Marketing

Starszy menedżer ds. marketingu Alliances w Workday

  • 18 listopada, 2023
  • 7 min read
Starszy menedżer ds. marketingu Alliances w Workday


Branża/sektorNie dotyczySpecjalizacjaIFS – Klienci i rynkiPoziom zarządzaniaStarszy menedżer Opis i streszczenie stanowiska pracyKariera w sprzedaży i marketingu zapewni Ci możliwość skupienia się na pozycjonowaniu wyróżniającej się marki PwC na rynku i napędzaniu długoterminowego wzrostu przychodów firmy. Będziesz skupiać się na projektowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu programów komunikacyjnych i wydarzeń medialnych mających na celu promowanie i sprzedaż marki i usług PwC, a także wnoszenie wkładu w tworzenie naszych strategii cenowych na rynku i ich ocenę.

Nasz zespół ds. wsparcia praktycznego ds. sprzedaży i marketingu skupia się na projektowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu programów komunikacyjnych i wydarzeń medialnych mających na celu promowanie i sprzedaż marki i usług PwC, a także przyczynianie się do tworzenia i oceniania naszych strategii cenowych na rynku.

Aby naprawdę się wyróżniać i przygotować na przyszłość w stale zmieniającym się świecie, każdy z nas w PwC musi być liderem na każdym poziomie zorientowanym na cel i wartości. Aby pomóc nam to osiągnąć, mamy PwC Professional; nasze globalne ramy rozwoju przywództwa. Daje nam jednolity zestaw oczekiwań obejmujących nasze branże, obszary geograficzne i ścieżki kariery, a także zapewnia przejrzystość umiejętności, których potrzebujemy jako jednostki, aby odnieść sukces i rozwijać się w naszej karierze, teraz i w przyszłości.

Jako starszy menedżer będziesz pracować jako część zespołu osób rozwiązujących problemy, pomagając w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych, od strategii po realizację. Umiejętności i obowiązki zawodowe PwC na tym szczeblu zarządzania obejmują między innymi:

Zachęcaj wszystkich, aby zabrali głos i zapraszaj do wyrażania opinii wszystkich, w tym cichszych członków zespołu. Skutecznie radzij sobie z niejednoznacznymi i nieustrukturyzowanymi problemami i sytuacjami. Inicjuj otwarte i szczere rozmowy coachingowe na wszystkich poziomach. Z łatwością przechodź od myślenia całościowego do zarządzania istotnymi szczegółami. Przewiduj potrzeby interesariuszy oraz opracowuj i omawiaj potencjalne rozwiązania, nawet zanim interesariusz zorientuje się, że są one wymagane. Wnoś wiedzę techniczną w obszarze specjalizacji. Przyczyniaj się do tworzenia środowiska, w którym ludzie i technologia prosperują razem, aby osiągnąć więcej, niż mogliby osiągnąć osobno. Poruszaj się w skomplikowanych obszarach transgraniczne i/lub zróżnicowane zespoły i zaangażowania. Inicjuj i prowadź otwarte rozmowy z zespołami, klientami i interesariuszami w celu budowania zaufania. Przestrzegaj kodeksu etyki i postępowania biznesowego firmy.

Warto przeczytać!  Stany Zjednoczone obciążają 4 chińskie firmy sprzedażą chemikaliów do produkcji fentanylu

Wymagania i preferencje zawodowe

:

Podstawowe kwalifikacje

:

Wymagany minimalny stopień

:Dyplom szkoły wyższej

Minimalne lata doświadczenia

:6 lat)

Preferowane kwalifikacje

:

Preferowany stopień

:Licencjat

Preferowane kierunki studiów

:Marketing, Public Relations, Administracja/Zarządzanie biznesem, Studia nad komunikacją/Mowa Komunikacja i retoryka

Preferowana wiedza/umiejętności

:Wykazuje dogłębną wiedzę i/lub udokumentowane sukcesy w nadzorowaniu wysiłków w zakresie technik marketingu cyfrowego, trendów marketingowych i wiodących praktyk w branży, kładąc nacisk na następujące obszary:Opracowanie i wdrożenie zintegrowanej strategii marketingowej opartej na danych, zapewniającej wyniki w stosunku do priorytetów strategicznych, które przyczyniają się do rozwoju relacje, budowanie rurociągów i zwiększanie wartości marki; Opracowywanie i nadzorowanie taktyk marketingowych w kilku obszarach funkcjonalnych miksu marketingowego, w tym: marka, marketing cyfrowy i społeczny, public relations, relacje z analitykami, zabezpieczenia, przemyślane przywództwo i narzędzia sprzedaży, wydarzenia itp. oraz realizację strategii mającej na celu powiązanie tych inicjatyw przy użyciu zasad podróży klienta i automatyzacji marketingu;Współpraca ze specjalistami merytorycznymi i kierownictwem w celu opracowania i prowadzenia przekonujących komunikatów marketingowych i propozycji wartości;Wykorzystywanie badań konkurencyjnych i rynkowych w celu zrozumienia problemów klientów, dynamiki marketingu i strategii konkurencyjnych oraz uwzględnienie te informacje do działań marketingowych w celu prowadzenia zróżnicowanych programów o dużym wpływie, w tym przyczyniania się do rozwoju komunikatów i strategii marketingowych;Zrozumienie strategii odpowiednich firm, zwyczajów zakupowych, kadry kierowniczej i konkurentów, a także kluczowych kwestii biznesowych oraz tego, w jaki sposób dostosować nasze podejście do strategię rynkową i punkt widzenia na te kwestie;Zrozumienie funkcji marketingu i sprzedaży, w tym sprzedaży, marketingu, marki i przywództwa myślowego, a także głębokie zrozumienie powiązanych funkcji i ofert usług dla klientów w ramach linii usług/sektora;Dogłębne prezentowanie wiedza i zrozumienie technologii marketingowej i jej wpływu na strategie wejścia na rynek; Optymalizacja wiedzy i/lub udokumentowanych sukcesów w generowaniu popytu, marketingu kanałowym, marketingu wspierającym strategiczne sojusze lub partnerstwa i/lub marketingu rozwiązań technologicznych; Opracowywanie i wdrażanie najnowocześniejszych programów marketingowych i wykorzystywanie najnowszych technologii marketingowych w celu zapewnienia lepszej obsługi klienta (np. słuchanie w mediach społecznościowych, analityka itp.); Ocena, analizowanie i interpretowanie głosu klientów oraz informacji z badań rynkowych na podstawie różnorodność źródeł i stosowanie wiedzy do napędzania strategii marketingowej;Praca na platformach komunikacyjnych, takich jak media społecznościowe, wideo i/lub cyfrowe;Kierowanie, zarządzanie i coaching/rozwój zasobów, w tym zarządzanie zatrudnianiem i wynikami;Rozwijanie i utrzymywanie relacji ze współpracownikami i podwładnymi; Budowanie i utrzymywanie relacji ze specjalistami merytorycznymi i kierownictwem, w tym skuteczne kierowanie złożoną organizacją; Niezależna praca w celu rozwiązywania problemów i koordynacja z przywództwem lub specjalistami merytorycznymi, jeśli to konieczne; Wykazywanie umiejętności komunikowania się i pisania w celu przełożenia złożonych koncepcji na łatwe do zrozumienia i przekonujące komunikaty; Nadzorowanie strategii i planów marketingowych, które zapewniają pozytywne rezultaty w zakresie świadomości marki i wzrostu przychodów; Ocena potrzeb marketingowych w celu formułowania zaleceń dotyczących alokacji budżetu pomiędzy odpowiednimi jednostkami biznesowymi, zarządzanie budżetami marketingowymi we wszystkich programach, mierzenie i śledzenie wyników programów marketingowych, raportowanie zwrotu z inwestycji (ROI); Zarządzanie i prowadzenie wielu złożonych programów marketingowych w jednym lub większej liczbie obszarów biznesowych; Wpływanie na przywództwo w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych, zwiększając w ten sposób przychody i wzmacniając markę na rynku; orazPokonywanie wewnętrznych barier i ograniczeń zasobów w celu tworzenia skutecznych programów.

Warto przeczytać!  Rynek materacy lateksowych osiągnie CAGR na poziomie 5,6% w prognozowanym okresie 2029 r.

Wymagania dotyczące podróży Do 20% daty zakończenia publikacji oferty pracy

W PwC nasz model pracy obejmuje trzy sposoby pracy: wirtualną, osobistą i elastyczną (hybryda pracy osobistej i wirtualnej). Aby dowiedzieć się więcej, kliknij poniższy link: https://pwc.to/ways-we-work.

PwC nie zamierza zatrudniać doświadczonych ani początkujących osób poszukujących pracy, które będą potrzebować teraz lub w przyszłości sponsoringu PwC w ramach loterii H-1B, z wyjątkiem przypadków określonych w poniższej polityce: https://pwc.to/H- 1B-Zasady dotyczące loterii.

Wszyscy wykwalifikowani kandydaci otrzymają wynagrodzenie za zatrudnienie w PwC bez względu na rasę; kredo; kolor; religia; pochodzenie narodowe; seks; wiek; inwalidztwo; orientacja seksualna; tożsamość lub ekspresja płciowa; predyspozycje genetyczne lub status nosiciela; status weterana, stanu cywilnego lub obywatelstwa; lub inny status chroniony prawem. PwC jest dumne, że jest pracodawcą akcji afirmatywnej i zapewniającym równość szans.

W przypadku stanowisk mających siedzibę w San Francisco kwalifikujący się kandydaci posiadający historię aresztowań i wyroków skazujących będą rozpatrywani w sposób zgodny z rozporządzeniem San Francisco Fair Chance Ordinance.

Informacje na temat stanowisk w Kolorado można znaleźć pod następującym linkiem, aby uzyskać informacje dotyczące ustawy o równej płacy za równą pracę w Kolorado: https://pwc.to/coloradoifsseniormanager.

Warto przeczytać!  Khatija Lokhandwala Zivame o marketingu bielizny i poruszaniu tematów tabu

J-18808-Ljbffr


Źródło