideo jego podcastów Rozpraszający (współprowadzony z długoletnimi przyjaciółmi i innymi twórcami treści Wade’a Barnesa I Boba Muyskena) I Iść! Moja ulubiona drużyna sportowa (współprowadzony z długoletnim przyjacielem i innym twórcą treści Tylera Scheida) wyłącznie do Spotify.
„Jestem zachwycony możliwością przyniesienia odcinków wideo Rozpraszający I Iść! Moja ulubiona drużyna sportowa po raz pierwszy wyłącznie dla Spotify” – powiedział Markiplier na scenie podczas Spotify’s 2023 Strumień włączony impreza w Los Angeles.
Subskrybuj codzienne Top Stories Tubefilter
Dodał: „Chociaż kochamy świat audio i nadal staramy się zapewnić Ci to, co najlepsze w doznaniach słuchowych, wprowadzając nasze twarze do miksu, staramy się nadać Ci niewidoczny dotąd wymiar doznań słuchowych”.
Ta umowa nie pociągnie Rozpraszający I Iść! Moja ulubiona drużyna sportowa w porównaniu z innymi platformami do słuchania: wersje audio obu programów „pozostaną szeroko dostępne”, mówi Spotify. Umowa ściśle obejmuje wersje wideo odcinków oraz „dodatkowe ekskluzywne treści wideo” firmy Markiplier.
Spotify ogłosiło umowę z dużym uznaniem dla obu programów, zauważając to Rozpraszający był „szeroko popularny” na swojej platformie, osiągając pierwsze miejsce na listach przebojów podcastów Spotify, kiedy zadebiutował w maju 2021 r. Iść! Moja ulubiona drużyna sportowaSpotify twierdzi, że ta lekceważąca seria zyskała „wściekłą rzeszę fanów”.
Oczywiście byłoby niedbalstwem nie zauważyć, że oba programy osiągnęły ostatnio pierwsze miejsca na Spotify i innych platformach podcastowych dzięki Markiplier Tylko fani wyzwanie, w którym zgodził się założyć konto „smaczne akty”, jeśli ludzie będą słuchać i oglądać podcasty Markiplier z Korei Północnejjego dokument o matce.
„Zarówno fani, jak i twórcy skłaniają się ku treściom wideo na Spotify, zwiększając konsumpcję na platformie” Julie McNamara, wiceprezes Spotify ds. Globalnych studiów podcastowych, powiedział w oświadczeniu. „Ponieważ stale poszerzamy naszą ofertę o podcasty wideo, cieszymy się, że możemy powitać nasz zespół Rozpraszający I Iść! Moja ulubiona drużyna sportowa wraz z oddaną społecznością fanów na całym świecie”.
Odcinki wideo obu programów są dostępne na Spotify od dzisiaj, 8 marca. Możesz zobaczyć zwiastuny wersji wideo osadzonych w tej historii.
Oprócz pozyskiwania odcinków wideo Rozpraszający I Iść! Moja ulubiona drużyna sportowaSpotify również podpisało umowę na wprowadzenie TikTokera Drew Afulopodcast komediowy/porady Sekcja komentarzy wyłącznie na swoją platformę.
„Jestem bardzo podekscytowany przejściem na Spotify z wielu powodów, ale jednym z głównych jest to, że jest to zdecydowanie moja ulubiona platforma streamingowa” – powiedział Afualo w oświadczeniu. „Używam go od wielu lat i zainteresowanie ich współpracą ze mną jest dla mnie wielkim zaszczytem. Naprawdę czuję, że Spotify widzi moją wizję i rozumie, dokąd chcę iść Sekcja komentarzyi nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, dokąd zaprowadzi nas ta podróż!”
Sekcja komentarzy przenosi się do Spotify 5 kwietnia.
I wreszcie, Spotify ogłosiło, że produkuje drugi, ekskluzywny sezon wideo Julia Fox I Niki Takesh’S Zakazane owocepodcast o „obecnym skrzyżowaniu popkultury, seksu i stygmatyzacji”.
„Mamy niesamowitych gości czekających na naszych słuchaczy. Tutaj nigdy nie będzie nudno” – napisał Fox w oświadczeniu.
„Wideo to cała dodatkowa warstwa, ponieważ teraz właściwie musimy się ubrać. Ale nie możemy się doczekać lewków!” – dodał Takesh.
Zakazane owocedrugi sezon zadebiutuje 17 marca.