Sprzedaż Metaverse Gaming Market osiągnie 1300 miliardów dolarów
Rockville, 20 kwietnia 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Zgodnie z nowym badaniem przeprowadzonym przez Fact.MR, dostawcę badań rynkowych i informacji o konkurencji, oczekuje się, że globalny rynek gier Metaverse do końca 2033 r. osiągnie wartość 1300 mld USD, rozwija się zdumiewająco przy CAGR na poziomie 38,2% od 2023 do 2033 roku.
Metaverse, który przyciąga wielu nowych użytkowników, zawiera gry jako ważny element. Wykorzystanie technologii rzeczywistości wirtualnej, gry cross-reality, grywalizacja innych działań, gry oparte na blockchain i mobilne gry metaverse to tylko niektóre z aktualnych trendów w tej dziedzinie. Oczekuje się, że przyszłość gier metaverse będzie pod silnym wpływem kreatywności i eksperymentów, ponieważ metaverse jest młodym i szybko rozwijającym się tematem.
Uzyskaj bezpłatny przykładowy raport, aby zwiększyć swoją marżę zysku:
Metaverse Hazard Zakres rynku | |
Zakres raportu | Detale |
Rok bazowy | 2022 |
Okres historyczny | 2017-2021 |
Okres prognozy | 2023-2033 |
Dynamika wzrostu i CAGR | Przyspiesz przy CAGR na poziomie 38,2% |
Rozwój rynku 2023-2033 | 1300 miliardów dolarów |
Struktura rynku | Fragmentowane |
Analiza regionalna | Ameryka Północna, Europa, APAC, Ameryka Południowa oraz Bliski Wschód i Afryka |
Kluczowe kraje | USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja i Niemcy |
Środowisko konkurencyjne | Wiodący dostawcy, pozycjonowanie dostawców na rynku, strategie konkurencji i ryzyko branżowe |
Profilowane kluczowe firmy | Magic Leap Inc., Tencent Holdings Ltd, Facebook Inc., Magic Leap Inc., Roblox Corporation, Decentraland, Epic Game, The Sandbox, Improbable, Meta Platform |
Dynamika rynku | Analiza rynku macierzystego, induktory wzrostu rynku i przeszkody, analiza szybko rosnących i wolno rosnących segmentów, analiza wpływu COVID-19 i ożywienia gospodarczego oraz przyszłej dynamiki konsumentów, a także analiza warunków rynkowych w okresie prognozy. |
Zakres dostosowywania | Jeśli nasz raport nie zawiera danych, których szukasz, możesz skontaktować się z naszymi analitykami i dostosować segmenty. |
Wprowadzenie technologii rzeczywistości mieszanej, rzeczywistości rozszerzonej, rzeczywistości rozszerzonej i rzeczywistości wirtualnej, a także rosnące inwestycje w tworzenie nowych aplikacji dla metaverse były jednymi z kluczowych czynników napędzających rynek gier metaverse. Przewiduje się również, że metaverse w sektorze gier wzrośnie, ponieważ technologie oparte na blockchain, takie jak kryptowaluty i niewymienialne tokeny (NFT), są szeroko stosowane.
Platforma Metaverse poprawia wrażenia cyfrowe, tworząc wirtualny świat, w którym użytkownicy mogą angażować się w wciągające gry, przeprowadzać transakcje, łączyć się, wchodzić w interakcje, wymieniać wirtualne towary, konsumować materiały cyfrowe i uczestniczyć w wirtualnych wydarzeniach. Wysokie koszty sprzętu, wczesne etapy badań, niechęć do inwestowania w nowatorskie i niesprawdzone technologie oraz obawy o prywatność stanowią przeszkodę dla rozwoju rynku gier metaverse.
Kluczowe wnioski z badania rynku
- Globalny rynek gier Metaverse jest wyceniany na 51 miliardów dolarów w 2023 roku.
- Przewiduje się, że światowy popyt na gry metaverse wzrośnie w CAGR o 38,2% w latach 2023-2033.
- Szacuje się, że światowy rynek do 2033 roku osiągnie wartość 1300 miliardów dolarów.
- Sprzęt do gier Metaverse odpowiada za 48% światowego udziału w rynku w 2023 roku.
“Główne firmy zajmujące się grami i technologiami cyfrowymi są zrobienie znaczne inwestycje w tworzenie niestandardowych metawersów. Jednym z głównych powodów tego wzrostu nakładów na technologię Metaverse są ogromne możliwości marketingowe dla różnych elementów w Metaverse”, mówi analityk Fact.MR.
Dostosuj ten raport do konkretnych rozwiązań badawczych:
Środowisko konkurencyjne
Konkurencyjny krajobraz rynku gier metaverse obejmuje mieszankę uznanych firm zajmujących się grami i nowych start-upów. Firmy te dużo inwestują w badania i rozwój, aby tworzyć bardziej wciągające i angażujące wirtualne światy, a także badają integrację nowych technologii, takich jak blockchain i NFT.
Oczekuje się, że rynek stanie się bardziej konkurencyjny, ponieważ coraz więcej firm wchodzi na rynek, a obecni gracze koncentrują się na innowacjach.
Niektóre z ostatnich zmian w grach metaverse to:
- Epic Games i Haedan nawiązały współpracę we wrześniu 2022 r. z zamiarem zainwestowania 30 mln USD w stworzenie metaverse gamingowej infrastruktury Haedan.
- Tencent Holdings Limited ogłosił otwarcie studia F1 w ramach spółki zależnej TiMi Studio Group w październiku 2021 r., z naciskiem na rozwój metaverse.
Zwycięska strategia
Metaverse pozwala graczom zanurzyć się w wirtualnej rzeczywistości podczas grania w gry, a wiele firm próbuje zbudować angażujące cyfrowo platformy, aby zapewnić klientom satysfakcjonujące wrażenia z gry. Kilka ważnych czynników napędzających wzrost przychodów rynkowych to rosnąca baza użytkowników w branży gier, popularność gier typu „play-to-earn” oraz szybki rozwój technologii AR, VR i XR.
- Ponad 10 miliardów dolarów zostało wykorzystanych przez Meta Reality Lab do stworzenia metaverse.
- Aby sfinansować swoje przedsięwzięcia związane z Metaverse, firma Epic Games zebrała w kwietniu 2021 r. ponad 1 miliard USD.
- W ciągu trzech miesięcy od uruchomienia kasyno Metaverse prowadzone przez Decentraland zarobiło ponad 7 mln USD.
Wraz z rosnącą popularnością metaverse gier, firmy koncentrują się na swoich modułach społecznościowych i angażujących graczy.
Kluczowe segmenty Metaverse Badania branży gier
- Według rodzaju:
- Według urządzenia:
- Telefony komórkowe
- Zestawy słuchawkowe VR
- komputery PC
- Konsole do gier
- Według technologii:
- NFT
- Łańcuch bloków
- Wirtualna rzeczywistość
- Rozszerzona Rzeczywistość
- Rzeczywistość mieszana
- Rzeczywistość rozszerzona
- Przez region:
- Ameryka północna
- Ameryka Łacińska
- Europa
- Azji i Pacyfiku oraz Chin
- Bliski Wschód i Afryka
Kup ten raport badawczy Premium | Dostępna natychmiastowa dostawa:
Więcej cennych informacji na temat oferty
Fact.MR, w swojej nowej ofercie, przedstawia bezstronną analizę światowego rynku gier metaverse, przedstawiając historyczne dane popytu (2018-2022) oraz prognozy statystyczne na okres (2023-2033).
Badanie ujawnia istotne informacje na temat rynku w oparciu o typ (sprzęt, oprogramowanie), urządzenie (telefony komórkowe, zestawy VR, komputery PC, konsole do gier) i technologię (NFT, blockchain, rzeczywistość wirtualna, rzeczywistość rozszerzona, rzeczywistość mieszana, rzeczywistość rozszerzona), w pięciu głównych regionach świata (Ameryka Północna, Europa, Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska oraz Bliski Wschód i Afryka).
Kluczowe pytania omówione w Metaverse Hazard Rynek Raport
- Jaka będzie szacunkowa wielkość Rynku w 2023 roku?
- W jakim tempie będzie rosła globalna sprzedaż Metaverse Gaming do 2033 roku?
- Jakie czynniki hamują popyt na gry Metaverse?
- Który region będzie liderem wzrostu światowego przemysłu w latach 2023-2033?
- Jakie czynniki napędzają sprzedaż na Metaverse Gaming Market w okresie objętym prognozą?
Sprawdź więcej powiązanych badań opublikowanych przez Fact.MR Research:
Udział w rynku technologii i usług Big Data: Szacuje się, że globalny udział w rynku technologii i usług big data wzrośnie o CAGR na poziomie 18% w latach 2023-2033. Rynek jest wyceniany na 40 miliardów USD w 2023 roku i oczekuje się, że wzrośnie do 210 miliardów USD do końca 2033 r.
Wielkość rynku usług technologicznych G Suite: Globalny rynek usług technologicznych G Suite jest szacowany na 449 mln USD w 2022 r. i przewiduje się, że przekroczy 2723 mln USD do 2032 r., rosnąc przy CAGR na poziomie 19,7% w latach 2022-2032.
Popyt rynkowy na technologie ochrony odgromowej (LPT).: Oczekuje się, że popyt na technologie ochrony odgromowej będzie rósł w stałym CAGR na poziomie prawie 5% w ciągu najbliższych dziesięciu lat. Z badania wynika, że branża LPT była szacowana na około 800 mln USD w 2020 r.
Łańcuch bloków Sprzedaż na rynku technologicznym: Globalny rynek technologii blockchain prawdopodobnie będzie wyceniany na 7,36 mld USD w roku budżetowym 2022. Przewiduje się, że w latach 2022-2032 technologia Blockchain będzie się rozwijać z CAGR na poziomie 84%, aby osiągnąć wartość 3 273,83 mld USD do końca 2032 r.
O Fakt.MR
Jesteśmy zaufanym partnerem badawczym 80% firm z listy Fortune 1000 na całym świecie. Konsekwentnie rozwijamy się w dziedzinie badań rynkowych, publikując ponad 1000 raportów rocznie. Dedykowany zespół ponad 400 analityków i konsultantów jest zaangażowany w osiągnięcie najwyższego poziomu satysfakcji naszych klientów.
Kontakt:
Biuro sprzedaży w USA
11140 Rockville Szczupak
Apartament 400
Rockville, MD 20852
Stany Zjednoczone
Tel: +1 (628) 251-1583, +353-1-4434-232 (D)
Połącz się z autorem: Mr. Shubham Patidar
E-mail : shubham@factmr.com
Zespół sprzedaży : sprzedaż@factmr.com
Podążaj za nami: Linkedin | Świergot | Youtube