Marketing

Strategia marketingowa i miks marketingowy Hulu (4 szt.)

  • 13 listopada, 2023
  • 4 min read
Strategia marketingowa i miks marketingowy Hulu (4 szt.)


Oto strategia marketingowa Hulu, która analizuje markę w oparciu o ramy marketingu mix obejmujące 4P (produkt, cena, miejsce, promocja).

Strategia produktu Hulu:

Strategię produktu i mieszankę strategii marketingowej Hulu można wyjaśnić w następujący sposób:

Hulu to jedna z wiodących aplikacji do przesyłania strumieniowego online z usługami wideo na żądanie. Marka oferuje szeroką gamę treści, w tym filmy, programy telewizyjne, treści oryginalnie wyselekcjonowane i inne treści premium. Aplikacja prezentuje także wydarzenia sportowe na żywo, reportaże, a nawet transmituje kilka wydarzeń i pokazów na żywo.

Treści są przeznaczone dla szerokiego grona odbiorców, w tym dzieci. Hulu ma ponad 40 milionów klientów, którzy aktywnie przeglądają treści na różnych platformach urządzeń.

Obraz: Wikimedia

Strategia cenowo-cenowa Hulu:

Poniżej znajduje się strategia cenowa w strategii marketingowej Hulu:

Usługi Hulu są dostępne po bardzo konkurencyjnej cenie, ponieważ jest obecne w konkurencyjnym segmencie biznesowym. Plany podstawowe są dostępne już za 8 USD miesięcznie.

Oprócz samodzielnych planów Hulu jest również dostępne w pakietach obejmujących również kilka innych aplikacji do przesyłania strumieniowego. Model przychodów Hulu obejmuje przychody z opłat abonamentowych, a także przychody z reklam z reklam wyświetlanych w ich treści.

Strategia Hulu dotycząca lokalizacji i dystrybucji:

Poniżej znajduje się strategia dystrybucji w miksie marketingowym Hulu:

Będąc platformą internetową, Hulu jest dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu na wszystkich kompatybilnych urządzeniach. Aplikacja aktywnie przesyła strumieniowo swoje treści w USA, a nawet w Japonii. Z jej usług można korzystać za pośrednictwem telewizorów Smart TV, tabletów, smartfonów i innych urządzeń z dostępem do Internetu. Klienci Hulu mogą uzyskać dostęp do usług w dowolnym miejscu i czasie, jeśli mają odpowiedni plan.

Dzięki funkcjom offline klienci mogą uzyskać dostęp do usług nawet z miejsc, w których nie ma Internetu.

Strategia promocyjno-reklamowa w strategii marketingowej Hulu jest następująca:

Marka Hulu promowana jest niemal wszystkimi kanałami komunikacji, zarówno online, jak i offline. Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepach z aplikacjami. Świadomość marki budowana jest poprzez reklamy internetowe, ogłoszenia w gazetach, reklamy telewizyjne, billboardy itp. Marka znana jest ze sponsorowania kilku wydarzeń. Hulu zostało wyróżnione kilkoma nagrodami za wysokiej jakości treści i usługi przesyłania strumieniowego.

Ponieważ jest to marka zajmująca się marketingiem usług, oto pozostałe trzy P, dzięki którym stanowi ona marketingową mieszankę 7 P KLM.

Proces:

Proces korzystania z aplikacji do przesyłania strumieniowego online jest taki sam, jak w przypadku wszystkich usług przesyłania strumieniowego online. Użytkownicy mogą pobrać aplikację na wybrane przez siebie urządzenie. W zależności od wymagań klienci mogą zakupić plan subskrypcji zgodnie ze swoimi potrzebami. Klient może przeglądać lub pobierać treści dostępne w bibliotece.

Ludzie:

Będąc marką usługową, Hulu jest zależne od ludzi, których obsługuje, a także od pracowników kierujących firmą. Ponad 40 milionów subskrybentów aktywnie przegląda treści oferowane przez markę. W operacjach Hulu zatrudnionych jest blisko 2000 osób. Marka jest również uznawana za jedno z najbardziej przyjaznych miejsc pracy.

Dowód rzeczowy:

Ponieważ Hulu jest marką usługową, fizyczne dowody ograniczają się do urządzeń i powiązanych działań. Na urządzeniu, na którym zainstalowana jest aplikacja, widoczna jest ikona logo. Marka organizuje i sponsoruje kilka wydarzeń, które zwiększają fizyczną obecność marki. Stąd powyższe punkty obejmują strategię marketingową marki Hulu.

O Hulu:

Hulu to aplikacja do transmisji strumieniowej online należąca do Walta Disneya, która ma ponad 40 milionów subskrybentów na całym świecie. Usługa została uruchomiona w 2007 roku i posiada także mniejszościowe udziały w NBCUniversal.

Hulu ma swoje usługi aktywne w USA i Japonii. Nazwa Hulu, wywodząca się z chińskiego mandaryńskiego, oznacza posiadacza dobrej jakości treści premium.

Ten artykuł został zbadany i opracowany przez zespół ds. treści i badań. Został on sprawdzony i opublikowany przez zespół MBA Skool. Treści na MBA Skool zostały stworzone wyłącznie w celach edukacyjnych i akademickich.

Przeglądaj strategię marketingową i analizę 4P większej liczby marek podobnych do Hulu. Sekcja Strategia marketingowa i miks obejmuje 4P i 7P ponad 800 marek w 2 kategoriach.

Kontynuuj czytanie:

Nazwy i inne informacje o marce użyte w sekcji Strategia marketingowa i miks są własnością odpowiednich firm. Firmy nie są w żaden sposób powiązane z MBA Skool.

Udostępnij tę stronę na:


Źródło

Warto przeczytać!  Provantage Media Group celuje w konsumentów za pomocą OOH i Sonar