Środa spotyka się z The Weeknd! Piosenkarz Abel Tesfaye zadebiutuje w filmie u boku Jenny Ortegi
Autorzy: Eve Buckland i Deirdre Durkan-simonds dla Dailymail.com
19:09 28 lut 2023, aktualizacja 19:25 28 lut 2023
The Weeknd ma zadebiutować jako aktor u boku środowej gwiazdy Jenny Ortegi w tajemniczym nowym projekcie, donosi Deadline.
33-letni muzyk zagra u boku 20-letniego Ortegi i gwiazdy The Banshees of Inisherin, 30-letniego Barry’ego Keoghana, w nowym filmie, który wyreżyseruje Trey Edward Shults, na podstawie scenariusza napisanego wspólnie z piosenkarzem i Rezą Fahimem.
The Weeknd – prawdziwe nazwisko Abel Tesfaye – pracował nad filmem od miesięcy, a Ortega i Keoghan podpisali kontrakt po tym, jak „zdmuchnął ich” scenariusz.
Tesfaye, Fahim, Kevin Turen i Harrison Kreiss produkują, a Shultz i Ortega są producentami wykonawczymi.
The Weekend oraz kompozytor i producent OPN napiszą muzykę do filmu.
The Weeknd przygotowuje się również do wydania swojego nadchodzącego miniserialu HBO The Idol, który współtworzył wraz z byłym przedsiębiorcą nocnym, Rezą Fahimem, a także Samem Levinsonem, scenarzystą odpowiedzialnym za Euphoria.
Z obsadą, w której znajduje się Lily-Rose Depp, serial podąża za gwiazdą popu, która zakochuje się w wiodącym kultowym właścicielu nocnego klubu, zgodnie z Deadline.
Aktor Schitt’s Creek, Dan Levy, ikona The Simpsons Hank Azaria, aktor popowy Troye Sivan i mięsień Inglourious Basterds Eli Roth są w The Idol.
Anne Heche gra również drugoplanową rolę w swoim ostatnim występie telewizyjnym po jej śmierci w wypadku samochodowym w sierpniu zeszłego roku.
Dzieje się tak po tym, jak Weeknd przeszedł do historii jako pierwszy artysta, który przekroczył 100 milionów miesięcznych słuchaczy na Spotify, kilka dni po wydaniu remiksu jego utworu Die for You z Arianą Grande.
Wiadomość została potwierdzona przez cyfrowy serwis muzyczny w poniedziałek, co stawia go daleko przed swoimi rówieśnikami, takimi jak Miley Cyrus, która ma 82,5 miliona słuchaczy, Taylor Swift z 80,3 milionami i raper Drake, który ma 68,6 miliona, według Billboard.
Jego najnowsza współpraca, która od razu stała się hitem wśród fanów, to już czwarty raz, kiedy połączył siły z Grande.
Jego ostatni kamień milowy nastąpił również kilka dni po wydaniu telewizyjnego koncertu Live at SoFi Stadium, który dokumentował jeden z jego wyprzedanych koncertów w Los Angeles.
W swojej karierze wykonawca zgarnął cztery nagrody Grammy, 20 nagród Billboard Music Awards i był nominowany do Oscara i Emmy.
W 2021 roku przebój muzyka z Toronto Blinding Lights stał się pierwszą piosenką w historii listy Billboard Hot 100, która pozostała w pierwszej dziesiątce przez cały rok.
Optymistyczny utwór artysty, którego pełne imię brzmi Abel Tesfaye, wcześniej ustanowił rekord, pozostając w pierwszej piątce przez 43 tygodnie.
Poprzedni rekord Top 10 należał do Post Malone, którego Kręgi spędziły 39 tygodni w górnej części list przebojów.
Imponujący wyczyn nastąpił po tym, jak piosenka i album After Hours zostały zlekceważone w nominacjach do nagrody Grammy w tym roku, po jego niesamowitym występie w Super Bowl.
W tamtym czasie artysta Can’t Feel My Face powiedział Billboardowi, że brak nominacji odbierał jako „atak” na niego zawodowo.
– Myślę, że zrobiliśmy wszystko dobrze. Nie jestem zarozumiałą osobą. nie jestem arogancki. Ludzie mówili mi, że zostanę nominowany. Świat mi powiedział.
Na przykład: „To jest to, to jest twój rok”. Wszyscy byliśmy bardzo zdezorientowani.
Od czasu afrontu odmówił przedstawienia swojej muzyki do rozpatrzenia podczas rozdania nagród Grammy.
Tesfaye po raz pierwszy publicznie wyraził swoje niezadowolenie z Recording Academy w listopadzie 2021 roku, po ogłoszeniu nominacji do nagrody Grammy.
Napisał na Twitterze: „Grammy pozostają skorumpowane. Jesteś winien mnie, moim fanom i przejrzystość branży…
Piosenkarz powtórzył swój „bojkot” kilka miesięcy później, mówiąc The New York Times: „Z powodu tajnych komitetów nie pozwolę już mojej wytwórni na zgłaszanie mojej muzyki do Grammy”.
„Tajne komisje”, o których wspomniał, to komisje oceniające kandydatów, które przeglądają kandydatów wybranych przez członków Akademii Nagrań i mają ostateczny głos w sprawie nominowanych, w czymś, co zostało opisane jako „skomplikowany i niejasny proces nominacji”.