Rozrywka

Stary Taylor Swift nie żyje. Poważnie, tym razem.

  • 25 kwietnia, 2024
  • 3 min read
Stary Taylor Swift nie żyje.  Poważnie, tym razem.


W tym samym momencie, gdy Taylormania osiągnęła absurdalne wyżyny, grożąc przekształceniem artystki w centrum w nietykalną ikonę, okazuje się, że prawdziwa Taylor Swift spędzała czas pomiędzy błyszczącymi trzygodzinnymi koncertami, tworząc niektóre ze swoich najbardziej nieustraszonych dzieł sztuki. Dział torturowanych poetów: antologia jest wypełniony najsurowszymi, najbardziej wściekłymi i najbardziej niestrzeżonymi piosenkami w karierze Swift – zupełnie odwrotnie niż przymilna, skupiona na ostrości nieszkodliwość, jakiej sceptyk mógłby oczekiwać od artystki przy jej obecnym poziomie widoczności.

W nowym odcinku naszego tygodnika Muzyka Rolling Stone teraz podcastu, Brittany Spanos i Rob Sheffield dołączają do gospodarza Briana Hiatta, aby szczegółowo, utwór po utworze, omówić pierwszą połowę Poeci. (Wkrótce zajmą się drugą połową w innym odcinku.) Album wywołał niezwykle rozbieżne reakcje, ale nasz odcinek koncentruje się na odkrywaniu tajemnic lirycznych, wpływach muzycznych i nie tylko. Przejdź tutaj, aby wybrać wybranego dostawcę podcastów, słuchaj w Apple Podcasts lub Spotify albo po prostu naciśnij przycisk odtwarzania powyżej.

Trendy

Tytułowy utwór z albumu usuwa wszelkie zaciemnienia, otwierając szeroko jej ukochane pisanki, gdy bezpośrednio odnosi się do swojej krótkiej, ale najwyraźniej szalenie intensywnej relacji z Mattym Healy z 1975 roku. Ze szczerością godną Joni Mitchell Swift dokonuje zaskakującej samooceny tego, co łączy obie artystki: „We’re szalone” – śpiewa, układając harmonie na tym deskryptorze dla podkreślenia. A potem jest „Ale tatusiu, ja go kocham”, w którym Swift rozpala ogień piekielny na „fanach”, którzy chcieli ją pouczyć na temat niestosowności związku z Healy. „Powiem ci coś o moim dobrym imieniu” – prawie warczy. „To moja wyłączna hańba”. Godny uwagi jest także przerażający, sardoniczny „Who’s Afraid of Little Old Me”, w którym po raz kolejny ucieleśnia Mrocznego Taylora z „Look What You Made Me Do”, pomnożonego przez potwora na wzgórzu z „Anti-Hero”.

Warto przeczytać!  Horoskop dla każdego znaku zodiaku na tydzień od 20 do 26 lutego 2023 r

Pobierz i subskrybuj Rolling Stone’acotygodniowy podcast, Muzyka Rolling Stone teraz, prowadzonym przez Briana Hiatta, w Apple Podcasts lub Spotify (lub gdziekolwiek indziej, gdzie znajdziesz swoje podcasty). Sprawdź w archiwum odcinki z sześciu lat, w tym szczegółowe wywiady z Mariah Carey, Brucem Springsteenem, Questlove, Halsey, Neilem Youngiem, Snoop Doggiem, Brandi Carlile, Phoebe Bridgers, Rickiem Rossem, Alicią Keys, the National, Ice Cube, Taylor Hawkins, Willow, Keith Richards, Robert Plant, Dua Lipa, Killer Mike, Julian Casablancas, Sheryl Crow, Johnny Marr, Scott Weiland, Liam Gallagher, Alice Cooper, Fleetwood Mac, Elvis Costello, John Legend, Donald Fagen, Charlie Puth, Phil Collins, Justin Townes Earle, Stephen Malkmus, Sebastian Bach, Tom Petty, Eddie Van Halen, Kelly Clarkson, Pete Townshend, Bob Seger, the Zombies i Gary Clark Jr. I poszukaj dziesiątek odcinków zawierających dyskusje obejmujące różne gatunki , debaty i wyjaśnienia z Rolling Stone’akrytycy i reporterzy.


Źródło