Marketing

Sprzedaż dzięki sławie: jak operatorzy iGaming wykorzystują celebrytów do reklamy

  • 29 marca, 2023
  • 6 min read
Sprzedaż dzięki sławie: jak operatorzy iGaming wykorzystują celebrytów do reklamy


Reklama w grach hazardowych online zawsze była gorącym tematem dyskusji. W Nowej Zelandii zagraniczne kasyna online mogą świadczyć usługi i produkty mieszkańcom, ale nie mogą reklamować się w kraju. Nie oznacza to jednak, że operatorzy gier hazardowych nie sprzedają swoich usług. Po prostu podchodzą do tego ostrożnie. Kiwi, którzy kochają gry kasynowe online, mogą nie być narażeni na wiele reklam hazardowych, ale nadal pomaga uzyskać wgląd w to, w jaki sposób operatorzy wykorzystują popularność niektórych osobistości publicznych. Wykorzystanie celebrytów w marketingu to technika, która sprawdziła się w wielu branżach. iGaming dołączył jakiś czas temu do modowej reklamy celebrytów, gdy hazard internetowy zyskał na popularności.

Podobnie jak w przypadku każdego innego sektora, hazard online ma na celu przyciągnięcie większej liczby konsumentów poprzez budowanie relacji. Współpraca z celebrytami pozwala operatorom to zrobić. Kasyna online wykorzystują markę i reputację, które wypracowały sobie określone znane postacie, aby zachęcić graczy do wydawania pieniędzy. Poparcie od dobrze znanej postaci zwiększa zamiar uprawiania hazardu, ponieważ wywołuje poczucie przynależności. Na przykład widok ulubionego aktora grającego na automatach może zainspirować Cię do obstawiania, aby stworzyć psychologiczne połączenie. Reklama za pośrednictwem celebrytów wymaga jednak pracy. Nie każda współpraca między kasynem online a znaną osobistością się opłaca, ponieważ istnieje właściwy sposób na reklamę celebrytów.

Wybór, który spełnia cele

Witryny hazardowe najpierw oceniają swoje cele, zanim znajdą celebrytów, z którymi mogą współpracować. Droga celebrytów nie jest właściwym podejściem do każdego celu marketingowego. Operator reklamujący tzw najlepszy bonus w kasynie online w Nowej Zelandii może nie potrzebować aprobaty. Jednak witryna uruchamiająca nowy zakład bukmacherski może użyć znajomej twarzy, aby przyciągnąć odpowiednią publiczność. Bez zrozumienia swoich celów operatorzy mogą mieć problem ze znalezieniem odpowiedniego dopasowania do kampanii marketingowej. Nie każda celebrytka nadaje się na sponsora kasyna online. Różne osobowości mają różne grono fanów, co oznacza osoby o różnych zainteresowaniach. Tak więc konsumenci, do których odwołuje się celebryta A, nie są tymi samymi, co ci, którzy podążają za celebrytą B. Jeden może przyciągnąć millenialsów, podczas gdy inny przyciąga pokolenie Z. Kasyna, które rozumieją tę koncepcję, czerpią najwięcej z marketingu celebrytów. Poświęcają czas na identyfikację znanych osób, które są zgodne z ich celami marketingowymi.

Warto przeczytać!  Czym jest marketing marki? (Definicja, znaczenie)

Wykorzystanie mocy gwiazdy

Rekomendacje celebrytów działają, gdy marki wykorzystują popularność osoby publicznej. Uwielbiana przez ludzi gwiazda jest cenną inwestycją dla każdego operatora. Im większa gwiazda, tym skuteczniejszy przekaz marketingowy. Dlaczego? Ponieważ ten rodzaj reklamy opiera się na pozytywnych konotacjach, rozgłosie i szacunku, jakim cieszy się celebryta. Kiedy firma współpracuje z osobą publiczną jako jej ambasadorem lub influencerem, staje się ona przedłużeniem biznesu. To, co reprezentuje celebryta, odbija się na marce jako całości. Indosant jest postrzegany jako część wizerunku kasyna. Dlatego pozycja celebryty wśród publiczności decyduje o tym, jak dobrze działa marketing. I odwrotnie, jeśli reputacja influencera ucierpi z jakiegokolwiek powodu, cierpi też marka. Operatorzy gier hazardowych rywalizują o to, co najlepsze, aby poprawić swój wizerunek. Szybki rzut oka na niektóre z największych witryn internetowych kasyn z rekomendacjami celebrytów daje wyobrażenie o tym, jak duzi operatorzy są skłonni pójść, jeśli chodzi o moc gwiazd.

Łączenie adnotacji z innymi narzędziami

Jak skuteczny może być marketing za pośrednictwem sławnych, nie jest to jedyna taktyka stosowana przez kasyna online. W rzeczywistości alternatywne techniki marketingowe dają lepsze wyniki niż rekomendacje celebrytów. Z tego powodu operatorzy rozważają inne sposoby dotarcia do docelowych odbiorców. Promocje, programy lojalnościowe i reklamy displayowe zajmują najwyższe pozycje, jeśli chodzi o taktyki marketingowe kasyn. Witryna hazardowa, która chce nawiązać długoterminowe relacje z graczami, musi być gotowa zainwestować zasoby w wiele narzędzi reklamowych. Nawet w Nowej Zelandii, gdzie reklama bezpośrednia jest zabroniona, kasyna sprzedają potencjalnym klientom bonusy. Atrakcyjny pakiet powitalny może silniej wpłynąć na decyzje graczy niż samotna wiadomość marketingowa od najnowszej gwiazdy futbolu.

Warto przeczytać!  Przyszłość Retail Media rozwija się dzięki wydarzeniu Amazon Ads „Horizons” w Dubaju

Robienie celebrytów z graczy

Inną strategią, w której branża gier hazardowych online staje się coraz lepsza, jest rozsławianie graczy. Internet ułatwił tworzenie celebrytów nawet poprzez najbardziej prozaiczne czynności. Hazard jest jednym z sektorów produkujących wielkie osobistości z całego świata. Przez długi czas poker był głównym sposobem zmieniania zwykłych obywateli w znane twarze. Gracze biorący udział w czołowych turniejach cieszyliby się dużym zainteresowaniem. Teraz sektor ma streaming kasyn. Jeśli nigdy o tym nie słyszałeś, transmisja strumieniowa w kasynie obejmuje graczy grających w różne gry i transmitowanie na żywo całej akcji dla widzów. W ciągu ostatnich kilku lat treści hazardowe stały się bardzo widoczne na platformach streamingowych, takich jak Twitch.

Streamerzy kasynowi są celebrytami na swoich prawach. Niektóre z nich mają tysiące obserwujących, duże umowy sponsorskie i generują miliony wyświetleń swoich filmów. W ciągu ostatnich kilku lat streamerzy współpracowali z witrynami hazardowymi w celu reklamowania gier, promocji i innych ofert. Piękno regularnych graczy, którzy stają się celebrytami, polega na tym, że inni hazardziści rezonują z nimi. Gracze patrzą pozytywnie na hazardzistę, który ciężko pracował, aby stać się sławnym. Widzą, jak walczą o zwycięstwo, tak jak ich ulubieni streamerzy. W porównaniu z gwiazdami, które lubią hazard, prawdziwi gracze mają lepszy kontakt z publicznością, ponieważ mogą się z nią utożsamiać. Dlatego niektórzy operatorzy wydają dużo pieniędzy na sponsorowanie streamerów kasynowych.

Warto przeczytać!  Eksperci SEO w branży nieruchomości ujawniają 7 strategii prowadzących do sukcesu

Chociaż kasyna online mają do wyboru szereg narzędzi reklamowych, rekomendacje celebrytów pozostają popularne. Niektóre raporty pokazać, że starsze pokolenie, w wieku 55 lat i więcej, częściej bierze pod uwagę produkty hazardowe promowane przez celebrytów niż młodsi gracze. Co więcej, ta grupa demograficzna uważa, że ​​wpływowe są gwiazdy branży hazardowej. Pomimo tego, że Nowa Zelandia zakazuje reklamy hazardu, Kiwi nie są odporni na marketingowe wiadomości od znanych osobistości. Różne międzynarodowe kasyna wykorzystują znane osobistości do oglądania swoich produktów. Wykorzystują influencerów, aby zwiększyć rozpoznawalność marki i budować relacje z graczami.




Źródło