Sport

Sprzedaż produktów Barça Hospitality na przyszłość Spotify Camp Nou przyspiesza – 90% sprzedanych apartamentów i boxów VVIP zostało już sprzedanych

  • 3 maja, 2024
  • 4 min read
Sprzedaż produktów Barça Hospitality na przyszłość Spotify Camp Nou przyspiesza – 90% sprzedanych apartamentów i boxów VVIP zostało już sprzedanych


Wysiłki sprzedażowe dotyczące nowej oferty Barça Hospitality, którą klub zaprezentował w październiku ubiegłego roku, spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem, a 90% pierwszych produktów, które zostały wprowadzone na rynek – 20 apartamentów VVIP i 96 loży na nowym stadionie – zostało już wyprzedanych. Klub dostosował swoją propozycję VIP na przyszłe Spotify Camp Nou do nowych trendów rynkowych, oferując loże i siedzenia wyższej jakości oraz trzykrotnie więcej niż obecnie dostępnych. Przewiduje się, że to, wraz z nowymi umowami sponsorskimi, wygeneruje około 120 milionów euro dochodu rocznie.

Apartamenty VVIP i loże na trybunach Upper Tier zostały już wyprzedane, większość z nich ma długoterminowe kontrakty na 8-10 lat, co pokazuje zaangażowanie i zaufanie fanów w nową propozycję Barça Hospitality dotyczącą przyszłego stadionu. Wysiłki sprzedażowe i zamykanie umów dały pierwszeństwo członkom i obecnym klientom, w dowód wdzięczności za ich lojalność wobec Klubu. Otrzymali oni maksymalne preferencje przy zakupie produktów VIP, które będzie oferować nowe Spotify Camp Nou.

Każdy z produktów znajdujących się w nowej ofercie loży i miejsc VIP jest wprowadzany sukcesywnie. Dysponując całkowitą liczbą 9400 dostępnych miejsc i miejsc oraz większością apartamentów i loży VVIP sprzedanych, klub właśnie uruchomił miejsca Loge, zlokalizowane w pierwszym pierścieniu VIP przyszłego Spotify Camp Nou. Aby promować wdrażanie i projektowanie nowej oferty Barça Hospitality, FC Barcelona współpracuje z Legends, światowym liderem w zakresie najwyższej jakości wrażeń i sprzedaży, i kontynuuje działania, których celem jest maksymalizacja generowania nowych przychodów z Hospitality na przyszłym stadionie.

Warto przeczytać!  Zapowiedź meczu — pierwszy mecz USA vs CAN, grupa A, Puchar Świata T20

Stopniowe wprowadzanie oferty VIP

Dla wszystkich zainteresowanych dostępne są już fotele Loge na przyszłym Spotify Camp Nou, a już wkrótce miejsca premium zlokalizowane w różnych obszarach stadionu. Dla maksymalnego komfortu siedzenia Loge można kupić w wielokrotnościach czterech siedzeń typu sofa. Będą one zlokalizowane w pierwszym ringu VIP na górnym poziomie i na trybunach bocznych. Te 144 miejsca zapewniają jedne z najlepszych widoków na boisko, a także dostęp do pokoju VIP. Ceny miejsc w Loge wahają się od 45 000 do 87 000 euro na sezon, w zależności od lokalizacji.

Aby zapewnić najlepsze doświadczenia wszystkim zainteresowanym ofertą VIP, a także obecnym klientom Barça Hospitality, Klub stworzył obszar, który ma służyć jako platforma i narzędzie komercyjne pomagające podnosić świadomość i promować Espai Barça. Nowe biuro sprzedaży, które wkrótce ma zostać otwarte, zajmie powierzchnię około 1000 m22. Będzie użytkowany do czasu zakończenia prac na Stadionie, a jego celem jest stać się nowym punktem odniesienia w branży, zapewniając wyjątkowe doświadczenia wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się więcej o nowej koncepcji Barça Hospitality w wyrafinowanym i ekskluzywnym wydaniu. atmosfera.

Warto przeczytać!  Grand Prix kobiet FIDE w Tbilisi, runda 5: pierwsze zwycięstwa Sary, Nany i Marii

Nowe biuro sprzedaży będzie centrum interaktywnym, w którym wirtualna rzeczywistość, zajęcia immersyjne, hologramy i najnowsze technologie będą dostępne dla każdego, kto odwiedzi nową przestrzeń i będzie chciał na własne oczy zobaczyć nowe siedzenia i loże VIP na przyszłym Spotify Camp Nou . FC Barcelona jest pionierem koncepcji wykorzystania ekspansywnego i innowacyjnego salonu z replikami produktów VIP. Klub nawiązał współpracę z Legends, aby zaprojektować i ożywić tę przestrzeń, na wzór pracy firmy zajmującej się doświadczeniami premium na innych wiodących światowych stadionach.


Źródło