Marketing

Sprzedaż Metaverse Gaming Market osiągnie 1300 miliardów dolarów

  • 20 kwietnia, 2023
  • 7 min read
Sprzedaż Metaverse Gaming Market osiągnie 1300 miliardów dolarów







Rockville, 20 kwietnia 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Zgodnie z nowym badaniem przeprowadzonym przez Fact.MR, dostawcę badań rynkowych i informacji o konkurencji, oczekuje się, że globalny rynek gier Metaverse do końca 2033 r. osiągnie wartość 1300 mld USD, rozwija się zdumiewająco przy CAGR na poziomie 38,2% od 2023 do 2033 roku.

Metaverse, który przyciąga wielu nowych użytkowników, zawiera gry jako ważny element. Wykorzystanie technologii rzeczywistości wirtualnej, gry cross-reality, grywalizacja innych działań, gry oparte na blockchain i mobilne gry metaverse to tylko niektóre z aktualnych trendów w tej dziedzinie. Oczekuje się, że przyszłość gier metaverse będzie pod silnym wpływem kreatywności i eksperymentów, ponieważ metaverse jest młodym i szybko rozwijającym się tematem.

Uzyskaj bezpłatny przykładowy raport, aby zwiększyć swoją marżę zysku:

Metaverse Hazard Zakres rynku
Zakres raportu Detale
Rok bazowy 2022
Okres historyczny 2017-2021
Okres prognozy 2023-2033
Dynamika wzrostu i CAGR Przyspiesz przy CAGR na poziomie 38,2%
Rozwój rynku 2023-2033 1300 miliardów dolarów
Struktura rynku Fragmentowane
Analiza regionalna Ameryka Północna, Europa, APAC, Ameryka Południowa oraz Bliski Wschód i Afryka
Kluczowe kraje USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja i Niemcy
Środowisko konkurencyjne Wiodący dostawcy, pozycjonowanie dostawców na rynku, strategie konkurencji i ryzyko branżowe
Profilowane kluczowe firmy Magic Leap Inc., Tencent Holdings Ltd, Facebook Inc., Magic Leap Inc., Roblox Corporation, Decentraland, Epic Game, The Sandbox, Improbable, Meta Platform
Dynamika rynku Analiza rynku macierzystego, induktory wzrostu rynku i przeszkody, analiza szybko rosnących i wolno rosnących segmentów, analiza wpływu COVID-19 i ożywienia gospodarczego oraz przyszłej dynamiki konsumentów, a także analiza warunków rynkowych w okresie prognozy.
Zakres dostosowywania Jeśli nasz raport nie zawiera danych, których szukasz, możesz skontaktować się z naszymi analitykami i dostosować segmenty.

Wprowadzenie technologii rzeczywistości mieszanej, rzeczywistości rozszerzonej, rzeczywistości rozszerzonej i rzeczywistości wirtualnej, a także rosnące inwestycje w tworzenie nowych aplikacji dla metaverse były jednymi z kluczowych czynników napędzających rynek gier metaverse. Przewiduje się również, że metaverse w sektorze gier wzrośnie, ponieważ technologie oparte na blockchain, takie jak kryptowaluty i niewymienialne tokeny (NFT), są szeroko stosowane.

Warto przeczytać!  Lepsze akcje chińskiego handlu elektronicznego: Alibaba kontra Pinduoduo

Platforma Metaverse poprawia wrażenia cyfrowe, tworząc wirtualny świat, w którym użytkownicy mogą angażować się w wciągające gry, przeprowadzać transakcje, łączyć się, wchodzić w interakcje, wymieniać wirtualne towary, konsumować materiały cyfrowe i uczestniczyć w wirtualnych wydarzeniach. Wysokie koszty sprzętu, wczesne etapy badań, niechęć do inwestowania w nowatorskie i niesprawdzone technologie oraz obawy o prywatność stanowią przeszkodę dla rozwoju rynku gier metaverse.

Kluczowe wnioski z badania rynku

  • Globalny rynek gier Metaverse jest wyceniany na 51 miliardów dolarów w 2023 roku.
  • Przewiduje się, że światowy popyt na gry metaverse wzrośnie w CAGR o 38,2% w latach 2023-2033.
  • Szacuje się, że światowy rynek do 2033 roku osiągnie wartość 1300 miliardów dolarów.
  • Sprzęt do gier Metaverse odpowiada za 48% światowego udziału w rynku w 2023 roku.

Główne firmy zajmujące się grami i technologiami cyfrowymi są zrobienie znaczne inwestycje w tworzenie niestandardowych metawersów. Jednym z głównych powodów tego wzrostu nakładów na technologię Metaverse są ogromne możliwości marketingowe dla różnych elementów w Metaverse”, mówi analityk Fact.MR.

Dostosuj ten raport do konkretnych rozwiązań badawczych:

Środowisko konkurencyjne
Konkurencyjny krajobraz rynku gier metaverse obejmuje mieszankę uznanych firm zajmujących się grami i nowych start-upów. Firmy te dużo inwestują w badania i rozwój, aby tworzyć bardziej wciągające i angażujące wirtualne światy, a także badają integrację nowych technologii, takich jak blockchain i NFT.

Oczekuje się, że rynek stanie się bardziej konkurencyjny, ponieważ coraz więcej firm wchodzi na rynek, a obecni gracze koncentrują się na innowacjach.

Niektóre z ostatnich zmian w grach metaverse to:

  • Epic Games i Haedan nawiązały współpracę we wrześniu 2022 r. z zamiarem zainwestowania 30 mln USD w stworzenie metaverse gamingowej infrastruktury Haedan.
  • Tencent Holdings Limited ogłosił otwarcie studia F1 w ramach spółki zależnej TiMi Studio Group w październiku 2021 r., z naciskiem na rozwój metaverse.
Warto przeczytać!  Atomic 212° dołącza do platynowego programu partnerskiego Mutinex

Zwycięska strategia
Metaverse pozwala graczom zanurzyć się w wirtualnej rzeczywistości podczas grania w gry, a wiele firm próbuje zbudować angażujące cyfrowo platformy, aby zapewnić klientom satysfakcjonujące wrażenia z gry. Kilka ważnych czynników napędzających wzrost przychodów rynkowych to rosnąca baza użytkowników w branży gier, popularność gier typu „play-to-earn” oraz szybki rozwój technologii AR, VR i XR.

  • Ponad 10 miliardów dolarów zostało wykorzystanych przez Meta Reality Lab do stworzenia metaverse.
  • Aby sfinansować swoje przedsięwzięcia związane z Metaverse, firma Epic Games zebrała w kwietniu 2021 r. ponad 1 miliard USD.
  • W ciągu trzech miesięcy od uruchomienia kasyno Metaverse prowadzone przez Decentraland zarobiło ponad 7 mln USD.

Wraz z rosnącą popularnością metaverse gier, firmy koncentrują się na swoich modułach społecznościowych i angażujących graczy.

Kluczowe segmenty Metaverse Badania branży gier

  • Według rodzaju:
  • Według urządzenia:
    • Telefony komórkowe
    • Zestawy słuchawkowe VR
    • komputery PC
    • Konsole do gier
  • Według technologii:
    • NFT
    • Łańcuch bloków
    • Wirtualna rzeczywistość
    • Rozszerzona Rzeczywistość
    • Rzeczywistość mieszana
    • Rzeczywistość rozszerzona
  • Przez region:
    • Ameryka północna
    • Ameryka Łacińska
    • Europa
    • Azji i Pacyfiku oraz Chin
    • Bliski Wschód i Afryka

Kup ten raport badawczy Premium | Dostępna natychmiastowa dostawa:

Więcej cennych informacji na temat oferty
Fact.MR, w swojej nowej ofercie, przedstawia bezstronną analizę światowego rynku gier metaverse, przedstawiając historyczne dane popytu (2018-2022) oraz prognozy statystyczne na okres (2023-2033).

Badanie ujawnia istotne informacje na temat rynku w oparciu o typ (sprzęt, oprogramowanie), urządzenie (telefony komórkowe, zestawy VR, komputery PC, konsole do gier) i technologię (NFT, blockchain, rzeczywistość wirtualna, rzeczywistość rozszerzona, rzeczywistość mieszana, rzeczywistość rozszerzona), w pięciu głównych regionach świata (Ameryka Północna, Europa, Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska oraz Bliski Wschód i Afryka).

Kluczowe pytania omówione w Metaverse Hazard Rynek Raport

  • Jaka będzie szacunkowa wielkość Rynku w 2023 roku?
  • W jakim tempie będzie rosła globalna sprzedaż Metaverse Gaming do 2033 roku?
  • Jakie czynniki hamują popyt na gry Metaverse?
  • Który region będzie liderem wzrostu światowego przemysłu w latach 2023-2033?
  • Jakie czynniki napędzają sprzedaż na Metaverse Gaming Market w okresie objętym prognozą?
Warto przeczytać!  Taktyki mediów społecznościowych, na których najlepsi agenci polegają w swoich planach marketingowych

Sprawdź więcej powiązanych badań opublikowanych przez Fact.MR Research:
Udział w rynku technologii i usług Big Data: Szacuje się, że globalny udział w rynku technologii i usług big data wzrośnie o CAGR na poziomie 18% w latach 2023-2033. Rynek jest wyceniany na 40 miliardów USD w 2023 roku i oczekuje się, że wzrośnie do 210 miliardów USD do końca 2033 r.

Wielkość rynku usług technologicznych G Suite: Globalny rynek usług technologicznych G Suite jest szacowany na 449 mln USD w 2022 r. i przewiduje się, że przekroczy 2723 mln USD do 2032 r., rosnąc przy CAGR na poziomie 19,7% w latach 2022-2032.

Popyt rynkowy na technologie ochrony odgromowej (LPT).: Oczekuje się, że popyt na technologie ochrony odgromowej będzie rósł w stałym CAGR na poziomie prawie 5% w ciągu najbliższych dziesięciu lat. Z badania wynika, że ​​branża LPT była szacowana na około 800 mln USD w 2020 r.

Łańcuch bloków Sprzedaż na rynku technologicznym: Globalny rynek technologii blockchain prawdopodobnie będzie wyceniany na 7,36 mld USD w roku budżetowym 2022. Przewiduje się, że w latach 2022-2032 technologia Blockchain będzie się rozwijać z CAGR na poziomie 84%, aby osiągnąć wartość 3 273,83 mld USD do końca 2032 r.

O Fakt.MR
Jesteśmy zaufanym partnerem badawczym 80% firm z listy Fortune 1000 na całym świecie. Konsekwentnie rozwijamy się w dziedzinie badań rynkowych, publikując ponad 1000 raportów rocznie. Dedykowany zespół ponad 400 analityków i konsultantów jest zaangażowany w osiągnięcie najwyższego poziomu satysfakcji naszych klientów.

Kontakt:
Biuro sprzedaży w USA
11140 Rockville Szczupak
Apartament 400
Rockville, MD 20852
Stany Zjednoczone
Tel: +1 (628) 251-1583, +353-1-4434-232 (D)
Połącz się z autorem: Mr. Shubham Patidar
E-mail : shubham@factmr.com
Zespół sprzedaży : sprzedaż@factmr.com
Podążaj za nami: Linkedin | Świergot | Youtube


Źródło