Starbucks Varanasi przyciąga tłumy, ludzie ustawiają się w kolejce przed kawiarnią. Obejrzyj wirusowe wideo | Trendy
Starbucks, sieć kawiarni z USA, jest popularna na całym świecie. Niedawno ta słynna kawiarnia otworzyła zupełnie nowy sklep w Varanasi w stanie Uttar Pradesh, a jej zdjęcia i filmy szybko stały się popularne na różnych platformach mediów społecznościowych. Co więcej, wielu internautów wątpiło nawet, czy ludzie będą płacić „wysokie ceny” za kawę w Varanasi.
Jednak teraz wydaje się, że wątpliwości ustąpiły, gdy wideo przedstawiające przepełnioną kawiarnię Starbucks w Varanasi trafiło do Internetu. Film został udostępniony na platformie X przez użytkownika Aaraynsha. W podpisie posta napisał: „Ludzie wcześniej: Starbucks nie odniósłby sukcesu w małych miasteczkach, bo nikt by nie kupił ₹300 kaw. Tymczasem Varanasi:” (Przeczytaj także: Starbucks rozszerzy obecność w Indiach do 1000 sklepów do 2028 r., wejdzie do miast poziomu 2 i 3
Na nagraniu widać znaczną liczbę osób czekających w kolejce do kawiarni. Oprócz innych osób w sklepie ludzie czekają na złożenie zamówień, co świadczy o dużym popycie i ekscytacji wokół nowego lokalu Starbucks.
Obejrzyj wideo przedstawiające przepełnioną kawiarnię Starbucks:
Ten post został udostępniony 29 marca. Od czasu opublikowania zyskał prawie osiem milionów wyświetleń. Udostępnienie ma także ponad 3500 polubień. Wiele osób pojawiło się w sekcji komentarzy pod postem, aby podzielić się swoimi reakcjami. (Przeczytaj także: Strajk pracowników Starbucks w setkach sklepów w USA z okazji dnia „Czerwonego Pucharu”.
Oto jak użytkownicy X zareagowali na wideo:
Pewna osoba napisała: „To tylko ceremonia otwarcia. Może dlatego ludzie po prostu chcą tego spróbować, ale tak, odniesie sukces, a wszystko dzięki statusowi w mediach społecznościowych”.
Druga dodała: „To ostygnie w ciągu miesiąca i miejsce będzie opuszczone. To samo wydarzyło się w Bombaju/Delhi, kiedy otwarto Tim Hortons i Pret. Szpule zostały wyprodukowane w ciągu miesiąca, a vlogerzy przenieśli się do innego błyszcząca rzecz.”
„Szczerze mówiąc, to w tym mieście dopiero nowość. Gdy szum opadnie, przyjdą tam tylko nieliczni. Po skosztowaniu kawy we wszystkich dużych i małych kawiarniach mogę stwierdzić, że najlepsza jest kawa mielona” – skomentował jeden z trzeci.
Czwarta stwierdziła: „Całkiem fajnie, ale to efekt bańki reklamowej, zupełnie jak ludzie gromadzący się w McDonald’s i KFC. Kawa w Starbucks jest po prostu do niczego. Gdyby otworzyła się lokalna butikowa kawiarnia serwująca najlepszą kawę, zyskałaby dzięki temu tak dużą popularność cena byłaby trudna.
Otrzymuj najnowsze aktualizacje popularnych wiadomości, wirusowe wideo, zdjęcia z Indii i całego świata