Sprzedaż linii odzieży Adidas x Ivy Park należącej do Beyoncé gwałtownie spada: raport
![Sprzedaż linii odzieży Adidas x Ivy Park należącej do Beyoncé gwałtownie spada: raport](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/02/NYPICHPDPICT000006335591-770x470.jpg)
Moda
8 lutego 2023 | 12:55
Zobacz galerię
Członkowie BeyHive są gotowi wydać setki na bilety na koncert Beyoncé – ale najwyraźniej nie na jej odzież sportową.
Sprzedaż Ivy Park, linii odzieży piosenkarza „Cuff It” z Adidasem, spadła w zeszłym roku o ponad 50%, jak podał w środę Wall Street Journal, przynosząc zaledwie 40 milionów dolarów w porównaniu z 93 milionami dolarów w 2021 roku.
Linia Beyoncé dobrze sobie radziła zgodnie z planami giganta odzieży sportowej, a dokumenty przejrzane przez gazetę pokazują, że Adidas przewidywał sprzedaż w wysokości 250 milionów dolarów na 2022 rok.
Jednak „w pięciu z ostatnich sześciu wydań Ivy Park mniej więcej połowa wyprodukowanych towarów nie została sprzedana”, donosi Wall Street Journal, dodając, że linia „straci pieniądze dla Adidasa”.
Zobacz galerię
Marka obejmująca rozmiary — od XXXS do XXXXL — obejmuje style unisex dla dorosłych i dzieci, od legginsów po sukienki i trampki, a poprzednie kolekcje szybko się wyprzedają.
Źródła poinformowały Wall Street Journal, że Adidas i zespół zdobywcy rekordu Grammy „nie zgadzali się co do tego, jak oznaczać i sprzedawać produkty, a Adidas naciska na więcej własnej marki”.
Podczas gdy Beyoncé pierwotnie uruchomiła swoją linię z Topshop, połączyła siły z Adidasem w 2019 roku, a jej kontrakt miał wygasnąć po tym roku – a źródła podały gazecie, że „kierownictwo Adidasa dyskutowało o zakończeniu lub przebudowie umowy”.
Wiadomość o słabnącej sprzedaży Ivy Park pojawia się w burzliwym momencie dla Adidasa, który zerwał więzi z Kanye Westem i jego marką Yeezy po antysemickich tyradach rapera.
Beyoncé zaprezentowała najnowszą kolekcję Ivy Park w zeszłym miesiącu, kiedy była w Dubaju na swoim głośnym występie w hotelu Atlantis The Royal. Kolekcja Dubbing Park Trail obejmuje jaskrawopomarańczowe, niebieskie i kamuflażowe elementy dla dzieci i dorosłych.
Dzięki jutrzejszej sprzedaży jej nowych produktów branża bez wątpienia będzie obserwować, jak podekscytowanie związane z nadchodzącą trasą koncertową Beyoncé może zwiększyć sprzedaż.
Przedstawiciele Adidasa i Ivy Park nie odpowiedzieli natychmiast na prośbę Page Six Style o komentarz.
Załaduj więcej…
{{#isDisplay}}
{{/isDisplay}}{{#isAniviewVideo}}
{{/isAniviewVideo}}{{#isSRVideo}}
{{/isSRVideo}}