Marketing

Stan cyfrowego zaangażowania: 9 testów porównawczych, które musisz znać | ON24

  • 15 marca, 2023
  • 5 min read
Stan cyfrowego zaangażowania: 9 testów porównawczych, które musisz znać |  ON24


Marketing i sprzedaż dla klientów B2B nigdy nie były bardziej złożone. W rzeczywistości, najnowsze badania firmy Forrester dotyczące zachowań zakupowych B2B pokazują, że w ciągu ostatnich trzech lat łączna liczba interakcji potrzebnych kupującym do podjęcia decyzji o zakupie wzrosła o 59%, a ponad 40% decyzji o zakupie wymaga zaangażowania więcej niż sześciu członków .

Jak więc marketerzy dostosowują się do nowej rzeczywistości, w której występują dłuższe cykle zakupowe i większe komitety zakupowe?

Odpowiedzią są cyfrowe strategie zaangażowania. Dzięki cyfrowemu zaangażowaniu marketerzy mogą korzystać z różnych doświadczeń, od seminariów internetowych i centrów treści po spersonalizowane strony docelowe i wirtualne szczyty, aby pogłębiać interakcje z potencjalnymi klientami i rozwijać potok w skalowalny i powtarzalny sposób.

Aby pomóc Ci zrozumieć, w jaki sposób marketerzy wykorzystują doświadczenia cyfrowe do angażowania odbiorców, trendy napędzające te doświadczenia oraz jak możesz zastosować te spostrzeżenia we własnych działaniach marketingowych, opracowaliśmy raport „Cyfrowe testy porównawcze zaangażowania w 2023 r.”.

Czytaj dalej, aby odkryć dziewięć kluczowych wniosków z tegorocznego raportu.

Obalenie mitu o cyfrowym zmęczeniu

Styl życia-22_500x300

Czy jest za dużo webinarów? Czy widzowie są ogólnie zmęczeni cyfrowymi doświadczeniami? Cóż, nie, według tegorocznego raportu nie. W rzeczywistości, zamiast cyfrowego zmęczenia, istnieje większy niż kiedykolwiek apetyt na webinaria i cyfrowe doświadczenia.

Warto przeczytać!  Ludzie: 21cyfrowy; Przerysuj; Avison Młody; Pierwszy autobus; Spalarnia8; Zajmij się marketingiem

Skąd to wiemy? Prosty. Według naszego raportu:

  • Interakcje na uczestnika webinaru wzrosły o 25% w latach 2021-2022
  • Uczestnicy spędzili 55 minut na webinarach na żywo, co oznacza wzrost o 4% w porównaniu z 2021 r
  • 50% abonentów rejestruje się z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem

Dzisiejsi odbiorcy są bardziej zaangażowani w webinary, pozostają zaangażowani na dłużej i rejestrują się na cyfrowe doświadczenia na wcześniejszym etapie cyklu promocyjnego. Nie chcą mniej doświadczeń — chcą lepszych doświadczeń, które pozwolą im wchodzić w interakcje, angażować się i samodzielnie wybierać za pomocą różnych opcji treści.

Dłuższe cykle promocyjne dają marketerom wyjątkową okazję do dostarczania zintegrowanych mieszanek promocyjnych w ciągu trzech tygodni (lub dłużej). Te dłuższe ramy czasowe dają marketerom więcej okazji do budowania interakcji przed seminarium internetowym i umożliwiają zespołom sprzedaży nawiązywanie kontaktów i angażowanie potencjalnych klientów przed wydarzeniem.

Nowe rodzaje zaangażowania cyfrowego

Styl życia_500x300

W przeszłości doświadczenia cyfrowe miały jeden główny cel: jak najszybsze uchwycenie jak największej liczby nowych potencjalnych klientów. Dziś jednak widzowie oczekują, że doświadczenia będą spersonalizowane pod kątem ich unikalnych potrzeb.

Warto przeczytać!  Oczekuje się, że rynek rozwiązań do obrazowania rentgenowskiego wykorzystującego sztuczną inteligencję osiągnie znaczący CAGR +18% do 2030 r. |Siemens Healthineers Ag, Vuno Co Ltd, Zebra Medical Vision Inc

A marketerzy dostarczają. W rzeczywistości, zgodnie z naszym raportem:

  • Liczba spersonalizowanych doświadczeń wzrosła o 29%
  • Frekwencja w cyfrowych pokojach typu breakout wzrosła o 110%
  • A 43% uczestników oglądało seminaria internetowe na żądanie lub symulacyjne

Co to oznacza dla Ciebie? Widzowie pragną nowych i różnych rodzajów cyfrowego zaangażowania. Oznacza to, że masz możliwość eksperymentowania z nowymi formatami wirtualnymi, takimi jak doświadczenia oparte na dyskusjach za pośrednictwem wirtualnych pokoi podgrup i forów cyfrowych, które napędzają bardziej efektywne rozmowy.

I wiemy, że kupujący na późnym etapie są przyspieszani dzięki zaangażowaniu cyfrowemu. W rzeczywistości, zgodnie z naszym raportem, liczba próśb o demo wzrosła o 77% dzięki narzędziom angażującym, takim jak cyfrowe prośby o demo i wezwania do działania „zarezerwuj spotkanie”.

Twoje cyfrowe doświadczenia muszą być „zawsze włączone”

Styl życia-23_500x300

Jeśli chodzi o odkrywanie i konsumowanie treści, widzowie uwielbiają doświadczenia na żądanie. Nietrudno zrozumieć, dlaczego. Treści na żądanie są łatwo dostępne i pozwalają odbiorcom wchodzić w interakcję z Twoją marką na własnych warunkach.

W rzeczywistości, zgodnie z naszym raportem, stwierdziliśmy, że:

  • 43% odbiorców preferuje seminaria internetowe na żądanie i centra treści
  • Marketerzy oferujący seminaria internetowe na żywo i na żądanie odnotowują 53% współczynnik konwersji między zarejestrowanymi uczestnikami
  • Treści na żądanie angażują się bardziej, z ogromnym skokiem wezwań do działania o 419%.
Warto przeczytać!  Star Sports i JioCinema — Blitzkrieg IPL

Dysponując strategią na żądanie, możesz poprawić zadowolenie odbiorców i lepiej wykorzystać swoje programy, zmieniając przeznaczenie istniejących treści.

Samo udostępnienie statycznego nagrania webinaru to stracona szansa na zwiększenie zaangażowania odbiorców. Angażując uczestników na żądanie w taki sam sposób, jak w przypadku publiczności na żywo, otwierasz więcej możliwości interakcji z trudno dostępnymi potencjalnymi klientami i przechwytujesz własne dane potrzebne do prowadzenia potoku.

Ponowne przemyślenie podstaw zaangażowania odbiorców

Laptop

Dane dotyczące doświadczeń cyfrowych z 2022 r. dowodzą, że nastąpiła trwała zmiana w sposobie interakcji odbiorców z markami — krótko mówiąc, oczekują oni teraz więcej. Widzowie chcą wrażeń, które są wciągające i interaktywne, dostępne zawsze i wszędzie, a ostatecznie zapewniają możliwość zrobienia kolejnego kroku w ich podróży.

Obejrzyj webinarium poświęcone testom porównawczym zaangażowania cyfrowego, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak ulepszyć swoje seminarium internetowe i strategię zaangażowania cyfrowego.

Chcesz ustanowić własne standardy? Zapoznaj się z „Warsztatami pomiaru zaangażowania: ponowne przemyślenie wskaźników KPI w celu zmierzenia wpływu na marketing”, aby dowiedzieć się, jak możesz porównywać własne wyniki.


Źródło