Marketing

Strategia marketingowa i marketing mix (4P) Credit Suisse

  • 9 czerwca, 2024
  • 6 min read
Strategia marketingowa i marketing mix (4P) Credit Suisse


Oto strategia marketingowa Credit Suisse, która analizuje markę w oparciu o ramy marketingu mix obejmujące 4P (Produkt, Cena, Miejsce, Promocja).

Strategia produktowa Credit Suisse:

Strategię produktową i strukturę strategii marketingowej Credit Suisse można wyjaśnić w następujący sposób:

Credit Suisse oferuje szeroką gamę produktów i usług w zakresie zarządzania majątkiem, bankowości inwestycyjnej, zarządzania aktywami oraz pożyczek i zaliczek. Swiss Universal Bank oferuje doradztwo i rozwiązania finansowe klientom przemysłowym, prywatnym i korporacyjnym. Prywatna działalność bankowa Credit Suisse ma franczyzę na rynku szwajcarskim i obsługuje klientów detalicznych, którzy są wyjątkowo zamożni. Ich międzynarodowy dział zarządzania majątkiem oferuje dostosowane rozwiązania finansowe klientom prywatnym w Europie i Ameryce Łacińskiej.

Pion rynku globalnego oferuje szeroką gamę produktów i usług finansowych, w tym produkty o stałym dochodzie i akcje wspierające biznes bankowości prywatnej i klientów. W bankowości inwestycyjnej Credit Suisse oferuje zaawansowane usługi egzekucyjne obejmujące instrumenty pochodne na akcje, rynki kapitałowe, sprzedaż i handel akcjami itp. Daje to wgląd w strategię asortymentu produktów Credit Suisse.

Obraz: Wikimedia

Strategia cenowa Credit Suisse:

Poniżej przedstawiono strategię cenową w strategii marketingowej Credit Suisse:

Bank Credit Suisse znany jest z wyższych cen. Przychody są wyższe, ponieważ jest to prywatna bankowość inwestycyjna.

Bank utrzymuje wyższe marże zysku. Nacisk kładziony jest na przepływy pieniężne i skupia się na wartości. Strategia cenowa Credit Suisse opiera się na konkurencji, oferowanych usługach i organach regulacyjnych rządu.

Przeczytaj więcej o Credit Suisse

Strategia Credit Suisse dotycząca miejsca i dystrybucji:

Poniżej przedstawiono strategię dystrybucji w marketingu mix Credit Suisse:

Bank Credit Suisse działa w 50 krajach na całym świecie, zatrudniając 48 200 pracowników z ponad 150 krajów. Klienci Credit Suisse są obsługiwani przez trzy działy, mianowicie International Wealth Management, Asia Pacific i Swiss Universal Bank. Rynki globalne oraz Investment Banking & Capital Markets są wspierane przez regionalne firmy specjalizujące się w możliwościach Investment Banking.

Pozostałe portfele z byłych jednostek niestrategicznych oraz inne biznesy i stanowiska, które nie wpisują się w nasz kierunek strategiczny, konsolidowane są w Jednostce ds. Restrukturyzacji Strategicznej.

Strategia promocyjno-reklamowa w strategii marketingowej Credit Suisse przedstawia się następująco:

Credit Suisse stosuje różne atrakcyjne oferty promocyjne i kampanie, takie jak Bonviva. Posiada różne mniejsze polisy, takie jak Bonviva Silver, Bonviva Gold, Bonviva Platinum itp. dla swoich klientów, udowadniając im szereg usług, z których każda kategoria jest inna od pozostałych. Credit Suisse uruchamia również oferty, takie jak Recommend i Win points, które mogą być ostatecznie wymienione przez klienta po zebraniu określonej liczby punktów. Oferuje również atrakcyjne pakiety i schematy w ramach usług Viva Banking, szczególnie skierowane do studentów i młodego pokolenia.

Ponieważ jest to marka marketingu usług, oto pozostałe trzy P, które tworzą marketingową mieszankę 7 P firmy Credit Suisse.

Ludzie:

Credit Suisse zatrudnia ponad 48 000 pracowników z ponad 150 różnych krajów. Credit Suisse stosuje rygorystyczny proces rekrutacji, aby zatrudniać doświadczonych i utalentowanych pracowników, który obejmuje dwie do trzech rund rozmów kwalifikacyjnych przed złożeniem ostatecznej oferty. Zapewnia swoim pracownikom solidne programy szkoleniowe i rozwojowe w formie różnorodnych staży, programów mentorskich, regularnych przeglądów, szkoleń biznesowych i produktowych itp. Credit Suisse zapewnia również szeroki zakres korzyści innym swoim interesariuszom oraz oferuje specjalne usługi w celu utrzymania lojalnych klientów baza.

Proces:

Credit Suisse korzysta z różnych platform do komunikacji i odpowiadania na opinie i skargi klientów. Obsługuje swoich klientów za pośrednictwem kilku wyspecjalizowanych infolinii, które odpowiadają na określone obszary, takie jak kredyty hipoteczne, bankowość internetowa i mobilna, infolinia Maestro, zmiana adresu itp. Credit Suisse oferuje również internetowy formularz kontaktowy, za pośrednictwem którego klienci mogą zakładać firmy oferujące określone usługi finansowe.

Dowód rzeczowy:

Credit Suisse jest obecny w 150 krajach i posiada liczne oddziały i biura obsługujące bazę klientów z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii. Firma tworzy szum, uruchamiając różne wyzwania związane z kodowaniem i za pośrednictwem aplikacji na smartfony, nawiązując współpracę z partnerami technologicznymi, takimi jak Palantir Technologies obsługującymi duże zbiory danych. Dotyczy to miksu marketingowego Credit Suisse.

O Credit Suisse:

Credit Suisse to szwajcarska firma świadcząca usługi finansowe. Credit Suisse to firma istniejąca od 160 lat i podzielona głównie na cztery działy, a mianowicie: zarządzanie aktywami, bankowość inwestycyjna, bankowość prywatna i grupa usług wspólnych. Jeśli chodzi o badania, prowadzi szeroko zakrojone badania w bankowości prywatnej, które obejmują niezależne badania w zakresie makro, obligacji, akcji, analizy walutowej, a także badania dotyczące gospodarki szwajcarskiej. Credit Suisse jest obecny i prowadzi działalność na całym świecie w ponad 50 krajach i zatrudnia 48 200 pracowników z ponad 150 różnych krajów.

Oddziały biznesowe firmy współpracują i pracują nad dostarczaniem rozwiązań finansowych obejmujących specjalnie dostosowane doradztwo oraz innowacyjne produkty finansowe. Credit Suisse zapewnia również długoterminowe, zrównoważone rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem i zrównoważonego rozwoju.

Ten artykuł został zbadany i opracowany przez zespół ds. treści i badań. Został on sprawdzony i opublikowany przez zespół MBA Skool. Treści na MBA Skool zostały stworzone wyłącznie w celach edukacyjnych i akademickich.

Przeglądaj strategię marketingową i analizę 4P większej liczby marek podobnych do Credit Suisse. Sekcja Strategia marketingowa i miks obejmuje 4P i 7P ponad 800 marek w 2 kategoriach.

Kontynuuj czytanie:

Nazwy i inne informacje o marce użyte w sekcji Strategia marketingowa i miks są własnością odpowiednich firm. Firmy nie są w żaden sposób powiązane z MBA Skool.

Udostępnij tę stronę na:


Źródło

Warto przeczytać!  Akcje Spotify (NYSE:SPOT): Rynek ignoruje duże ryzyko